• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96062816597
  • خبرنگار : 71576

ووشوی قهرمانی آسیا- کره جنوبی

۱۲ مدال حاصل تیم ووشوی جوانان تا پایان روز سوم

۱۲ مدال حاصل تیم ووشوی جوانان تا پایان روز سوم

تا پایان سومین روز از رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ووشوکاران ایران ۱۲ مدال(یک طلا، سه نقره و هشت برنز) کسب کردند.

به گزارش ایسنا، رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۷ از صبح روز یکشنبه ۲۶ شهریور با حضور ۴۳۳ ووشوکار از ۱۹ کشور به میزبانی شهر گومی کشور کره جنوبی پیگیری می‌شود. تیم ایران نیز در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان رفته است.

با پیگیری این مسابقات از صبح امروز شش سانداکار ایران فردا چهارشنبه ۲۹ شهریور که روز پایانی این رقابت‌ها است در مرحله فینال برای کسب مدال طلا به میدان می روند. تالوکاران ایران نیز فردا آخرین فرم های خود را اجرا می کنند.

مبارزات فردای سانداکاران ایران در مرحله فینال به شرح زیر است:

در رقابت‌های ساندای بخش پسران در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، علیرضا ریگی با یونگدای کا از چین، وزن منهای ۶۵ کیلوگرم، علی محمدی با سون فان از ویتنام، وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، احمد واحدی با شوان خو از مالزی و اما مبارزه پایانی را در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم، حسن خادمی با هاریش از هند برگزار می‌کند.

همچنین در بخش ساندای دختران نیز در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، فاطمه حیدری با آن گو از ویتنام و در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، شقایق پاشایی با دوی نائورم از هند مبارزه می‌کنند.

در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا نیز تالوکاران ایران به ترتیب زیر فرم‌های خود را اجرا می‌کنند.

سیدمحمد حسینی و امیرحسین سلطانی در فرم دائو شو رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال پسران، زهرا کیانی در فرم چیانگ شو رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال دختران، مینا پناهی در فرم نن دائو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دختران و در پایان تیم‌های دوئلین پسران و دختران به اجرای فرم می‌پردازند.

تیم ووشوی جوانان ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا، سه نقره و هشت برنز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha