• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96052817016
  • خبرنگار : 90047

پریسا براتچی به فینال فینالیست‌های جام جهانی رم ایتالیا نمی‌رود

پریسا براتچی به فینال فینالیست‌های جام جهانی رم ایتالیا نمی‌رود

پریسا براتچی عضو تیم ملی کامپوند زنان پس از قرار گرفتن در رنکینگ ششم جام جهانی تیروکمان و راهیابی به فینال فینالیست‌های جام جهانی رم ایتالیا، به دلیل مصدومیت مچ دستش این تورنمنت را از دست داد.

مریم دباغ نایب رییس فدراسیون تیروکمان در امور زنان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پریسا براتچی تنها نماینده کامپوند زنان پس از کسب ۲۶ امتیاز و قرار گرفتن در رنکینگ ششم جام جهانی، به فینال فینالیست‌های جام جهانی که ۱۱ شهریور در رم ایتالیا برگزار می‌شود، راه پیدا کرد که متاسفانه به دلیل مصدومیت مچ دستش این تورنمنت را از دست داد.

وی گفت: پس از این که  MRIو عکس مچ دست پریسا براتچی را به پزشک معالجش دکتر مرادی نشان  دادیم، او گفت برای این که آسیب‌دیدگی مچ دستش تشدید پیدا نکند و از نظر جسمانی در  سلامتی کامل راهی تورنمنت‌های مختلف شود، بهتر است مدت کوتاهی از تمرینات تیروکمان دور باشد و با انجام ۱۰جلسه فیزیوتراپی و کارهای درمانی شرایط خوبی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک داشته باشد. به همین خاطر براتچی با وجود اینکه در جمع ۸ کماندار برتر جام جهانی قرار گرفته بود و ۱۱ شهریور برای شرکت در فینال فینالیست‌های جام جهانی باید راهی رم ایتالیا می‌شد، بنا به درخواست پزشک معالجش در این تورنمنت حضور نخواهد داشت تا خود را از نظر شرایط بدنی و روانی برای مسابقات جهانی مکزیک آماده کند.

دباغ خاطرنشان کرد: بعد از پایان ۱۰جلسه کار فیزیوتراپی و کار درمانی باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط مچ دست پریسا براتچی برای گرفتن زه تیروکمان به چه شکلی است و آیا پزشک معالجش امکان شروع تمرینات را به وی می‌دهد یا خیر؟

نایب رییس فدراسیون تیروکمان در امور زنان اضافه کرد: متاسفانه برخی از ورزشکاران برای این که تورنمنتی را از دست ندهند، سعی می‌کنند درد خود را پنهان کنند و اجازه بهبودی کامل را به محل آسیب دیده نمی‌دهند. سعی ما بر این است تا براتچی را برای مدت کوتاهی از شرایط تمرینی دور نگه داریم و سپس بعد از این که مصدومیت وی بهبودی کامل پیدا کرد و مشکلی برای گرفتن کمان نداشته باشد، کم کم او را برای شروع تمریناتش آماده کنیم. بنابراین براتچی فعلا هیچ تمرینی انجام نمی‌دهد تا زمانی که بهبودی کامل پیدا کند.

وی در پایان افزود: سعی ما بر این است تا براتچی را برای مسابقات جهانی مکزیک آماده کنیم. حال این که فینال فینالیست های جام جهانی را نیز از دست بدهد، مهم نیست. بلکه مهم آن است که با آمادگی خوب و سلامتی کامل راهی مکزیک شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha