• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96051710460
  • خبرنگار : 90089

نماینده ایرانشهر: وعده ریشه‌کن کردن فقر را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کنید

نماینده ایرانشهر: وعده ریشه‌کن کردن فقر را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کنید

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: وضعیت استان سیستان و بلوچستان نابسامان است. وعده ریشه‌کن کردن فقر را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کنید. امیدوارم در دوره جدید شاهد پایان فقر مطلق استان باشیم.

به گزارش ایسنا، محمدنعیم امینی‌فرد، در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور کشورهای مختلف در مراسم تحلیف رییس‌جمهور نشان‌دهنده احترام جهان به گفتمان مردم‌سالاری دینی و انتخابات باشکوه در ایران و نشانه‌ای از شکست گفتمان نوآمدگان عرصه سیاست جهانی که بر طبق انزوای ایران می‌کوبند، بود.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس خاطرنشان کرد: جای خالی چهره‌های شاخص جامعه مدنی به ویژه جامعه اهل سنت به شدت احساس می‌شد و با توجه به همراهی، همدلی، ولایت‌مداری بی‌شائبه آنان و نقش‌آفرینی برجسته در پاسداری از مرزهای فرهنگی، عقیدتی و سرزمینی ایران بزرگ و دفاع از آرمان‌ها و گفتمان‌های اعتدال انتظار می‌رفت حداقل یک صندلی به علما و بزرگان این قوم اختصاص می‌یافت. جای گلایه وجود دارد و نباید توجیه کرد. بپذیریم کوتاهی شد.

وی با اشاره به لیست کابینه دوازدهم خطاب به روحانی انتقاد کرد: از جامعه زنان، اهل سنت و سایر قومیت‌ها در کابینه فردی را مشاهده نمی‌کنیم. امیدوارم از این ظرفیت‌ها در  معاونت‌ها، مدیریت‌های برجسته استانی و سازمانی حتما شایستگان این قومیت‌ها و اهل سنت را به کار بگیرید.

امینی‌فرد خطاب به رییس‌جمهور  و وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: توجهی به ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان طی چهار سال گذشته نشد. آقای روحانی با توجه به نقش‌آفرینی برجسته مردم بلوچ شایسته است دستور تهیه  سند تحقق و توسعه استان را بدهید و این سند اجرایی شود. وضعیت استان سیستان و بلوچستان، نابسامان است. وعده ریشه‌کن کردن فقر را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کنید. امیدوارم در دوره جدید شاهد پایان فقر مطلق استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha