• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96042514545
  • خبرنگار : 30054

توسط بیمه کوثر انجام شد

راه‌اندازی مرکز پیام اعلام خسارت سیار اتومبیل 

بیمه کوثر

مرکز پیام اعلام خسارت سیار اتومبیل با هدف تکریم بیمه‌گذاران و ساماندهی خسارت‌های بخش اتومبیل شرکت بیمه‌کوثر راه‌اندازی شد. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابراعلام مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت بیمه‌کوثر، این مرکز به‌منظور سرعت بخشیدن در پرداخت خسارت، افزایش رضایت زیان‌دیدگان و در راستای سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل و اجرای اصل تکریم ارباب‌رجوع طراحی و راه‌اندازی شد تا بیمه‌شدگان با آسودگی و اطمینان‌خاطر بیشتری از خدمات شرکت استفاده کنند.

احمدرضا عصاری مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت بیمه‌کوثر از بهره‌برداری این سامانه در خردادماه خبرداد و گفت: در این مدت ۶۲درصد از خسارت‌های اعلام شده در مرکز پیام ثبت و توسط کارشناسان خسارت سیار ارزیابی صورت گرفته است.

وی برقراری ارتباط دوسویه با بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان را عامل افزایش اعتماد ذی‌نفعان به شرکت برشمرد و یادآوری کرد: براساس آمار دریافتی بیشترین تماس بیمه‌شدگان در زمینه اتومبیل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.