• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۶:۰۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96060704397
  • خبرنگار : 71552

با اشاره به احتمال حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا

بانوی نقره‌ای پنجگانه: دلم برای کسب مدال روشن است

بانوی نقره‌ای پنجگانه: دلم برای کسب مدال روشن است

دختر دوومیدانی کار حاضر در رقابت‌های داخل سالن آسیا می‌گوید که تمام تلاشش را برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها خواهد کرد.

سپیده توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حضورش در رقابت‌های داخل سالن آسیا، اظهار کرد: قرار بود برای رفتن من به رقابت‌های داخل سالن رکوردگیری انجام شود و اگر حد نصاب کسب شد به این رقابت‌ها اعزام شوم. با مسوولان تیم‌های ملی و رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون صحبت کردم و قرار شد با توجه به رکوردهای رقابت‌های قبلی‌ام ارزیابی صورت بگیرد.

رکورددار پنجگانه و هفتگانه ایران ادامه‌ داد: من در سال جاری در همه رقابت‌های داخلی از لیگ تا قهرمانی کشور حاضر شدم و با توجه به آن نتایج ارزیابی شوم. البته در آن رقابت‌ها ماده پنجگانه نداشتیم، اما من در هفتگانه حاضر شدم و رکوردهایم به همان ۳۸۰۰ می‌رسد.

بانوی نقره‌ای پنجگانه آسیا، خاطرنشان کرد: فرصت کمی تا رقابت‌های داخل سالن وجود دارد. رکوردگیری مجدد در ماده پنجگانه کار سختی است. من می‌توانم رکورد را ثبت کنم، اما از لحاظ بدنی افت خواهم کرد و فرصتی برای ریکاوری نخواهم داشت. اگر تک ماده بود می‌شد رکوردگیری مجدد را انجام داد.

توکلی در پایان، اظهار کرد: فکر می‌کنم رفتنم به مسابقات داخل سالن آسیا قطعی باشد. من با توجه به مدالی که در مسابقات داخل سالن ۲۰۱۶ قطر گرفتم شانس مدال خواهم داشت. همه تلاشم را می‌کنم تا ان‌شاء‌الله بهترین نتیجه‌ حاصل شود. دلم برای کسب مدال روشن است.

به گزارش ایسنا، پیش از این فدراسیون دوومیدانی اسامی ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های داخل سالن آسیا را اعلام کرد و حسن تفتیان (۶۰متر)، علی خدیور (۴۰۰متر)، امیر مرادی، مسلم نیادوست (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر)، حسین کیهانی (۳۰۰۰ متر)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، علی ثمری (پرتاب وزنه)، سپیده توکلی (پنجگانه) و الهام کاکلی (۴۰۰ متر) ۹ ورزشکاری هستند که به رقابت‌های داخل سالن اعزام می‌شوند. البته از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد که اعزام سپیده توکلی در صورتی خواهد بود که حدنصاب ۳۸۰۰ را در ماده پنجگانه به ثبت برساند، در غیر اینصورت ورزشکار زن دیگری در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

بازی‌های داخل سالن آسیا در اواخر شهریور در عشق آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha