• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96080905403
  • خبرنگار : 71418

بانوی طلایی رویینگ ایران: نباید جیوگا را از دست بدهیم / بدون او در جاکارتا به مشکل می‌خوریم

بانوی طلایی رویینگ ایران: نباید جیوگا را از دست بدهیم / بدون او در جاکارتا به مشکل می‌خوریم

نازنین رحمانی با تمجید از عملکرد مربی رومانیایی رویینگ گفت: بدون این مربی قطعا در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مشکل خواهیم خورد.

نازنین رحمانی در گفت و گو با ایسنا، درباره احتمال عدم ادامه همکاری فدراسیون قایقرانی با مربی رومانیایی اظهار کرد: یک مربی چند ماه با ورزشکاران کار کرده و در شرایطی که هیچ کس امیدی به مدال نداشته در مواد مختلف موفق بوده که این نشان می‌دهد چقدر این مربی کاربلد است. او قول مدال‌های مختلف در بازی‌های آسیایی داده بود اما اکنون به سادگی از دستش داده‌ایم و این اصلا درست نیست. ما با هدایت این مربی خارجی توانستیم در قهرمانی آسیا موفق شویم و قطعا اگر او نباشد در جاکارتا کارمان دشوار خواهد بود و کسب مدال شاید غیرممکن شود. 
دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: هیچ کس تلاش‌های شبانه روزی او را در تایلند ندید که چطور برای همه ورزشکاران وقت می‌گذاشت و دغدغه داشت. او می‌توانست در جریان مسابقات بیخیال باشد و به خیلی از مشکلاتی که به او مربوط نیست کاری نداشته باشد اما تلاش کرد و تا می‌توانست دوید تا ورزشکاران بدون مشکل به آب بزنند و موفق شوند. او نقش زیادی در موفقیت رویینگ ایران در قهرمانی آسیا داشت و حالا نمی‌خواهیم او را حفظ کنیم؟ کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟
ملی‌پوش رویینگ ایران افزود: هر بار که درباره دلیل این اتفاق پرسیده‌ایم گفته‌اند برای او پرونده‌ای ایجاد شده که اجازه نمی‌دهد کارش را ادامه دهد. او این همه تلاش کرد و با تیم بزرگسالان و جوانان نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کرد و حالا در آستانه بازی‌های آسیایی از تیم رفته‌است. 
او ادامه داد: ما از وزارت ورزش خواستیم که با حمایت از فدراسیون شرایط بازگشت این مربی را برای رویینگ مهیا کند. رویینگ رشته پرمدالی است و همه کشورهای آسیایی برای جاکارتا روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ما نباید زمان را از دست بدهیم. منافع ملی و سربلندی کشور از همه چیز مهم‌تر است و قطعا ملی‌پوشان رویینگ با این مربی می‌توانند در جاکارتا مدال‌های خوشرنگی کسب کنند.
بانوی طلایی رویینگ ایران همچنین گفت: جیوگانیک از کشورهای آسیایی پیشنهاد دارد اگر او به کشورهای دیگر برود قطعا تکرار مدال‌های طلا توسط ورزشکاران ایران به غیرممکن نزدیک می‌شود. ورزشکاران او در کشورهای دیگر پیشرفت خواهند داشت و با شناخت کامل از ما آماده می‌شوند که این اصلا اتفاق خوبی نیست. 
رحمانی در پایان گفت: همه ورزشکاران رویینگ از کار با جیوگانیک راضی هستند و می‌خواهند که او باشد. فدراسیون هم در تلاش است این اتفاق بیفتد و امیدوارم وزارت ورزش هم از ما و فدراسیون حمایت کند تا بدون دغدغه کارمان را ادامه بدهیم. رویینگ رشته دشواری است و ورزشکارانش با همه افتخارهایی که داشته و دارند بدون چشم داشت کار کرده‌اند و حالا یک درخواست دارند. این درخواست هم برای اولین بار است و امیدوارم که قبول شود و ما با خیال راحت برای بازی‌های آسیایی تمریناتمان را آغاز کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha