• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 96070402735
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار شد

 یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار شد

فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: پایان حیات شوم داعش اسباب شرمساری استکبار جهانی است که این گروهک را با هدف مهار بیداری اسلامی در منطقه گماشته بودند.

به گزارش ایسنا، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای عملیات رمضان در حسینیه نمایشگاه رزمی- فرهنگی رمضان در اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی بعد از ناامیدی از مهار قدرت انقلاب اسلامی و بیداری منطقه‌ای با تولید و تکثیر داعش و اندیشه انحرافی آنها سعی کرد از منفذ فرهنگی، اعتقادی و مذهبی در جهان اسلام خونخواری جدیدی را به راه اندازند اما امروز خودشان در این منجلاب گرفتار آمدند.

وی با بیان اینکه این گروه ننگین جز آوارگی، قتل و غارت و به آتش کشیدن شهرها و روستاها و مردمان بی‌گناه هیچ نتایجی را برای جامعه بشری به همراه نداشته‌اند، اضافه کرد: بعد از سال‌ها میدان داری داعش و حیات ننگین آنها امروز شاهد نفرت جهانی علیه این گروه تروریستی هستیم که حتی خود آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نیز از انفجارها و ترورهای این گروه در امان نیستند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی و سربازان این نظام ارزشی با قدرت و توانی مضاعف نسخه داعش را در منطقه پیچیده و به حیات ننگین آنها پایان دادند، بیان کرد: هر چند کشورهای غربی به دنبال جایگزینی گروه هایی جدید برای داعش هستند اما با وحدت امت اسلامی به ویژه کشورهای مسلمان به راحتی می توان زمینه خنثی کردن این توطئه جدید را فراهم کرد.

سردار نوعی اقدم تلاش آمریکا را برای تجزیه کشورهای منطقه خاورمیانه به ویژه مثلث ایران، عراق و سوریه را یادآور شد و اظهار کرد: باید با هوشیاری و مراقبت و بصیرت در مسیر حفظ ارزش‌ها و وحدت اسلامی بستر برچیده شدن چنین توطئه های نفاق آلودی را فراهم کند.

وی در ادامه یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و مدافعا حرم را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: اگر دیروز باکری‌ها و همت‌ها  برای این مرز و بوم عزت آفریدند امروز نیز حججی‌ها اسباب عزت دوچندان برای ایران اسلامی شده‌اند و ما باید قدردان این فضای معنوی و مکتبی در کشورمان باشیم که در دامن چنین خانواده‌های مذهبی جان برکفانی همچون حججی ها پرورش یافته اند.

سردار نوعی اقدام با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان اسلام گفت: به جرأت می‌گویم که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچگونه ریا و آلایشی در جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع از اسلام و قرآن حاضر شدند و امروز شایسته است چنین فرهنگی مورد تقویت و حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha