• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96050804791
  • خبرنگار : 30054

با فیدیبو، شکل تازه‌ای از مطالعه را تجربه کنید

با فیدیبو، شکل تازه‌ای از مطالعه را تجربه کنید

فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو، به عنوان اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه دانلود کتاب، مدتی است توانسته با انتشار بیش از ۱۳هزار کتاب صوتی و الکترونیک،‌ تجربه‌ای تازه از خرید کتاب برای کاربران ایرانی فراهم آورد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فیدیبو با هدف هر چه آسان‌تر کردن دسترسی به دانلود کتاب الکترونیک از روش قانونی، اپلیکیشنی قدرتمند طراحی کرده که قابلیت نصب روی موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی را دارد.

برای نصب فیدیبو کافی است به سایت آن مراجعه کرده و بر اساس دستگاه مورد نظرتان فایل نصب را دانلود کنید.

پس از دانلود فیدیبو کافی است که کاربران برای دانلود کتاب‌های مورد نظرشان، حساب کاربری ساخته و از طریق ساختن پروفایل برای دانلود کتاب اقدام کنند.

کاربران فیدیبو در پس از نصب آن با صفحه‌ای به نام فروشگاه آشنا می‌شوند که در آن به روزترین و داغ‌ترین کتاب‌های انتشارات مختلف را می‌توانند ببینند و همچنین این امکان در نظر گرفته شده که پیش از دانلود کتاب مورد نظرشان، امکان مطالعه حداقل ۳۰ صفحه از هر کتاب را به صورت نمونه داشته باشند.

یکی از جدیدترین امکانات فیدیبو برای خرید کتاب، امکان خواندن آنلاین نسخه نمونه است. در این حالت هر شخص بدون نیاز به ساختن حساب کاربری و یا نصب فیدیبو هم می‌تواند، بخشی از کتاب‌ها به صورت رایگان روی درگاه فیدیبو بخواند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره درگاه دانلود کتاب قانونی فیدیبو، آسان پیدا کردن کتاب‌های مورد نظر اشخاص است. هر شخصی که برای دانلود کتاب مورد نظرش به فیدیبو مراجعه کند به راحتی و با یک سرچ می‌تواند آن را پیدا کند. کاربران برای سرچ در فیدیبو علاوه بر نام کتاب می‌توانند،‌ نام نویسنده،‌ انتشارات و یا دسته‌بندی موضوعی را سرچ کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

یکی از نکات مهم در خرید کتاب الکترونیک این است که می‌توانید کتاب‌ها را با قیمت‌هایی بسیار ارزان‌تر از نسخه‌های چاپی تهیه کنید. با توجه به اینکه در پروسه تولید کتاب‌های الکترونیک استفاده از کاغذ و چاپ وجود ندارد و مراحل انبارداری و پخش نیز از این پروسه حذف می‌شود. کتاب‌ها با قیمت بسیار ارزان‌تری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته که دانلود کتاب پیش از این با موانعی چون عدم دسترسی به نسخه‌های قانونی مواجه بود که امروزه با وجود فیدیبو این مشکل نیز برطرف شده است.

در فیدیبو دانلود کتاب تنها و با رضایت ناشران صورت می‌گیرد و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ ناشر معتبر داخلی و خارجی برای در دسترس قرارگرفتن دانلود کتاب‌هایشان با فیدیبو قرارداد دارند و کاربران می‌توانند با اطمینان کامل از قانونی بودن این روش نسبت به دانلود کتاب اقدام کنند.

در فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک فیدیبو، نسخه‌های رایگان زیادی نیز وجود دارد و همه افراد به دانلود کتاب رایگان در این مجموعه دسترسی دارند.

از جمله کتاب‌های جدید رایگان در فیدیبو می‌توان به هری پاتر و فرزند نفرین شده اشاره کرد که به محض انتشار این کتاب رکورد دانلود کتاب در فیدیبو شکسته شد و کاربران بسیاری برای نصب و دانلود کتاب جدید هری پاتر اقدام کردند. بی‌شک حوره‌های کتاب می‌دانند که حتی یک روز صبر هم برای خرید کتاب محبوبشان چقدر غیرقابل‌ تحمل است. حالا تصور کنید دانلود کتاب به صورت رایگان هم مقدور باشد.

علاوه بر موارد مورد اشاره در فیدیبو همیشه طرح‌های متنوع برای خرید کتاب وجود دارد. در طرح‌های ویژه فیدیبو این امکان وجود دارد که کاربران برخی از کتاب‌ها را گاه تا هشتاد درصد تخفیف دریافت کنند.

امکانات کتاب‌خوان فیدیبو بر اساس نیازهای مختلف کاربران در نظر گرفته شده و پس از دانلود کتاب مورد نظرشان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه از امکاناتی چون بزرگ‌نمایی عکس، فونت، اندازه پاراگراف، هایلایت و یادداشت‌نویسی برای خواندن کتاب استفاده کنند.

این امکانات به هر کاربری اجازه می‌دهد تا در هر شرایطی مطالعه کند. مثلا این روزه بخش زیادی از وقت ما در ترافیک،‌ مترو و جاهایی مشابه می‌گذرد. با فیدیبو این فرصت فراهم شده تا این وقت‌های مرده تبدیل به وقت‌هایی بسیار ارزشمند شود. نکته مهم این است که پس از دانلود کتاب مورد نظرتان در فیدیبو نیازی به آنلاین بودن ندارید و در جاهایی که امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد، کاربران به راحتی می‌توانند کتاب‌های مورد نظرشان را مطالعه کنند.

نکته متمایزکننده فیدیبو با سرویس‌های مشابه علاوه بر تعداد بسیار زیاد کتاب‌ها و ناشران، داشتن نرم‌افزار اختصاصی برای سیستم‌عامل ویندوز دسکتاپ است. فیدیبو به داشتن اپ برای دیوایس‌های اندروید و ios اکتفا نکرده است و لذت دسترسی آنی به کتاب را به کامپیوترهای خانگی نیز آورده است. در کنار این موارد اضافه شدن مجموعه‌ای بسیار شنیدنی از کتاب‌های صوتی،‌ اتفاقی است که به تازگی در فیدیبو رخ داده است.

حتما تاکنون نام کتاب‌های صوتی را شنیده‌اید و یا برای دانلود کتاب صوتی اقدام کرده‌اید.

اکنون با نصف فیدیبو این امکان را دارید که به گنجینه‌ای از پرفروش‌ترین و بهترین کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به دانلود کتاب صوتی در فیدیبو درست کافی است درست مثل مراحل دانلود کتاب الکترونیک عمل کنید. در دانلود کتاب‌های صوتی نیز امکانات خاصی پیش‌بینی شده که از جمله می‌توان به دسترسی به فایل نمونه،‌ تنظیمات زمان خواب و تنظمیات سرعت شنیداری اشاره کرد.

کاربران پس از دانلود کتاب‌های صوتی به سادگی و به تمام امکانات دسترسی دارند.

در پایان می‌توان گفت امروزه مطالعه نیز شکلی تازه پیدا کرده و نیازی به اکتفا کردن به روش‌های پیشین نیست. کافی است شما به خرید و خواندن کتاب علاقه داشته باشید تا با استفاده از امکانات گوناگون فیدیبو در هر مکان و هر زمان کتاب‌های مورد علاقه‌تان را دانلود و مطالعه کنید و تجربه‌ای متفاوت از کتاب خواندن داشته باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha