• جمعه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96061005831
  • خبرنگار : 71564

معاون سازمان اورژانس کشور خبر داد

قطع عضو و نخاع 4 نفر از مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان

قطع عضو و نخاع 4 نفر از مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌آموزان

معاون سازمان اورژانس کشور از قطع عضو و قطع نخاع 4 تن از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس داراب خبر داد.

حسن نوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در داراب اظهار کرد: متاسفانه دو نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان‌ داراب دچار قطع عضو شدند و همچنین براساس آخرین گزارش‌ها دو نفر دیگر از دانش آموزان مصدوم نیز دچار قطع نخاع شدند.

به گفته وی، در حال حاضر پنج نفر دیگر از مصدومان در اتاق عمل تحت عمل جراحی هستند.

نوری در مورد اختلاف اعداد اعلامی از قربانیان حادثه توسط دستگاه‌های مختلف گفت: با توجه به اینکه اجساد برخی از افراد به شدت آسیب دیده بود امکان شناسایی نداشت اما براساس آخرین گزارش‌ها، پزشکی قانونی تاکنون مرگ 9 نفر را تایید کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۱۵:۴۶

یعنی تا کی جاده های ایران می خواد قربانی بگیره؟ حضرات حواسشون کجاست آخه؟ از ننگ این اتفاق اگر همه مسعولان بمیرند حق دارند، آخه درد تا کجا؟ بچتو بفرستی اردو جنازشو برات پس بفرستن یا قطع نخاع شده و نقص عضو شده برگرده. خدا صبر بده به خانواده هاشون

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۱۶:۰۶

خیلی دردناکه که یک سری نوجوان با شور و امید برن یک اردو که توی این سن و سال هم معمولا با شوخی و خنده و خوشی همراهه.....بعد یک عده دیگه هیچ وقت برنگردن یک عده با نقص عضو دائم برگردن خونشون.....و حتی اونایی که سالم میمونن نمیتونن با خاطره وحشتناک این حادثه کنار بیان.... اگر کسی نمیتونه عمق این فاجعه رو درک کنه یکی از عزیزانش رو دور از جون در این حادثه فرض کنه اونم کم سن و سال و ببینه چه حالی میشه آدم.....خدایا خودت به هممون صبر و شکیبایی تحمل این مصیبت هارو عطا کن....بخودت قسم که برخی شون غیرقابل تحمله بخصوص که با بی توجهی و سهل انگاری برخی این اتفاقات میفته.....

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۱۵:۵۸

یا حضرت عباس !!!!!! خدایا خودت کمک کن این بچه ها سنی ندارن که😭😭😭😭

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۱۶:۰۵

همیشه دنبال این هستیم که علت حادثه رو پیدا کنیم و هیچگاه بدنبال راهی نیستیم که پیشگیری کنیم تا این حوادث بوجودنیاد.!!!!!!