• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96061810321
  • خبرنگار : 71506

کشتی آزاد نوجوانان جهان/ صعود عشقی، زارع و هاشمی به نیمه‌نهایی

کشتی آزاد نوجوانان جهان/ صعود عشقی، زارع و هاشمی به نیمه‌نهایی

نمایندگان اوزان ۵۴ ،۷۶ و ۱۰۰ کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار نیمه نهایی کشتی آزاد نوجوانان جهان شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از آتن، در ادامه رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۱۷ که در آتن پایتخت یونان در جریان است، مهدی عشقی در ۵۴، میثم زارع در ۷۶ و سید مهدی هاشمی در ۱۰۰ کیلوگرم با شکست رقبایشان راهی دیدار نیمه نهایی شدند. سید عرفان جعفریان در وزن ۴۶ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریف قزاق از صعود به نیمه نهایی بازماند.
امیر حسین مقصودی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج کامل نمایندگان ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۴۶ کیلوگرم سید عرفان جعفریان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سوتا اوگاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصافادلان عسکراف از قزاقستان و در یک کشتی پر افت و خیز و جنجالی با نتیجه ۱۰ بر ۹ شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند. وی باید منتظر فینالیست شدن حریف خود باشد تا بتواند در گروه بازنده ها برای مدال برنز تلاش کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست به مصاف رابرت هاوارد از امریکا رفت و با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با دمیربیک مقصوداف از تاجیکستان مبارزه کرد و ۹ بر ۷  برنده شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ولادیسلاو اوستاپنکو از اوکراین رفت و در حالی که با نتیجه ۱۰ بر ۴ جلو بود، با ضربه فنی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. عشقی در این مرحله برابر روبرتو بلانکو از مکزیک مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم امیر حسین مقصودی در دور نخست به مصاف بیامبادور انخبایار از مغولستان رفت و با نتیجه ٤ بر ٤ مغلوب شد. در ادامه با توجه به شکست این کشتی‌گیر مغول در دور بعد، مقصودی هم از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۷۶ کیلوگرم میثم زارع در دور نخست به مصاف یامادا از ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. وی در دور بعدی با بنیامین گریل از اتریش مبارزه کرد و با نتیجه ۱۲ بر صفر برنده شد. زارع در دور بعدی پاروین مالیک از هند را ۱۰ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در نیمه نهایی باید با آرون بروکس از آمریکا مصاف کند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سید مهدی هاشمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف احمد خلیل از مصر رفت و در ۲۰ ثانیه حریف را ضربه فنی کرد. هاشمی با این پیروزی راهی یک چهارم نهایی شد و آنتیل از هند را ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با اسماعیل بیکنیروف از  روسیه کشتی خواهد گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha