• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۱:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96051508615
  • خبرنگار : 71132

واکنش علی مطهری به اقدام شجاعی و حاج‌صفی

واکنش علی مطهری به اقدام شجاعی و حاج‌صفی

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در مقابل تیم باشگاهی اشغالگران فلسطین قابل توجیه نیست، از آن‌ها خواست برای ختم غائله قول عدم تکرار دهند.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در کانال تلگرام خود نوشت:

بازی آقایان مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، دو بازیکن ایرانی تیم باشگاهی یونانی در مقابل تیم باشگاهی اشغالگران فلسطین، قابل توجیه نیست؛ باید مانند آقای علیرضا جهانبخش در سال گذشته که در بازی رفت و برگشت حاضر نشد، عمل می‌کردند.

هر دو، ملی‌پوش خوب ما هستند. خوب است قول بدهند که تکرار نمی‌کنند، تا غائله ختم شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۰۷:۴۸

کار خوبی کردند . چرا باید عذر خواهی کنند. تو اگه راست می گی برو دنبال رفع زندانی بودن آقایان موسوی و کروبی و خانوم رهنورد

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۳۲

moafegham

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۰۴

اينها كار خوبي نكردند من كار ي به صف بندي هاي سياسي كشور ندارم ولي مسئله رژيم اشغالگر موضوع ملي ماست كه قبل از اينها بزرگان ورزش ما وساير كشور ها توجه داشته اند البته اين ورزشكاران فقط در حد خطاي خود تنبيه شوند نه اينكه حكم اعدام آن هارا صادركنيم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۲۳:۲۳

آقای محترم آقای عزیز خود فلسطینی ها با اسرائلي ها فوتبال بازی میکنن هیچ تو سواحل فلسطین با هم میرن شنا . با هم میرن رستوران با هم میزن سینما و ورزشگاه و تفریحات دیگه بچه های فلسطینی تو اورشلیم با بچه اسرائلي یه مدرسه می ره ما چرا کاسه ی داغ تر از آشيم چرااااااا???????

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۲۲

چرا ورزشکاران ما همیشه باید با عدم حضور از پیش بازنده باشند؟ شما که مدعی مبارزه با اسراییل هستی بگو!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۲۰ ۱۸:۴۹

ما با اونا بازی نکنیم یعنی آدم حسابشون نکردیم نه اینکه بازنده باشیم عزیز چرا پس خوشحالن الان اسرائیلی ها از بازی این دو نفر

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۱:۴۴

اگر به قانون پایبند هستیم باید بدانیم که سیاست در فوتبال جایی ندارد ! پس با پذیرش چنین قانونی وارد فوتبال بین الملل شدیم ، اگر پایبند نیستیم که باید عضویت در فیفا لغو شود !!!! شما اول باید تکلیف خودتون با قانون را مشخص کنید !!!! تا کی بی قانونی !!!! تا کی منفعت گرایی ؟!!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۲:۰۴

از نظر ما کار اینها اصلن هم اشکالی نداشت بهتر است هر کسی در مورد وظایف و مسولیت های خودش انجام وظیفه نماید

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۵:۱۴

قرارداد بسته اند باید وظیفه شان را انجام دهند. شما چرا پز میدهید که ورزشکاران امتناع می کنند از بازی مقابل تیم یا بازیکن اسرائیلی؟! بگویید زور است خلاص.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۵:۳۲

فوتبال و هر ورزشي موضوعي فرا سياسي است و به نفع کشور نيست موضوعات سياسي را در هر زمينه اي وارد کند از جمله فوتبال .. آقايان بايد با واقعيت هاي دنياي امروز کنار بيايند...

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۱۶:۳۵

حالا یک کار کنید که پناهنده اسرائیل شوند ,,,,,,,,

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۵ ۲۱:۲۵

احسنت به این منش اصولگرایانه جناب علی مطهری . انتظار ما از فرزند شهید مطهری جز این نیست. انتظارمان از همه مسئولان و نخبگان کشور تبعیت از راه امام و رهبری است و مولفه ها و شاخص های آن و دوری از برخوردهای عکس العملی و احساسی چشم مردم به عمل حاکمان و نخبگان کشور است نه صرفا به زبان . ایشان بازهم از جناب علی مطهری و مواضع اصولی ایشان تشکر و قدردانی مینمایم.

avatar

باسلام باتوجه به اینکه این آقایان دردور رفت بازی نکردن آقایان سیاسیون چه کردند وچه گفتند که حالا همه جبهه گرفتند مگه از اینها توی قراردادشون قید شده که با چه تیمی بازی بکندن وبا چه تیمی بازی نکنند یه کم انصاف داشته باشیم معقولتر خواهد بود بقول آقای مطهری با یه تعهد به این قایله پایان بدید ممنونم

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۶ ۱۸:۱۹

رفتار حرفه ای و اخلاق ورزشی چیز دیگه ای رو میگه وقتی که کسی با تیمی قرارداد میبنده باید پای این قوانین هم بایسته هزاران جرم تو این کشور اتفاق می افته اونوقت دارند دو تا بازیکن حرفه ای رو محکوم میکنن.

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۲۰ ۱۸:۵۵

خب کشور ما هم یک قوانینی داره قوانین ما کشکه اگه اهل قانونند بیان قانون کشورمون رو رعایت کنن چرا ژست روشنفکری میگیرید

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۲۱ ۱۷:۵۲

اگر عذرخواهی نکنند، بروند به جهنم. کسانی که فرق بین به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی رو با فوتبال نمی فهمند خیری برای ما ندارند. مال اسرائیل. اگر عذرخواهی کردند که ...

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۱ ۲۳:۵۰

بی اطلاعی و کم آگاهی از موضوع اسرائیل باعث شده بازی با آنها را ساده و غیر سیاسی بدانیم. اسرائیل به دنبال مشروعیت است. رژیمی عجیب است که توسعه اراضی را برای صدها سال برنامه ریزی نموده. این رژیم در اطراف ایران پایگاه و مراکز جاسوسی داره. این رژیم نه با مردم بلکه با ساختار ژنتیکی مردم ایران در جنگه و روی تغییر نسل ما برنامه داره. بازی با این رژیم کلید بسیاری از موضوعات ناگوار آتی است. این دو عزیز هم بازیکن هستن و گاهی ناخواسته بازی میخورن.