• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96062916988
  • خبرنگار : 71431

تاکید رییس پلیس راهور تهران بر استفاده از سرویس‌های مجاز مدارس

تاکید رییس پلیس راهور تهران بر استفاده از سرویس‌های مجاز مدارس

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از والدین خواست که از انتقال فرزندان خود به مدرسه با سرویس‌های غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه مراسم استقبال از مهر با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهر تهران حدود 17 هزار سرویس مدرسه دارد که تاکنون راننده  8200 سرویس مدرسه تحت آموزش قرار گرفته‌اند و مابقی این افراد نیز تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا برای آموزش افراد باقیمانده فرصت کافی وجود دارد یا خیر؟ گفت: ابتدا قرار بود افرادی که سال گذشته تحت آموزش قرار گرفتند امسال آموزش مجدد نبینند و آموزش‌هایشان هر دو سال یک بار باشد ، اما با تدبیر رییس محترم پلیس پایتخت تصمیم بر این شد تا تمام رانندگان تحت آموزش قرار بگیرند، بنابراین افراد باقیمانده طی روزهای آتی حتما تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به سرویس‌های مدارس غیرمجاز و فاقد مجوز، اظهار کرد: قویا از والدین درخواست می‌کنم که جابجایی فرزندان‌شان و رفت و آمدشان را به سرویس‌های غیرمجاز واگذار نکرده و حتما از سرویسی استفاده کنند که دارای برچسب معتبر امسال است.

مهماندار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره تدابیر پلیس در دهه اول محرم و همزمانی آن با بازگشایی مدارس، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و به هیات‌ها و تکایاها توصیه‌های لازم شده و آنان در این زمینه با پلیس همکاری خواهند داشت، اما همکاران من نیز در آماده‌باش هستند، هرچند از جهتی کارشان نیز مضاعف می‌شود چرا که از صبح تا عصر در حال روان‌سازی ترافیک روزهای نخست مهرماه هستند و از عصر به بعد نیز باید ترددها و حرکات دسته‌جات و موارد این‌چنینی را نظارت کنند اما با این وجود پلیس با تمام توان در خدمت مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha