• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96052415218
  • خبرنگار : 71234

/موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/

تجری: تجربه موفق بطحایی کمکی برای حل مشکلات آموزش و پرورش است

تجری: تجربه موفق بطحایی کمکی برای حل مشکلات آموزش و پرورش است

نماینده قصر شیرین ایجاد امکانات رفاهی و اجرای نظام رتبه بندی معلمان را از جمله کارنامه مثبت وزیر پیشنهادی علوم در زمان معاونتش در این وزارتخانه در دولت یازدهم عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد تجری به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) گفت:  آموزش و پرورش دارای مشکلاتی همچون وضعیت معیشتی معلمان ، کمبود توسعه فضای آموزشی، کمبود اعتبارات، نبود مهندسی نیروی انسانی، عدم نقشه راه برای استفاده از نیروهای متخصص و ضعف در ساختار پذیرش نیروی انسانی است که این مشکلات در کنار نداشتن آمار واقعی از نیازهای آموزشی کشور نیاز به عزم جدی و ملی برای حل آن دارد.

به گفته وی، برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش باید دولت، مجلس و سایر نهادها و ارگان‌ها عزم جدی داشته باشند و تخصیص اعتبارات و توجه خاص به فرهنگیان مشکلات پیشروی آموزش و پرورش را حل کنند.

تجری اجرای دقیق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را به عنوان اولویت این وزارتخانه و دغدغه جامعه فرهنگیان دانست و گفت: مجلس از دولت و وزارت آموزش و پرورش مطالبه اجرای دقیق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش دارد. موضوعی که با اشراف کافی و کامل وزیر آموزش و پرورش میسر خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت مدیریت دانشگاه فرهنگیان به ویژگی‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: آقای بطحایی کارنامه موفقی به خصوص در ساماندهی سیستم حقوق و دستمزد کارکنان رسمی و قراردادی آموزش و پرورش دارد؛ عملکردی که باعث سرعت بخشی به پرداخت ها و انظباط مالی در این وزارت خانه شده است.

این عضو فراکسیون مستقلین ولایی ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن بطحایی مشکلات مالی و اداری این وزارت خانه با توجه به تجربه و اشراف او به این حوزه حل شود چون که حضور او فرصتی برای تقویت این بخش است.

تجری ایجاد مراکز رفاه برای فرهنگیان و اماکن تفریحی و رفاهی و اجرای مرحله اول نظام رتبه بندی معلمان به نحو درست را از جمله اقدامات بطحایی در دوران معاونتش در وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت که قطعا مرحله دوم نظام رتبه بندی معلمان با حضور بطحایی به بهترین نحو اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha