• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96050100229
  • خبرنگار : 71368

آغاز ثبت نام آرم طرح ترافیک موتورسیکلت‌های پایتخت

آغاز ثبت نام آرم طرح ترافیک موتورسیکلت‌های پایتخت

مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران از آغاز ثبت نام موتورسیکلت‌های شهر خبر داد.

مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از امروز اول مرداد ماه سال جاری ثبت نام راکبین موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک آغاز شده است، گفت: راکبین موتورسیکلت‌های شهر تهران از تاریخ اول تا 15 مرداد سال جاری فرصت دارند که به سایت motorcycle1396.tehran.ir مراجعه کرده و با ورود اطلاعات خود ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز برخی گلایه داشتند که سایت باز نشده و بسته شده است، گفت: کاربران نباید www ابتدا را وارد کرده و باید با درج مابقی آدرس در نوار نمایش اطلاعات سایت به سامانه وارد شوند.

مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران افزود: پس از مهلت مقرر چنانچه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت نام نکرده باشد از طریق سیستم‌های هوشمند مکانیزه توسط پلیس راهور اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۱۵:۳۵

سایت ایراد داره بابا .

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۱۷:۰۵

در صفحه بررسی اطلاعات فردی پیغام خطای ( اطلاعات مربوط به کد ملی یا تاریخ تولد وارده شده یافت نشد، لطفا در وارد نمودن اطلاعات دقت فرمائید) نمایش داده میشود

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۱۸:۱۲

خیلی خوبه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۲۰:۰۷

با سلام امیدوارم حداقل یکی از مسئولین این متن و بخونه امروز مجری تلوزیون داشت با مسئول این طرح صحبت میکرد مجری پرسید :آیا زیر ساخت این طرح برای اجرا آماده است؟ لطفا به جواب دقت کنید : مسئول گفت بله زیر ساخت همین سایت ثبت نام است که آماده است مجری باز پرسید ..... مسول روی همان جواب پا فشاری کرد آقای مسئول میدونی زیر ساخت یعنی چی؟ زیر ساخت یعنی منی که موتورم واسه 15 سال پیشه و نمیتونم وارد طرح شم و کل هزینه خونمو از این موتور در میارم ، اول یه طرح تعویض با وام بزاری که بتونم موتورم و نو کنم که شر منده زن و بچم نشم. زیر ساخت یعنی اینکه منی که کارم فنی بوده واسم شغل ایجاد کنی که مجبور نشم با موتور کار کنم و هزار تا زیر ساخت دیگه....

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۲۱:۴۳

یه موتوری که تو محدوده طرح و بازار کار میکنه مگه چقد در میاره که بیاد از این به بعد پول طرح بده انقد قشر ضعیف رو تحت فشار نزارین من خودم دارم با موتور کار میکنم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۰۸:۳۰

اطلاعات شخصی را میزنی قبول میکنه اطلاعات موتور سیکلت قبول نمیکنه فکر کنم دردش اطلاعات شخصی بود ... :)

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۰۹:۱۱

باسلام در تمام دنیا برای کاهش آلودگی کلانشهرها ، مردم رو تشویق و ترغیب به موتورسواری و دوچرخه سواری می کنن . نمی دونم بر چه اساس و بر کدام تفکر آینده نگر ، و برنامه مدونی می خواهند، موتور سیکلت دارها را مجبور به گرفتن طرح ترافیک دو میلیون تومانی نمایند ؟! اون بنده خداها که تمام زندگیش شده کار و باربری و پیک موتوری ، از کجا بیاره دو میلیون تومان یکجا بده به طرح ترافیک ؟! مگر روزی چند تومان درآمد داره که دومیلیون به طرح و تصمیم عجولانه و غیرکارشناسی شده شما ؟!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۰:۴۰

فقط کم مونده مردم رو هم زوج وفرد کنید

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۱:۰۷

پس چرا باز نمیشه این سایت مردمو علاف کردین

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۱

سلام طرح بسیار خوبی است .

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۳

سلام ثبتنام کردم ولی سایتی وجود نداره

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۲:۰۵

سایتش خرابه سه ساعته منتظرم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۲:۱۸

سایتش مشکل داره و محتواش رو نشون نمیدهُ یکی نیست به اینا بگه اول زیرساخت هارو فراهم کنید بعدش بیاید یه طرحی رو اجرایی کنید.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۹:۵۳

سايت خرابه بي توجهي به اين حد نديدم. وقتي نميتونيد طرحي را اجرا كنيد چرا أرایه ميديد. تورو خدا دست از سر موتور سوارا برداريد

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۵:۵۵

من تعجب میکنم همه جا میان طرح ترافیک را برای کم کردن آلودگی هوا اجرا میکنند بعد تو تهران خود شهرداری سر هر میدان و خیابان مشعول به فروش طرح ترافیک و کسب درآمد بنفع خودشه آخه کی باید به درد مردم برسه همه فشارها فقط و فقط روی قشر ضعیفه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۰۳:۲۲

بیشتر از یک ساعته میخوام تو سایت ثبت نام کنم اما هر بار پیام حطا میده با وجود اینکه کلمه عبورهای مختلفی رو انتخاب کردم اما هر بار میگه کلمه عبور باید بیشتر از هشت کارکتر باشه این درحالیه که من دوازده کارکتر هم انتخاب کردم باز همین پیام رو دا. تورخدا مردم رو سرکار نزارید به اندازه کافی اعصاب خوردی داریم تو رندگی دیگه شما با این سایت نرید رو مخمون!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۰۸:۰۰

برای معاینه فنی کجا باید بریم و چه مدارکی لازمه ؟

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۴

درامد فروش طرح ترافیک کجا میره؟

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۵

سلام، خدایش کمی رو طرح تون فکر کنید! آخه این چه طرح عجیب و غریبیه؟ کجای دنیا برای عبور و مرور موتورسیکلت مجوز طرح ترافیک میزارن؟! شمارو بخدا کمی هم به فکر قشر ضعیف جامه باشید!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۲۱:۲۷

موتوری این همه پول از کجا بیاره بده آخه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۲۲:۱۶

ندارم