• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96042614869
  • خبرنگار : 71563

حمیده عباسعلی: سخت‌ترین قرعه ممکن را داشتیم اما قهرمان شدیم

حمیده عباسعلی: سخت‌ترین قرعه ممکن را داشتیم اما قهرمان شدیم

ملی‌پوش کاراته بانوان مدعی است کومیته تیمی در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داشت و در این شرایط ملی‌پوشان توانستند طلای آسیا را کسب کنند.

حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط تیم کومیته بانوان، بیان‌ کرد: برای دومین بار پس از سال 2013 تیم کومیته بانوان توانست عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد، اما کار بسیار سختی را در پیش رو داشتیم، چرا که در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داشتیم.

عباسعلی در ادامه‌ بیان‌ کرد: در بازی نخست خود مقابل مالزی قرار گرفتیم که در رقابت‌های قهرمانی آسیایی ژاپن در سال 2015 برای کسب مدال برنز نتیجه‌ را به آنها واگذار کرده و از کسب مدال باز ماندیم، اما امسال توانستیم این تیم را شکست دهیم. در بازی بعد ویتنام را از پیش رو برداشتیم و در مسابقه قبل از  فینال  نیز با تیم ژاپن  که همیشه عنوان دار بوده و برنز جهان را در پرونده خود دارد رقابت داشتیم که بازی بسیار سختی بود. من نیز در بازی سوم با حریف خودم که در رقابت‌های جهانی اتریش با شکست مقابل او از رسیدن به فینال باز ماندم و مدال برنز را کسب کردم، مسابقه دادم که این جا توانستم شش بر دو او را شکست دهم. در بازی فینال نیز چین تایپه را شکست دادیم و عنوان قهرمانی آسیا را به دست آوردیم.

ملی‌پوش کاراته بانوان درباره نتایج ضعیف در رقابتهای انفرادی، بیان‌ کرد: من نمی‌توانم درباره نتایج انفرادی نظری بدهم، اما مسابقه است و برد و باخت دارد. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنند،  ولی قسمت نشد و نتایج انفرادی نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر بود. بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی کومیته تیمی گذاشته بودند تا بار دیگر بتوانند عنوان قهرمانی سال 2013 را تکرار کنند.

عباسعلی در پایان درباره حریف خود در رقابت‌های ورلدگیمز که هفته‌ آینده برگزار می‌شود، گفت‌: حریف اصلی من در ورلدگیمز در این مسابقات نیز حضور داشت که توانستم او را شکست دهم. حریفان خوبی در بازی‌های ورلدگیمز حضور خواهند داشت و قهرمان ، قهرمانان در آن جا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha