• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 96080200935
  • منبع : نمایندگی اردبیل

احداث اولین پیست استاندارد موتورسواری استان در شهرستان نیر 

احداث اولین پیست استاندارد موتورسواری استان در شهرستان نیر 

ایسنا/اردبیل رئیس اداره ورزش و جوانان نیر از احداث اولین پیست استاندارد موتورسواری استان اردبیل در شهرستان نیر خبر داد. 

به گزارش ایسنا، اکبر نگاهی در نشست مشترک با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این پیست موتورسواری  در مساحت 30 هکتار و در مرحله تملک زمین قرار دارد و با مشارکت بخش خصوصی و پیگیری‌های هیات اتومبیل‌رانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر احداث می شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با اشاره به برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان نیر گفت: ۱۹ برنامه در هفته تربیت بدنی و 30 برنامه فرهنگی از ابتدای سال جاری تاکنون در اداره ورزش این شهرستان انجام شده است. 

وی با بیان اینکه بر اساس اجرای طرح آمایش سرزمینی، شهرستان نیر در 5 رشته ورزشی سرآمد است، خاطرنشان کرد: توانستیم در سطح شهرستان در رشته های شمشیربازی، تکواندو، ژیمناستیک، شنا و کشتی موفقیت های چشمگیری کسب کردیم بطوریکه در ورزشکاران رشته‌های تکواندو و کشتی توانستند به مقام کشوری نائل شوند. 

نگاهی با اشاره به حضور پر رنگ ورزشکاران این شهرستان در المپیادهای ورزشی استان گفت: در سال 94، 32 مدال و در سال 95 نیز ورزشکاران شهرستان نیر 43 مدال کسب کردند که نسبت به جمعیت، رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌اند 

وی در ادامه به کلنگ زنی سرای ورزشکاران شهرستان نیر در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای این طرح اختصاص یافته است بطوریکه امیدوارم به جذب حداکثری منجر شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با اشاره به سرانه ورزشی شهرستان نیر  یادآور شد: سرانه ورزشی شهرستان نیر با یک متر و ۴ سانتی‌متر از  میانگین کشوری و از شهرستان اردبیل بالاتر است بطوریکه تلاش کردیم با فعال سازی خانه های ورزش روستایی در این شهرستان سرانه ورزشی را افزایش دهیم. 

نگاهی با اشاره به وضعیت پیست دومیدانی این شهرستان نیز گفت: سال گذشته توانستیم 100 میلیون تومان به این پیست اختصاص دهیم و در سال جاری نیز برای تکمیل رختکن آن اقدام کرده ایم. 

نگاهی در ادامه با انتقاد از عملکرد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان رفتار کارشناسانه و اصولی ندارد و عملکرد مجموعه‌های ورزشی را آنطور که باید به نمایش نمی‌گذارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha