• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 96042816294
  • خبرنگار : 71574

«حبیب‌الله کاسه‌ساز» درگذشت

«حبیب‌الله کاسه‌ساز» درگذشت

حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده سینما دار فانی را وداع گفت.

پسر مرحوم کاسه‌ساز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد، این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون صبح روز چهارشنبه (۲۸ تیر) در سن ۵۵ سالگی پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری وی به زودی اعلام خواهد شد.

«حبیب‌الله کاسه‌ساز» از فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکلات گوارشی و ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری بود.

وی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «پرنده‎باز کوچک»، «او» ، «پروانه‌ای در مه» ، «اخراجی‌ها ۱ و ۲» و همچنین مجموعه‎های «در چشم باد»، «فوق سری» و ... را به عهده داشت.

حبیب‌الله کاسه‌ساز به عنوان بازیگر در فیلم‌های « آخرین مرحله» (۱۳۷۴)، «هور در آتش» (۱۳۷۰) و «پرواز در نهایت» (۱۳۶۹) نیز حضور داشت.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این تهیه‌کننده سینما را به خانواده وی و جامعه سینمایی تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۶

چقدر حرفهای قشنگ قشنگ اکثریت بازیگران کشور، باد هواست! این همه بازیگر کو عیادت با اینکه چند ماه بیمارستان است؟کو حتی یه پست خشک و خالی اینستا؟ حتی کسانی که در فیلمها همکارش بودند از ترس فشار آشکار و پنهان بازیگران جرات ندارند...

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۸ ۱۹:۱۲

بابت درگذشتشان متاسفم. پیشنهاد میکنم قطعه ای به نام تهیه کنندگان فیلم و سریال در بهشت زهرا ساخته شود. چون تهیه کنندگی یعنی تقبل هزینه تولید فیلم و سریال و این به معنای هنرمندی نیست که بخواهد در قطعه هنرمندان دفن شود. در ضمن هر تهیه کننده ای که پول بیشتری داشته باشد و بیشتر خرج کند، قطعا او به سیمرغ بلورین بهترین تهیه کننده فیلم فجر می رسد. و آنی که کمتر داشته و به تبع آن کمتر هم خرج کرده به این جایزه نمیرسد ولو اینکه فیلم شاهکاری باشد. بنابراین پیشنهاد دومم این است که اولا برای تهیه کنندگان جایزه ای جدا وجود داشته باشد تا با هنرمندان هم رده نشوند و ثانیا ملاک بهترین تهیه کنندگی عوض شود.