• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96060805129
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بغض های ملی پوش دو ومیدانی

بغض های ملی پوش دو ومیدانی

ملی پوش دومیدانی بانوان گفت: فدراسیون دو ومیدانی می دانست که تخصص من دوی 60 متر است و انتظار داشتم که برای مسابقات آسیایی داخل سالن در رشته 60 متر اعزام شوم، اما زمانی که اسامی اعلام شد و نامی از من نبود، باور نداشتم و هنوز هم در بغض و گریه این موضوع قرار دارم.

فرزانه فصیحی در گفت و گو ایسنا با بیان اینکه از دعوت نشدن برای مسابقات آسیایی داخل سالن ناراحت هستم، اظهار کرد: برای مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا امید و انگیزه زیادی داشتم و تمرینات فشرده ای را پشت سرگذاشتم، چراکه قرار بود چهارم شهریور ماه رکوردگیری شود، اما سه هفته مانده به رکوردگیری اسامی اعلام شد که من را شوکه کرد.

وی افزود: پس از اعلام اسامی مشخص شد که دو دختر برای اعزام به این رقابت ها در نظر گرفته شده که من نبودم، این مساله مرا به شوک برده علت این مساله را واقعا درک نمی کنم.

ملی پوش دومیدانی بانوان، ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی می دانست که تخصص من دوی 60 متر است و انتظار داشتم که برای مسابقات آسیایی داخل سالن در رشته 60 متر اعزام شوم، اما زمانی که اسامی اعلام شد و نامی از من نبود، باور نداشتم و هنوز هم در بغض و گریه این موضوع قرار دارم که چرا وقتی من یکی از بهترین های دو 60 متر هستم حتی بدون رکوردگیری از کنار نامم رد می شوند.

فصیحی با اشاره به اینکه تا بهمن ماه مسابقه جدیدی نخواهد بود، ادامه داد: گاهی به این موضوع فکر می کنم که آیا با وجود این نگاه ها دلیلی برای تمرین می ماند؟ من قبول دارم که در بخش دختران رقابت بسیار سنگین است، اما هنوز اعلام می کنم که در رکوردگیری 60 متر آمادگی لازم را دارم و هنوز هم می توانم رکورد بزنم.

وی تاکید کرد: فدراسیون من را برای بازی های اسلامی اعزام کرد و گفتند عملکرد خوبی نداشتم، این در حالی بود که در مسابقات در رشته 100 متر شرکت کردم و در این رشته بازیکنانی از کشورهای آفریقایی هم خط من بودند و می دانید که آنها بسیار قوی و آماده هستند و رقابت بسیار سخت بود، البته من رکورد خوبی در 100 متر کشور داشتم که به آن مسابقات اعزام شدم.

ملی پوش دومیدانی بانوان خاطرنشان کرد: امروز هم می گویم رکوردگیری کنند اگر حقم بود من را اعزام کنند و اگر نتوانستم رکورد خوبی به دست آورم، اعزام نکنند. ولی مطمئنم که در 60 متر حق من اعزام به مسابقات بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha