• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 96071809733
  • منبع : کارگروه ساماندهی مد و لباس

بازنگری در سرفصل‌های درسی دانشگاهی در حوزه‌ی مدولباس

بازنگری در سرفصل‌های درسی دانشگاهی در حوزه‌ی مدولباس

نشست رئیس کمیسیون هنر شورای تحول علوم انسانی و اعضاء کمیسیون آموزش و پژوهش شورای راهبردی علمی دانشگاهی با هدف بازنگری سرفصل‌های درسی دانشگاه‌ها در حوزه مدولباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، نشست کمیسیون آموزش وپژوهش شورای راهبردی علمی دانشگاهی با حضور مجید سرسنگی- رییس کمیسیون هنر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم تحقیقات وفناوری، رییس و اعضا کمیسیون آموزش و پژوهش کارگروه ساماندهی مدولباس کشور و برخی از مدیران گروه‌های تخصصی دانشگاه‌ها با هدف  بازنگری سرفصل‌های درسی دانشگاه‌ها در حوزه مدولباس برگزار شد.

دراین نشست، جدول‌های درسی رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد  پارچه، لباس و طراحی دوخت و اسامی‌ کارگروه‌ها در اختیار ‌اعضا قرار گرفت‌ و در ادامه اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیسیون هنر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم تحقیقات وفناوری مطرح شد.

ارائه نظرات درباره  بررسی و بازنگری عناوین درسی و قرار گرفتن حوزه مد و لباس در اولویت‌های بازنگری شورای تحول از مهمترین بخش‌های این جلسه بود.

همچنین سرسنگی، رییس کمیسیون هنر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم تحقیقات وفناوری ضمن اعلام حمایت از اقدامات انجام شده توسط کمیسیون آموزش و پرورش کارگروه ساماندهی مد و لباس تاکید کرد که موضوع بازنگری فصل‌های حوزه مد و لباس در اولویت‌های شورای تحول قرار خواهد گرفت.

پیش از این و در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر، حمید قبادی- دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر لزوم بازنگری سرفصل‌های درسی طراحی لباس تأکید کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha