• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 96070402459
  • منبع : وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات

در ایام حج صورت گرفت

برقراری بیش از ۸ میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی

برقراری بیش از ۸ میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد در ایام حج امسال، بیش از 8 میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شده است.

 به گزارش ایسنا،‌ سهراب آغ بیات - مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت - گفت: این شرکت، امسال با توجه به پیش‌بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، با در نظر گرفتن مسیرهای ترانزیت مناسب میان ایران و عربستان، به صورت دائم مسیرهای مورد نظر را مورد بازنگری کیفی قرار داد تا ضمن ارتقاء کیفی مکالمات ، میزان ترافیک راهیابی‌نشده (No Route) کاهش چشمگیری یابد.

 وی در ادامه گفت: به منظور ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج و بستگانشان در ایران، شاخص‌های کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ایام حج، به طور ویژه تحت نظارت مستمر قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله هماهنگی لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه این اداره کل برای حل آن به کار گرفته می‌شود.

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: تمامی ترافیک از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد و با توجه به پایش مستمر پارامترهای کیفیتی ترافیکی، کیفیت مناسبی در اختیار مشترکین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به این ترتیب درصد موفقیت ارتباطات عربستان (ASR) به طور متوسط به ۴۰.۷۵ درصد و  همچنین متوسط زمان مکالمات در حدود ۲ دقیقه رسید که رقم مناسب و مطلوبی است و بر اساس  بررسی‌های به عمل آمده، کیفیت صدا نیز مورد رضایت  مشترکین قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha