• دوشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96070302079
  • خبرنگار : 71506

اکبری آخرین طلایی کشتی آزاد ایران در بازی‌های ترکمنستان/ داداش‌پور برنز گرفت

اکبری آخرین طلایی کشتی آزاد ایران در بازی‌های ترکمنستان/ داداش‌پور برنز گرفت

نمایندگان اوزان ۸۶ و ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران،به ترتیب مدال‌های طلا و برنز بازی‌های داخل سالن آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد بازی‌های داخل سالن آسیا که  در عشق آباد پایتخت ترکمنستان در جریان است، عزت‌الله اکبری نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی به مصاف امیدجون عثمان اف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۲ به برتری رسید و سومین و آخرین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

 اکبری پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم مقابل لین زوشن از چین با حساب ۱۳ بر سه پیروز شد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی برابر محمد اینام از پاکستان شش بر دو پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. اکبری برای رسیدن به فینال با نتیجه ۱۶ بر هشت از سد آدلیت داولومبایف از قزاقستان گذشت و فینالیست شد.

همچنین سعید داداش پور در دیدار رده‌بندی وزن ۷۰ کیلوگرم مقابل مالک جان سدید از افغانستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

داداش‌پور پیش از این در دور نخست  گولومجان شریپوف از تاجیکستان را با نتیجه‌ ۱۰ بر صفر شکست داد.وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان آسیا از بحرین با نتیجه‌ چهار بر چهار شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله ابتدا حریفی از ساموا را ۱۰ بر صفر برد و به یدار رده‌بندی رفت.

آخرین نماینده کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها،یدالله محبی در سنگین وزن است که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

پیش از این و در جریان رقابت‌های ۴ وزن دوم، ایمان صادقی در وزن ۶۱ کیلوگرم با برتری ۱۱ بر صفر مقابل سپرمیرات میرادوف از ترکمنستان در دیدار فینال به مدال طلا رسید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در جریان رقابت‌های چهار وزن نخست که دیروز (یکشنبه) برگزار شد، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسین الیاسی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و نادر حاج آقا نیا در ۵۷ و فرزاد عموزاد خلیلی در ۶۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha