• چهارشنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 96061508899
  • خبرنگار : 71365

انتشار ۲ مجموعه شعر کودک و یک رمان جوان

انتشار ۲ مجموعه شعر کودک و یک رمان جوان

مجموعه شعرهای «صَد دانه یاقوت» و «به نام دوستم خدا»‌ سروده‌ مصطفی رحماندوست به همراه رمان «ما یک نفر» نوشته سارا کروسان با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی منتشر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، مجموعه شعر «صد دانه یاقوت» در ۱۵۰۰ نسخه با قیمت ۸۰۰۰ تومان و با تصویرگری هدی حدادی در انتشارات پیدایش منتشر شده است. در این کتاب شعرهایی با عنوان‌های «انار»، «سیب»، «انجیر»، «هندوانه»، «گلابی»، «زردآلو»، «خربزه»، «خیار»، «نارنگی»، «انگور» و «گیلاس» به چشم می‌خورد.

 دیگر مجموعه شعر کودک منتشرشده مصطفی رحماندوست «به نام دوستم خُدا» نام دارد. تصویرگری این مجموعه شعر را هم هدی حدادی بر عهده داشته است. این مجموعه نیز در ۱۵۰۰ نسخه و با قیمت ۸۰۰۰ تومان در نشر یادشده به چاپ رسیده است. «خداوند غنچه»، «خداوند باران»، «خداوند شب»، «خداوند آغاز»، «خداوند باغ»، «خداوند فصل»، «خداوند شادی»، «خداوند لبخند»، «خداوند روز»،«خداوند راز» و «خداوند آسمان و زمین» از  شعرهای این کتاب هستند..

دیگر کتاب منتشرشده در انتشارات پیدایش، رمان جوان «ما یک نفر» نام دارد. این رمان نوشته سارا کروسان با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی است که در ۵۰۰ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:

«این ما هستیم

و زندگی می‌کنیم

شگفت‌انگیز نیست؟

به هر حال از عهده‌اش برمی‌آییم.

این داستان درباره متفاوت بودن است. درباره گریس و تی‌پی دو خواهر دوقلوی به هم چسبیده که ناگهان باید وارد جامعه شوند؛ جامعه‌ای که پر است از نگاه‌های خیره تمسخرآمیز و سوال‌های بی‌رحمانه و گاه قضاوت‌های سنگدلانه.

اما پیش از همه چیز، این دو خواهر انسانند و خواهان زندگی‌ای معمولی همچون زندگی دیگران.

آیا آن‌ها نمی‌توانند دوستانی حقیقی پیدا کنند؟

تجربه عشق چطور؟»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۸ ۱۴:۳۲

با سلام خدمت عزیزانی که علاقه مند به نشر جهانی کتاب های خود همانند جناب مصطفی رحماندوست هستند، باید عرض کنم که خوشبختانه این امکان برای دیگر عزیزان نویسنده نیز در موضوعات مختلف فراهم شده است . بدین صورت که آثار شما توسط ناشران بین المللی در خارج از کشور برای عرضه جهانی با حفظ کلیه حقوق مادی و معنوی نویسنده چاپ و نشر می گردد. ...