• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96061910880
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مراجع ذی‌ربط گزارشی از اثر ارتعاشات صوتی بر چهلستون ارائه کنند

مراجع ذی‌ربط گزارشی از اثر ارتعاشات صوتی بر چهلستون ارائه کنند

ایسنا/اصفهان یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی نزدیک به دوماه گذشته شاهد حضور و اجرای مفاخر موسیقی ایران در اصفهان بوده ایم، این رخدادهای مبارک را به فال نیک می گیریم اما لازم است مراجع ذی ربط گزارشی دقیق از بررسی اثر ارتعاشات ناشی از پخش اصوات موسیقی و حضور جمعیت انبوه بر ساختمان کاخ چهلستون اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مهدی مزروعی امروز (یکشنبه)  در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: طی نزدیک به دوماه گذشته شاهد حضور و اجرای مفاخر موسیقی ایران در اصفهان بوده ایم، این رخدادهای مبارک را به فال نیک می گیرم و امیدوارم زمینه حضور روز افزون سایر اهالی موسیقی از همه سبک ها،بانوان و آقایان، که در پناه مقررات قانونی فعالیت می کنند نیز بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: اما انگیزه من برای این تذکر ، برگزاری دو کنسرت در کاخ چهلستون است، به سرپرست شهرداری اصفهان و شهردار منتخب تذکر می دهم بر اساس وظیفه مندرج در بند ۲۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری مبنی بر وظیفه شهرداری در تشریک مساعی با فرهنگ در حفظ ابینه و آثار باستانی شهر با همکاری مراجع ذی ربط و جلب نظر کارشناسان مربوطه گزارشی دقیق از بررسی اثر ارتعاشات ناشی از پخش اصوات موسیقی و حضور جمعیت انبوه بر ساختمان کاخ تهیه و صراحتا نسبت به جواز یا عدم جواز یا شرایط لازم الرعایه تخصصی برای اجازه برگزاری کنسرت های مشابه در آینده را اعلام کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین از همکاران خود در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر استدعا دارم بر اساس بند ۲ از ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر، در زمینه نیازسنجی، امکان سنجی، مکان یابی و برآورد اعتبارات لازم برای احداث مجموعه یا مجموعه های فرهنگی به روز  به منظور برگزاری فاخر، مطلوب، مستمر و درخور نام اصفهان با محتوای کنسرت های موسیقی، تئاترهای کوچک و بزرگ و همچنین برنامه های فرهنگی و آئینی  اهتمام کنند.

انتقال آب از  بن- بروجن زاینده رود را می‌خشکاند

هم‌چنین، علیرضا نصر اصفهانی- نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: این روزها خبری مبنی بر تکمیل خط بن – بروجن به گوش می رسد که بر اساس این طرح 50 میلیون متر مکعب آب از سد به بروجن انتقال داده شود. متاسفانه قبل از بهره برداری تونل و سد کوهرنگ سه این اقدام به برداشت آبی که در جریان است نیازمند تامل بیشتر از سوی استاندار و مسئولان امر است. چراکه اگر این طرح اجرایی شود زاینده رود دیگر حتی فصلی هم نخواهد بود.

زیرساخت شهر اسپادانا با شهرداری است یا ارتش؟

هم‌چنین، عباسعلی جوادی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری اظهار کرد: شهر جدید اسپادانا واقعا خدمات شهری درستی دریافت نمی کند. آیا شهرداری بر روی این شهر جدید نظارت می کند. سوال این است که ایجاد زیرساخت این شهر با شهرداری است یا با ارتش؟ در خصوص آتش سوزی اخیر در این شهر واقعا مشکلات شهر نمایان تر از قبل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha