• شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 96043117690
  • خبرنگار : 30057

هفت تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی نانو استارتاپ معرفی می‌شوند

هفت تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی نانو استارتاپ معرفی می‌شوند

با برگزاری رویداد نانو استارتاپ، طرح‌های ۶۰ فناور در حوزه نانو عرضه شد که امروز در مراسم اختتامیه هفت تیم برای راه یافتن به مرحله نهایی انتخاب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، علیرضا ملکی، مدیر اجرایی نانو استارتاپ امروز در مراسم اختتامیه رویداد نانو استارتاپ، با بیان اینکه این استارتاپ با هدف شناسایی فناوران کشور در حوزه نانو فناوری است، افزود: بر این اساس با برگزاری رویداد نانو استارتاپ اقدام به شناسایی فناوری‌های مرتبط با نانوفناوری و تجاری‌سازی آنها کردیم.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد در دو مرحله یک هفته‌ای و دو ماهه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در مرحله دو ماهه تیم‌ها تحت آموزش‌های حرفه‌ای کسب و کار با حضور مربیان حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

ملکی با تاکید بر اینکه در این دوره طرح‌های فناورانه از سوی تیم‌های شرکت‌کننده طراحی و ساخته می‌شود، یادآور شد: این تیم‌ها به عنوان نمایندگان ستاد توسعه فناوری نانو در رقابت‌های المپیاد بین‌المللی نانو حضور می‌یابند.

به گفته وی، المپیاد بین‌المللی فناوری نانو با حضور کشورهای مختلف در زمستان امسال برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی نانو استارتاپ با اشاره به مرحله یک هفته‌ای این رویداد، توضیح داد: ۶۰ فناور حوزه نانو در قالب ۱۵ تیم در یک هفته به صورت شبانه‌روز آزمایش‌های خود را اجرایی می‌کنند تا طرح‌های آنها نهایی شود.

وی اضافه کرد: طرح‌های نهایی شده تا روز عصر جمعه، ۳۰ تیرماه مورد داوری قرار گرفتند و امروز در مراسم اختتامیه نانو استارتاپ تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی انتخاب می‌شوند.

ملکی با تاکید بر اینکه در این مرحله هفت تیم به مرحله نهایی راه می‌یابند، تاکید کرد: در مرحله نهایی یک تیم که شامل چهار تا شش نفر می‌شود، به عنوان تیم راه یافته به اولین المپیاد بین‌المللی نانو راه خواهد یافت.

مدیر اجرایی نانو استارتاپ، رویکرد این المپیاد بین‌المللی را تجاری‌سازی ذکر کرد و یادآور شد: در این رویداد تیم‌هایی از کشورهایی چون روسیه، چین، کره و تایوان حضور خواهند داشت، ضمن آنکه این رقابت در ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha