• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 96060100294
  • خبرنگار : 71451

هفته دفاع‌مقدس فرصتی برای انتقال دستاوردهای آن به جامعه است

هفته دفاع‌مقدس فرصتی برای انتقال دستاوردهای آن به جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان شوش گفت: هفته دفاع مقدس را مغتنم بشماریم و برای انتقال دستاوردها و فرهنگ ایثار و مقاومت به جامعه استفاده کنیم.

سرهنگ کریم بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نقشی که شهرستان شوش در هشت سال دفاع مقدس داشته است بیان کرد:  اگر امروز جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و با امنیت است و در شرایط سخت امروز منطقه همچنان پیش رونده هستیم، به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس موجب دستاوردهای بزرگی شده و این افتخارات را باید برای مردم و نسل جوان تبیین و بازگو شود چرا که این چنین کارها نیاز ضروری و معنوی جامعه است. بنابر این از هفته دفاع مقدس را مغتنم بشماریم و برای انتقال دستاوردها و فرهنگ ایثار و مقاومت به جامعه استفاده کنیم.

 فرمانده سپاه شهرستان شوش گفت: شوش سیاست‌های که در غرب و دولت‌های اروپایی برنامه‌ریزی می‌شود، جمهوری اسلامی ایران یک نقطه‌ای است که بسیار دقیق آن را رصد کرده و می‌کنند و بیشتر سیاست‌های آنان بر مبنای کشورمان پیچیده می‌شود. باید خیلی مواظب باشیم این انقلابی که با زحمات و تلاش‌ فراوان صورت گرفته و خون‌های زیادی ریخته شده، تحت الشعاع قرار نگیرد.

بابایی در بخش دیگر سخنان خود افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا به بیان و یادآوری حماسه ملت ایران بپردازیم. در همین راستا به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۰ برنامه محوری و ۲۰۰ برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شوش اجرا  خواهد شد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به رژه‌ی نیروهای مسلح، همایش پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، همایش حلقه‌های صالحین‌ اشاره کرد.

وی با اشاره به همزمانی هفته‌ی دفاع مقدس و هفته‌ی امر به معروف و نهی از منکر یادآورشد: انتظار داریم تمامی دستگاه‌های مختلف، ادارات و شرکت‌های شهرستان شوش برای برگزاری برنامه‌های این ایام از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند و هرچه باشکوه‌تر نسبت به سال گذشته این برنامه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha