• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96061105970
  • خبرنگار : 71511

عضو حزب کار : دولت به جوانان و زنان فرصت دهد

 عضو حزب کار : دولت به جوانان و زنان فرصت دهد

یک عضو حزب کار گفت: باید به زنان و جوانان فرصت حضور در عرصه های مختلف مدیریتی داده شود تا دولت هم بتواند با استفاده از توان آن‌ها به مطالبات مردمی پاسخ دهد.

پیام مجرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه دوازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران با حمایت قاطع مردم در انتخابات امسال و با حمایت قاطع نمایندگان مردم در مجلس از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور تشکیل شده است باید به مطالبات مردمی توجه ویژه‌ای کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز شاهد گام‌های استواری در راستای تحقق این مطالبات نیستیم. شاید این موضوع به دلیل انتظارات بالای جریان اصلاحات بوده باشد. ما هنوز خلا وزیر زن و حضور جوانان در عرصه مدیریت‌های کلان کشور را پر نکرده‌ایم.

مجرد تصریح کرد:  تا حدودی با معرفی یک وزیر جوان قدمهای مثبتی در مسیر  جوانگرایی برداشته شده است ، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد. جوانان احزاب و گروه‌های سیاسی دوست دارند که رئیس‌جمهور بداند باید به جوانانی که فعالیت های صنفی، حزبی و سیاسی داشته‌اند توجه ویژه‌ای کند.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش شود که اقشاری چون زنان و جوانان با فعالیتهایی در احزاب و ستادهای انتخاباتی باعث پیروزی رییس جمهور در  انتخابات  شدند. بی توجهی به این دو قشر در دولتهای گذشته اتفاق افتاده است. نباید دولت دوازدهم هم مجدد مسیر بی‌توجهی به آنها را طی کند. چه بسا این موضوع می تواند وجه تمایز دولت دوازدهم با سایر دولتها باشد. هنوز فرصت وجود دارد تا وزرا معاونین خود را از میان زنان و جوانان انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه  تحقق وعده های انتخاباتی بهترین پاسخ به اعتماد مردم است، افزود:  بهترین روش برای پاسخ گویی به این مطالبات فرصت دادن به احزاب و گروه‌ها با توجه به مرکزیت زنان و جوانان در فعالیت های حزبی است. جوانان از درون احزاب آموزش می بینند، رشد می‌کنند و بهترین جایگزین برای مدیران فعلی کشور هستند. امیدواریم در پایان دوره چهار ساله دولت دوازدهم شاهد رشد چشم‌گیر حضور زنان‌و جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha