• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۶ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: جنوب کرمان
  • کد خبر: 96070503558
  • منبع : نمایندگی کرمان

پیگیری حقوقی آموزش‌وپرورش پس از ضرب و شتم مدیر دبیرستان توسط دانش‌آموز

ایسنا/جنوب کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: درپی ضرب و شتم مدیر دبیرستان امام صادق شهرستان جیرفت توسط یکی از دانش آموزان، واحد حقوقی آموزش و پرورش استان حق و حقوق این معلم مضروب را از طریق دستگاه قضا پیگیری می‌کند.

احمد اسکندری نسب  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز تاسف  از ضرب و شتم مدیر مدرسه امام صادق (ع) توسط یکی از دانش آموزان که با مجروح شدن مدیر دبیرستان همراه شده داشته است، گفت: پس از تذکر پیاپی و مکرر مدیر دبیرستان نسبت به کوتاه کردن موی نامتعارف عده‌ای از دانش آموزان و سرپیچی آنها، مدیر مدرسه به منظور حفظ حرمت و حریم مدرسه و رعایت بهداشت و عرف منطقه، اقدام به کوتاه کردن موی عده‌ای از آنها کرد. در ادامه متاسفانه یکی از دانش آموزان در محیط مدرسه با مدیر  درگیر شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.
اسکندری نسب  خاطر نشان کرد: معلم مضروب بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان جیرفت منتقل شد و بعد از ۱۲ ساعت بستری و گرفتن خدمات پزشکی و درمانی ترخیص شد.
وی تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش  ضمن پیگیری حق حقوق این فرهنگی در بیمارستان  و منزل از وی عیادت و دلجویی کردند.
 رئیس آموزش و پرورش جیرفت در پایان  به همه جامعه فرهنگیان و مردم اطمینان داد که  از طریق مراجع قضایی  پیگیر این موضوع خواهد بود: اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در راستای حفظ حرمت، عزت وجایگاه و کرامت فرهنگیان به جدیت از طریق دستگاه حقوقی پیگیر حق و حقوق همکار فرهنگی است و نتایج حاصله به اطلاع فرهنگیان  عزیز و مردم شریف رسانده خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۷-۰۵ ۲۰:۴۸

كسي اجازه نداره بدون اجازه موي كسي رو كوتاه كنه؛ مو هم جزو اعضاي بدنه واين كار يك نوع تعرض به فرده؛ ايشون در حد اختيارات قانوني خودشون ميتونستن دانش آموز رو از مدرسه اخراج كنن يا منع از حضور در كلاس كنند اما كوتاه كردن موي دانش اموزان جزو اختيارات ايشان نبوده. تعجب ميكنم از اين طرز توضيح مسوولين.واقعا خنده داره.