• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96070503500
  • خبرنگار : 30054

حضور شرکت پست بین‌المللی PDE در بزرگ‌ترین نمایشگاه پستی دنیا

حضور شرکت پست بین‌المللی PDE در بزرگ‌ترین نمایشگاه پستی دنیا

شرکت پست بین‌المللی PDE در بزرگ‌ترین نمایشگاه پستی جهان حاضر می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت پست بین‌المللی PDEاعلام‌کرد: این شرکت که از ابتدای فعالیت خود، رسالت ارائه خدمات جهانی با کیفیت بین‌المللی را داشته است، در بزرگ‌ترین نمایشگاه پستی جهان حاضر می‌شود که این موضوع  نشان از عزم راسخ مجموعه برای ورود بیش از پیش به عرصه بین‌المللی دارد.

روابط عمومی شرکت پست بین‌المللی PDE توضیح داد: پست PDE که به ارائه خدمات سریع پست بین‌المللی و همچنین قابلیت اطمینان بالا در حمل بارهای سنگین و مرسولات پستی به صورت، زمینی، دریایی و هوایی و همچنین ترخیـــص از گمـــرک شهرت دارد در PostExpo ۲۰۱۷   که در ژنو سوییس برگزار می‌شود، به عنوان شرکتی ایرانی حضور دارد تا خدمات پستی خود را بیش از پیش به مشتریان خارجی ارائه کند.

این شرکت با در اختیار گرفتن دو غرفه مجزا، خدمات خود را در دو بخش مختلف به مشتریان جهانی معرفی می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی PDE ارائه خدمات بین‌المللی به‌ویژه در زمینه حمل بار و گمرک توسط شرکت پست PDE  به عنوان یک Courier Service  از رسالت‌های اصلی این شرکت ایرانی در بازارهای جهانی است.

«پیام دانش» مدیرعامل PDE  در این خصوص گفت: پیش‌تر شرکت پست بین‌المللی PDE به واسطه کیفیت ارائه خدمات خود و توانمندی بالای خود در ارائه

خدمات گمرکی (Custom Services) با مشتریان داخلی و خارجی زیادی در ارتباط بوده، اما این نمایشگاه نقطۀ عطف دیگری برای حضور PDE در بازارهای جهانی است.

همزمان با این نمایشگاه پستی، همایشی با  حضور اندیشمندان، فعالان صنعت پست و ... نیز در ژنو سوییس و در حاشیه نمایشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست بین المللیPDE ، مدیرعامل این شرکت مقاله‌ای با موضوع تجارت الکترونیک و نقش پست را در این کنفرانس ارائه می‌کند.

برای دریافت خدمات حمل بار، پست بین‌المللی و خدمات تجارت الکترونیک خرید از سایت‌های خارجی می‌توانید به آدرس www.pdexp.com/fa/home مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۰۲۲۲۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha