• شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 96072212136
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

عصبانیت ترامپ از این است که نمی تواند علیه ایران اجماع جهانی راه بیندازد

عصبانیت ترامپ از این است که نمی تواند علیه ایران اجماع جهانی راه بیندازد

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: ناراحتی آمریکا و عصبانیت ترامپ از این است که نمی تواند مثل گذشته علیه ایران اجماع جهانی راه بیندازد و دنیا را به دوران قبل از برجام برگرداند.

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری، با محکوم کردن سخنان علیه ترامپ علیه ایران، اظهار کرد: سخنان دکتر روحانی در پاسخ به اظهارات رییس جمهور آمریکا به خوبی عمق وحدت ملی و ولایتمداری دولت را نشان داد.

وی اظهار کرد: دولت آمریکا قابل اعتماد نبوده، نیست ونخواهد بود. چرا که ثابت کرده در به دست آوردن منافع نامشروع  خود روی اخلاق، تاریخ و جغرافیا پا می گذارد و دولت جدید آمریکا در این خصوص گستاخ تر از دولت‌های قبلی است.

بازوند تصریح کرد: نظام ما پشتوانه مردمی بسیار عظیمی دارد که در شرایط مختلف و خاص همچون انتخابات و راهپیمای یها این سرمایه اجتماعی، خود را به خوبی نشان می دهد و نیروهای قدرتمندی از جمله سپاه پاسداران از این سرمایه اجتماعی حفاظت می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه با اغلب استانداران قبلی کرمانشاه صحبتهایی داشته ام و از هر یک از آنها نکاتی گرفته ام، گفت: از همه استانداران قبلی به ویژه برادر عزیزم دکتر رازانی که از مدیران باتجربه، توانمند و با برنامه کشور هستند، تشکر می کنم.

بازوند افزود: درخصوص مسائل استان بررسی های لازم را در وجوه مختلف انجام داده ام و کماکان در حال بررسی هستم. جمعبندی کلی این است که شاخص ها به ما می گوید که مجالی برای فرصت سوزی نداریم.

وی با بیان اینکه «کار» عنصر اصلی توسعه است و برای ما هم اولویت اول کار است، افزود: باید برای کار وقت بگذاریم تا بر چالشهایی پیش رو غلبه کنیم که این موضوع دور از دسترس نیست.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: باید ظرفیتهای استان را به مردم و سرمایه گذاران به درستی معرفی کنیم، چون این ظرفیت ها می تواند برای مردم امیدبخش و نشاط آفرین باشد.

وی گفت: اگر دنبال توسعه و پیشرفت استان هستیم باید موانع موجود را از سر مسیر برداریم. زیرساختهای توسعه استان فراهم است و برای حرکت در مسیر توسعه باید علل نرم افزاری را شناسایی و برطرف کرد.

وی با بیان اینکه استان درگیر فقر مطالبه گری است و ریشه آن در مسائل اجتماعی است، گفت: سه کار عمده برای برداشتن موانع توسعه استان شامل همراه کردن افکار عمومی، استفاده از ظرفیت نخبگان و سیاسیون و عبور از موانع موجود در لایه های کارشناسی ساختار اداری باید صورت گیرد.

بازوند با بیان اینکه تمایل به انجام کارهای سخت دارم، اظهار کرد: در مسوولیت قبلی ام  بعنوان استاندار لرستان، رتبه بیکاری لرستان را با به صحنه کشیدن مردم به شکل چشمگیری بهبود بخشیدیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با هیئت دولت نیز بر لزوم خطرپذیری و ریسک پذیری مدیران تاکید  کردند.

بازوند با با بیان اینکه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کار آسانی نیست و با سرمایه دولتی به تنهایی ایجاد نیم شود، گفت: باید هم مردم به صحنه بیایند و هم از خط های اعتباری موجود در حوزه سرمایه گذاری خارجی استفاده کنیم.


وی در ادامه با بیان اینکه تغییرات یک امر طبیعی است، گفت: در استان باید به کمترین فرصت سوزی برسیم. وقتی مدیری دلسوز باشد، چه دلیلی دارد دنبال تغییر او باشیم. مدیران باید خود را با سیاستهای دولت وفق دهند.

بازوند افزود: اگر در خانواده استانداری اتحاد و همبستگی وجود داشته باشد جایگاه استانداری تقویت خواهد شد و مدیران کل استان نیز عملکرد بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha