• جمعه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 96051307842
  • خبرنگار : 71186

رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟

رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟

در حالی که مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است.

به گزارش ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم "برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت" را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به "برنامه راهبردی صنعت خودرو" است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله آن افزایش کیفیت خدمات پس از فروش خودرو و رشد رضایتمندی مصرف‌کنندگان از این خدمات است.

در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاکید شده که تا سال ۱۴۰۰ شاخص رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو از عدد ۶۸۹ از ۱۰۰۰ در سال ۱۳۹۴ باید به ۷۹۵ از ۱۰۰۰ در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha