• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 96062916971
  • خبرنگار : 71038

واکنش ادامه‌دار ایرانیان در فضای مجازی به سخنان نتانیاهو و ترامپ

واکنش ادامه‌دار ایرانیان در فضای مجازی به سخنان نتانیاهو و ترامپ

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در اولین روز هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سطح سران به بیان اظهارات مضحک و واهی علیه ایران پرداختند.

به گزارش ایسنا، اظهارات خارج از عرف دیپلماتیک  دونالد ترامپ در صحن عمومی سازمان ملل که حتی اعتراض برخی از سیاسیون و نمایندگان سنا و کنگره آمریکا را نیز به همراه داشت از شب گذشته  تاکنون با واکنش تعدادی از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی توئیتر مواجه شده است.

تعدادی از کاربران ایرانی به دو زبان فارسی و انگلیسی به اظهارات ترامپ واکنش نشان دادند و عموما از هشتکShutUpTrump #استفاده کردند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم نوشت: ایرانی‌ها با هشتگ «ترامپ دهانت را ببند» طوفان توئیتری راه انداختند و به سخنان ترامپ واکنش نشان دادند .

همچنین کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه بنیامین نتانیاهو که حتی مدعی شده بود پنگوئن‌ها در قطب شمال نیز حامی این رژیم هستند، از هشتک ShutupNetanyahu#استفاده کرده و به سخنان نخست وزیر صهیونیستی علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان دادند.

در تصاویر زیر نمونه هایی از این توییت ها را مشاهده می کنید:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۶-۲۹ ۱۳:۰۹

بايد همگی بپذیرند که اشخاصی به مانند ترامپ سیاستهای خودشونو بر پایه دشمنی با ملت و دولت ایران چیدن. باید پذیرفت که این دشمنی سیاست و اقتصاد ایران رو هدف قرار گرفته. باید پذیرفت که کسی به قطار ایستاده سنگ نمیندازه و باید پذیرفت که ایران مقتدره. امیدوارم که از دشمنی با ایران خسته بشن چون ما از مقابله خسته نمیشیم

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۲۹ ۱۴:۱۴

هدف این گرگ پیر سر سامان دادن به اقتصاد کشورش وافزایش دلار است

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۲۹ ۱۶:۵۴

بر دیوانه و بیمار روانی حرجی نیست ؛ اگر میلیاردها دلار خرج میکردیم تا چهره منفور دولت امریکا را در دنیا بشناسانیم با توجه به بوقهای تبلیغاتی که در دست صهیونیستهاست موفق نمی شدیم اما این دیوانه روانی با دست خودش این خدمت را به ماکرد.

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۲۹ ۲۱:۲۷

باسلام خودآمریکاییها ازدست بی عقلیای ترامپ خسته شدن اگه آدم عاقلی بود توی همچین مجمعی چنین حرف نمیزد ولی چون آدم دیوونه ایست به نظرم باعث سرگرم شدن مردم شده ناگفته نماند که آمریکاییا هم با این رییس جمهور دیونه نمی دونن چیکارکنن

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۳۰ ۰۳:۵۶

ریشه ترامپ به گاوچرون برمی گرده. از رفتارش کاملا مشخصه. مملکت رو با گاو اشتباه گرفته

avatar
۱۳۹۶-۰۷-۲۲ ۱۱:۵۵

بنظرم باید از ترامپ تست دیوانگی بگیرن چون تا حالا که اینجور نشون داده که عقلش کمه بنظرم به بلوغ سیاسی نرسیده و این‌که با حرفاش باعث شد تا مردم ایران بیشتر با هم متحد بشن.ما تا آخر پای انقلاب‌مون وایسادیم و حرف زور هیچ دیکتاتوری رو نمی پذیریم