• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96072615305
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش عنوان کرد

رفع مسائل مربوط به جوانان با حذف خط کشی‌های سیاسی و اجتماعی

رفع مسائل مربوط به جوانان با حذف خط کشی‌های سیاسی و اجتماعی

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر این باور است که باید برای رفع مسائل مربوط به جوانان، ضمن حذف تمامی خط کشی های سیاسی و اجتماعی از همه ظرفیتها واندیشه های موجود بهره گرفت.

به گزارش ایسنا، امید محدث اظهار داشت :بهره مندی از نیروهای جوان در وزارتخانه ها را به فال نیک می گیریم و امیدوارم این اتفاق برای کشورمان نتیجه بخش باشد.

او در ادامه توضیحاتی را پیرامون دفتر معاونت ساماندهی و هماهنگی امور جوانان ارائه کرد وگفت : ما در این حوزه بیشتر به دنبال پیگیری مصوبات شورای عالی جوانان؛ ستاد ها و مراکز استانی هستیم و در واقع تلاش خواهیم کرد بین مرکز و ستادهای استانی هماهنگی لازم را برقرار کنیم.

وی ادامه داد: همچنین  در پی این هستیم که علاوه بر پیگیری مصوبات شورای عالی، بررسی کنیم که این شورا هم اکنون درچه شرایطی قرار دارد و پس از آن جلسات شورا را به طور منظم برگزار کنیم.

محدث بررسی گزارش های ارسالی از سوی استانها ، نظارت دقیق بر عملکردها  و پیگیری  قوانین در حوزه های مرتبط با جوانان در ادارات کل استانی را بسیار مهم دانست و افزود: در واقع با این بررسی ها می توان چشم اندازی واقعی از وضعیت حوزه های مربوط به جوانان  در سراسر کشور به دست آورد.

وی با بیان اینکه بررسی های استانی بیشتر بر اساس توانمندی‌ها وظرفیتها صورت می گیرد، اظهار داشت: برای ساماندهی امور جوانان، ضمن استفاده از تمامی ظرفیتهای حوزه جوانان باید تمامی خط کشی‌های سیاسی را حذف کرد و از همه اندیشه ها بهره گرفت.

مدیر کل دفترهماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان تاکید کرد که برای دستیابی به نتیجه مطلوب نیازمند هم افزایی و تلاش بیشتر هستیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی ادامه داد: همه ما باید برای ارتقاء جایگاه جوانان در جامعه تلاش کنیم. ما یک هدف واحد داریم و آنهم رفع مشکلات این قشر است. این توان و ظرفیت را داریم و می‌توانیم در کنار هم  به تعامل  سازنده دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha