• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96051509231
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرماندار:

ساختار فرمانداری مشهد باید ارتقا یابد

ساختار فرمانداری مشهد باید ارتقا یابد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: برای بهبود خدمات ساختار فرمانداری مشهد باید ارتقا یابد.

به گزارش ایسنا، رحیم نوروزیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تلاشی که مدیران در حوزه‌های مختلف دارند و به رغم اینکه مشهد شهر پرفراز و نشیبی است و سالانه 20 میلیون زائر در آن رفت‌وآمد می‌کنند، هیچ مشکل خاصی در شهر نداریم.

وی با بیان اینکه مشهد یکی از شهرهای امن و خوب کشور است، افزود: اما شان زائرین و مجاورین امام رضا(ع) بیش از این‌ها است و آنها شایسته خدمات بیشتری هستند، اکنون مثل گذشته نیست که فقط در ایام خاصی از سال شهر مشهد زائرپذیر باشد بلکه در تمام طول سال در مشهد مسافر وجود دارد و مدیران این شهر باید همواره پاسخگو باشند و بدانند که خدمت در مشهد دائمی است.

فرماندار مشهد در بخش دیگری از سخنانش درباره حاشیه شهر مشهد گفت: مسوولان باید بر روی مسائل حاشیه شهر مشهد که شرایط خاص و ویژه‌ای در کشور دارد، تمرکز کرده و همه مسائل را با تمرکز بر این موضوع برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با هزینه حدود 14 هزار میلیارد ریال پروژه های متعدد در حاشیه شهر مشهد اجرا و اقدامات خوبی در حوزه امنیت این مناطق انجام شد، افزود: مسایل حاشیه شهر مشهد خاص و جدی است و همه باید برای رفع مشکلات و پیشگیری از حاشیه نشینی تلاش کنند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۲ درصد جمعیت خراسان رضوی در مشهد ساکن هستند، نمی‌توان با این ساختار مشهد را اداره کرد و باید برای بهبود اوضاع ساختار فرمانداری را ارتقا دهیم.

فرماندار مشهد با بیان اینکه برای بهبود خدمات یا باید ساختار فرمانداری مشهد را ارتقاء و بودجه و امکانات آن را افزایش دهیم یا باید شهرستان‌های مشهد را تقسیم کنیم، افزود: متاسفانه برخی روستاهای شهرستان مشهد که 80 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارند از کمترین امکانات رفاهی از جمله مخابرات محروم‌اند.

وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات شورای چهارم شهر مشهد گفت: اگر گاهی اختلاف نظری بود به معنای نادیده گرفتن زحمات آنان نبوده و امیدواریم شورای پنجم نواقص موجود را رفع کند و برنامه‌های خود را با دقت و سرعت بیشتری پیش ببرند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha