• دوشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96053019069
  • خبرنگار : 71575

نگرانی کرانچار از پرتاب نارنجک در نقش جهان

نگرانی کرانچار از پرتاب نارنجک در نقش جهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید با وجود اشتباهات فردی در دفاع سپیدرود، تیمش برنامه خود را انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود حضور یافت و درباره این دیدار، اظهار کرد: شناخت خوبی نسبت به سپیدرود پیدا کرده‌ایم. بازی تیم نظرمحمدی را مقابل پیکان و گسترش نگاه کردیم و آنالیز کردیم. در دیدار مقابل گسترش، سپیدرود مستحق پیروزی بود و در مقابل پیکان نیز بازی رو به جلویی ارائه داد.

او ادامه داد: خط دفاع این تیم گاهی مرتکب اشتباه می‌شود که باعث می‌شود فشار روی این تیم افزایش پیدا کند اما تا جایی که به ما مربوط می‌شود برنامه خود را تغییر نخواهیم داد. برنامه ما پاس‌کاری‌های متعدد و بازی روی زمین است. در طول بازی‌های قبلی خود و طبق آماری که با استفاده از GPS و سایر ابزار  به دست آوردیم، تنها در دیدار با پدیده زیر آمار جهانی بازیکنان دوندگی داشتند.

کرانچار اظهار کرد: سپیدرود جزو تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر است که از یک جاه‌طلبی و انگیزه مضاعفی برخوردار است و در مقابل تیم‌های قدرتمند از آن استفاده خواهد کرد و فکر می‌کنم که این تیم ما را غافلگیر می‌کند.

وی ادامه داد: در این چهار روز همه حواس‌مان به تیم سپیدرود بوده است و با اطمینان کامل به بازی فردا می‌رویم. در رویارویی با آن‌ها غفلتی نخواهیم کرد و از همه بازیکنان خواستم که در این چهار روز تمام تمرکز خودشان را بگذارند و حداقل اشتباهات را در این دیدار داشته باشند تا با پیروزی و آرامش خاطر وارد تعطیلات شویم و تیم را آماده کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: برد ما مقابل حریف قدرتمندی مانند ذوب‌آهن انرژی مضاعفی به ما داده است. خوشبختانه در آن بازی توانستیم به پیروزی برسیم و این برای آماده‌سازی بازیکنان ما برای شکل‌گیری بهتر تیمی در هفته‌های آینده ضروری است.

کرانچار در پاسخ به این سوال که خط دفاعی تیم سپاهان نقطه ضعف دارد و روی توپ‌های هوایی ضعف نشان داده است، افزود: من هم با شما هم‌نظر هستم. خط دفاعی ما از ضربات کرنر و ایستگاهی ضعف نشان می‌دهد و فکر می‌کنم این به آمادگی جسمی بازیکنان بر می‌گردد. من این موضوع را بارها به آن‌ها گوشزد کردم هم کنار زمین و هم در تمرینات. سعید آقایی و عزت‌الله پورقاز به علت این که در تیم ملی حضور داشتند من به آن‌ها سه هفته استراحت کامل دادم که باعث شد مقداری با تاخیر به تیم ما اضافه شوند و در ادامه این ضعف برطرف خواهد شد. هم‌چنین شاهین ثاقبی در خط هافبک ما بسیار برنده و رو به رشد نشان داده است و هم به حمله و هم به دفاع کمک می‌کند.

او ادامه داد: نباید از دوندگی ساسان انصاری بگذاریم که او هم توانسته در تیم ما هم بی‌نقص کار کند و زمان‌هایی که صاحب توپ نیست با کشاندن دفاع به دنبال خودش دیگران را صاحب موقعیت کند. همچنین رافائل و مروان حسین هم از این قضیه مستثنی نیستند و قابلیت‌های خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توانایی‌هایی که بازیکنان ما دارند از آن‌ها خواسته‌ایم که با تعداد پاس‌های مکرر، بازی‌سازی را در تمامی مناطق زمین انجام دهند چرا که حریفان جلوی تیم سپاهان بسته بازی می‌کنند و خواسته ما این است که با بازی‌سازی به هجده قدم برسیم که در این راستا جلال علی‌محمدی نسبت به محمدی و مروان حسین با سرعتی که دارند می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود سیاوش یزدانی از طریق باشگاه جذب شده است و در فهرست شما وجود نداشته است به همین خاطر به او بازی نمی‌دهید؟ گفت: در حال حاضر زمان صحبت این نیست که من او را می‌خواستم یا خیر بلکه تصمیمی است که باشگاه گرفته است و او را به تیم آوردند. باید بگویم که ورود اولیه یزدانی به سپاهان ورود مناسبی نبود و نتوانست انتظارات اولیه ما را برآورده کند اما در حال حاضر روز به روز دارد پیشرفت می‌کند و جایگاه خودش را در تیم پیدا کرده است و هر چقدر که پیشرفت کند از او بیش‌تر استفاده می‌کنیم. همه بازیکنان می‌توانند با پیشرفتی که از خود نشان می‌دهند در تیم جایگاهی داشته باشند و این بستگی به خودشان دارد.

کرانچار در مورد نارنجک‌های دستی که در دو بازی اخیر از سوی تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان پرتاب شده، گفت: این موضوع مختص به ایران نیست و در تمام دنیا مرسوم است که اگر از وسایلی که باعث ایجاد حادثه شود در بازی‌ها استفاده شود تیم تماشاگران یا تیم خاطی را جریمه می‌کنند. بزرگ‌ترین قدرتی که تیم سپاهان دارد پیوند بازیکنانش با هواداران خوب این تیم است و اگر کسی این قدرت را از ما بگیرد سپاهان محکوم به شکست می‌شود. اگر در بازی بعدی که با پرسپولیس داریم این قدرت از ما گرفته شود تکلیف ما چیست چرا که اگر باز هم این نارنجک در ورزشگاه نقش جهان منفجر شود ممکن است به غیر از جریمه تیم، هواداران را محروم کند که این ضربه مهلکی به ما خواهد زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha