• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96051408599
  • خبرنگار : 71132

عذرخواهی نماینده شیراز به‌خاطر سلفی حاشیه‌ساز با موگرینی

عکس یادگاری نمایندگان مجلس با موگرینی در مراسم تحلیف روحانی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، به‌خاطر سلفی حاشیه‌سازش با موگرینی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، فرج‌الله رجبی در یادداشتی با عنوان "توضیح و اعتذار" در کانال تلگرامی خود نوشت:

ابوعلی سینا می‌گوید: "اگر برای یک کار غلط هزار دلیل بیاوری، می‌شود هزار و یک غلط"

پس از انتشار عکس اینجانب که البته در جوی غیررسمی و پس از پایان مراسم تحلیف در فضای عمومی منتشر شد، اگرچه نمایندگان حاضر در محل از سر مطایبه مشغول گرفتن عکس بودند، ولی به هر حال اینجانب وظیفه خود می‌دانم از آنچه که خاطر مردم عزیز را مکدر می‌سازد و ناقض‌ شأن نمایندگی مردم می‌باشد، عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی نمایم. امیدوارم مردم عزیز و بخصوص همشهریان گرانقدرم اعتذار اینجانب از این غفلت را بپذیرند و عفو نمایند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۴ ۲۳:۵۶

الان خارجيا ميگن تو ايران از بس كه هيچ خارجي نمياد به اونجا حتي نماينده هاشون شگفت زده شدن و متاسفانه آبروي ايران رو بردين،اي كاش كمي سنگين بود ايسنا نظرمو چاپ كن هميشه حذفش ميكني،من كه نظرهاي خوبي ميدم هميشه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۰:۳۰

معلوم شد کدوم جریان سیاسی عشق خارجه!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۰:۴۴

شرم باد بر چنین وکلائی....

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۱:۳۸

سلام ،من به عنوان یک ایرانی متاسفم که کسانی چون شما را به عنوان نماینده ملت انتخاب کرده اند

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۷:۲۵

ما انتخاب نکردیم. یه عده رو دستچین کردن گفتن به همینا می شه رای داد!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۲۰ ۱۷:۰۱

دمت گرم داداش

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۱:۵۳

اين نماينده بايد تصفيه حسابو بركنار شود ! من بعنوان يك شيرازي ، چنين ذلتي را نميخرم !

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۳:۳۹

انسان با مديريت در لحظه ها تفاوت خود را در آن سطح رو نشون ميده، آيا ميتوان نمونه اى از اين رفتار را در جايي از دنيا ديد آيا بهتر نيست مسائلى كه زياد بهش اعتقاد نداريم و پرده حجاب خود كرديم رو كنار بزنيم و واقعيت درون خودمون باشيم كه اگر پرده افتاد چيز پنهانى نباشه كه باعث خجالت بشه ،و من الله توفيق

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۴:۱۴

واقعا تاسف باره

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۷:۴۰

بنظرم هیچ ایرادی نداره هر موقع بتونیم با این جور مسائل کوچک کنار بیاییم و حاشیه سازی نکنیم یعنی گوشه ای از دمکراسی را پذیرفتیم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۸ ۲۳:۰۱

دقیقا کدوم قسمت از دموکراسی؟ اون شخص نماینده من وشماست و کارهایی که انجام میده نشون دهنده ی من و شماست اصلا بخاطر همین هم رفته حالا اگه نگیم چرا؟؟؟؟میشه اوج دموکراسی؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۸:۱۰

متاسفم برای به اصطلاح نماینده ها کشور را همینطور اداره میکنند حالا خوبه از فراکسیون امید بودند وگرنه واویلا

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۸:۳۱

آقای برادر آبی که روی زمین ریخته میشه رو نميشه جمع کرد،شما هر چقدر هم عذر خواهی کنید،عزت به باد رفته،بر نمیگرده. باید بین من که فردی عادی هستم،وشما که میگن نماینده مجلس هستید فرقی باشه،که هرجا و در هر جمعی و پیش هر دشمنی جو گیر نشید.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۸:۴۳

با سلام واقعا برای یک نماینده خجالت آوره اگر این رفتار رو همین جوانان در خیابون انجام می دادن همین آقایون دادشون درمیومد که اسلام دستاوردها و... در خطر قرار گرفت ولی خود اینان دارن با آبروی این مملکت بازی می کنن من موندم چرا اینجور افراد رو به مجلس راه میدن مگر شورای نگهبان صلاحیت این افراد رو بررسی نمیکنه که هر آدمی نتونه وارد این مکان مقدس بشه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۹:۰۸

سلام به همه نمایندگان عزیز. فکر کنم آقای ظریف خودمون خیلی زیباتر از خانم موگرینی بود . حداقل با ایشان سلفی می گرفتید که مایه سربلندی ما باشه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۹:۱۰

آفرین به تو.خوش به حال ما.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۹:۱۲

درود بر امام خمینی که جلوی پای گورباچف (ابرقدرت زمان خودش) بلند هم نشد. نمایندگان گرامی سلفی گرفتنتون با موگرینی چه بود؟

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۰:۰۴

قشقاوی هم باید بابت این صحنه گردانی قبیح از مردم عذر خواهی نماید.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۰:۳۳

چرا عاقل کند کاری؟ البته به هر کس و ناکس نمیشه گفت عاقل

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۰:۳۵

باعث تاسف هست برای کسانی که به امثال ایشان رای دادند

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۰:۵۳

نماینده شیراز کار بدی نکردی، از این جو سازی ها ناراحت نشو

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۸ ۱۸:۲۶

همه ملت دارن اشتباه میگن و تو یکی درست! چه کاری بد است (برای یک نماینده که وکیل یک ملت است).

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۲۸

اون اخونده چه ذوقی داره از دیدار با خانم موگرینی !!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۳۷

یه عذرخواهی بکنه قائله ختم شه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۳۹

من خجالت کشیدم واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۲:۰۰

با عذرخواهي ايشون ابروي رفته ما توي اذهان مخاطبين اين عكس بر ميگرده! سياسيون خارج از اين مملكت با نصف اين اتفاق استعفا ميدن! ايشون جايزه هم ميخواد فردا

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۲:۱۲

این آقایون نمایندگان مجلسی هستن که در راس امور است!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۲:۳۵

آبی که ریخته دیگه نمیشه جمعش کرد،آقای رجبی عذر خواهی دیگه فایده ایی نداره این عکس کل جهان پخش شده و آبروی ایران و ایرانی بار دیگر رفت جای تاسف داره....

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۲:۴۵

شب برن خونه خانماشون حالشانو میگیرن!!!! بی ادبا

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۳:۰۳

انگاری زن ندیدن؟!!!!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۳:۰۷

مرده شور همه شون راببره که ابرو برا ما نذاشتند باید استعفا دهند

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۳:۲۱

واقعا بايد تاسف خورد وبه حال ايشان گريه كرد

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۳:۲۳

فقط با استعفا این فضاحت پاک میشود

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۴:۱۰

اين نشون ميده خانه از پايبست ويرانه

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۴:۴۱

ژن اینها از ژنهای برتره برای همینه که این شاهکارهارو از خودشون بروز میدن.واقعا ننگ بر شما که آبروبراایران وایرانی نذاشتید.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۷:۰۳

اولا اوباما با اون شهرت و عظمت خودش عشق سلفی بود دوما هیئت رئیسه مسیر ورود نمایندگان به قسمتی که مهمینان ویژه بوده اند را بسته بود اما اینکه نماینده یک ملت اینگونه برای گرفتن سلفی با یک مقام خارجی دست و پا می زند زشت و زننده است نماینده باید هیبت داشته باشد و می توانست درخواست بدهد و بدون شک طرف مقابل هم استقبال می‌کرد اما این‌که چرا نماینده مجلس مانند یک شهروند عادی در مکانی مانند مجلس برای گرفتن سلفی آن هم انگار بدون اجازه و دزدکی و مثلا ببینین منم با این عکس دارم خیلی زشت و زننده و گزنده بود

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۶:۰۸

کار این نماینده البته خوب نبود.اما اینگونه سرزنش ها هم اصلا کار درستی نیس..اما فقط همین یک سیاستمدار نیست که این کار رو انجام میده ...

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۶:۱۲

سلفی با موگیرینی ؟!!! این صندلی‌ها جای مدرس، چمران و دیالمه_ها بود... امان از لیستی و بدون شناخت رای دادن...

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۷:۱۹

من براي خودم به عنوان يك زن حتي متاسفم،اون هم زن ايراني ما روز به روز داريم از لحاظ فرهنگي پسرفت ميكنيم اگر به خاطر اهميت مقام ايشون باهاش سلفي گرفتين،خيلي محترمانه تر نبود مثل يه آدم بالغ و مثلا يه مرد سياست برين كنارش وايسين و محترمانه عكس بگيرين؟ اون وقت ايراد از عوام مردم ميگيرين كه توي پلاسكو اون كارو كردن؟كه البته قطعا بسياري از همين عوام از تك تك شماها لايق ترن اگر هم كه صرفا به خاطر زن بودن و اروپايي بودنش بوده كه ديگه واي بر ما اين خانه از پايبست ويران است....

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۹:۰۷

من جدا نگران بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط این نمایندگان هستم کسانی که مصلحت خودشون رو اینطور تشخیص می دن چطور می خوان برای ۸۰ ملیون ایرانی تصمیم بگیرند!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۲۲:۰۰

من به عنوان یک ایرانی خجالت کشیدم...و واقعا متاسفم و ناراحت شدم.اخه اونا چه فکری پیش خودشون میکنن.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۰۹:۴۱

مگر بردن موبایل به داخل مجلس ممنوع نیست؟

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۱:۴۷

خب مثلاً درجواب این فضاحت اگه ملت سرزنش نکنن چیکار کنن شما راهنمایی بفرمایید ، سوت وهورا خوبه !!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۲:۲۱

عاقل به یک اشاره باید بفهمه غلط بود تموم شد لطفا حاشیه رو بزرگ نکنید آبرویه رفته با آبرو ریزی بر نمیگرده برای پیشگیری از این دست اتفاق ها بی سر و صدا اقدام کنید. یه ذره غرور برامون مونده رحم کنید خدا پشت و پناهتون.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۴:۳۲

در یک کلام آبروی هر چی ایرانی بود رو این آقا برد .لطفا دیگه به اینطور افراد رای ندهید

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۵:۴۹

کاش هیچ وقت تو انتخابات ۹۶شرکت نمیکردم......

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۷:۵۸

اغلب کشورهای اتحادیه اروپا دستشان بخون هموطنان ما آغشته است چرا که زمان 8 سال دفاع مقدس به صدام کمک کردند این را نوجوانان هم میدانند آنوقت این نماینده های مجلس بر سر گرفتن عکس با قاتل هموطنانشان مسابقه میدهند راستی هنوز شرط رجل سیاسی بودن برای نمایندگی لازم هست؟

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۷ ۱۲:۴۳

باز خدا را شکر کنند که دختر ترامپ بجای موگرینی به تهران نیومد وگرنه نماینده ها خودشون رو می کشتند .

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۷ ۱۶:۰۷

ای داد بیداد

avatar