• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۶ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 96081006544
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

۶۲۰۰ میلیارد تومان صرف تجهیز منابع کردیم/ تامین اجتماعی دیگر باشگاه سیاسی نیست

۶۲۰۰ میلیارد تومان صرف تجهیز منابع کردیم/ تامین اجتماعی دیگر باشگاه سیاسی نیست

ایسنا/اردبیل معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان صرف تجهیز منابع کرده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عبدالرحمان تاج الدین در مراسم معارفه و تکریم از مدیران جدید و پیشین درمان استان اردبیل اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در شرایط مطلوب و موثری قرار گرفته تا به دور از دغدغه ها و نگرانی های گذشته با گشاده رویی در مسیر خدمت رسانی به مردم حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان دیگر تحت تاثیر بدخلقی ها، بدبینی ها، کج رفتاری ها و بداخلاقی های گذشته نیست بلکه این مجموعه افتخار می کند که به بیمه شدگان خود تکریم کرده و زمینه ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخشی را برای آنها به عنوان نیمی از جمعیت کشور فراهم آورده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: ما در عالی ترین سطح در راستای حفظ منافع بیمه شدگان با قوای کشور در تعامل هستیم به طوری که این سازمان با همراهی مجمع تشخصیص مصلحت نظام در تدوین سیاست های راهبردی حوزه بهداشت و درمان مشارکت کرده و امیدواریم با ابلاغ سیاست های نظام سلامت و تامین اجتماعی بسیاری از مشکلات و دغدغه ها برطرف شود.

تاج الدین ادامه داد: این سازمان به دور از دغدغه های جناحی، حزبی و سیاسی در عرصه خدمتگزاری هم در بخش بیمه ای و هم درمان با پشتیبانی دولت تدبیر و امید ورود پیدا کرده و سعی دارد به مانند چهار سال گذشته در دوره جدید ماموریت خود نیز بتواند به روند ارتقا و تجهیز مراکز درمانی و بیمه ای اقدام کند.

وی سیاست تجهیز منابع و امکانات را در مجموعه تامین اجتماعی یادآور شد و اظهار داشت: ما بزرگترین سازمان بیمه ای کشور هستیم و از همین روی در انجام ماموریت خود با تجهیز منابع و به روز کردن امکانات و نیروی انسانی سعی داریم در کشور خدمات رضایت بخشی را به بیمه شدگان انجام دهیم.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی فعالیت ۶۴ هزار نفر کادر درمانی را در قالب حضور در بیمارستان ها و درمانگاه های تامین اجتماعی یادآور شد و افزود: ما همکاری نزدیکی را با دانشگاه علوم پزشکی در استان ها داریم و سعی می کنیم تا برخی نقاط ضعف و کاستی را در سایه این تعامل پوشش دهیم.

تاج الدین در باب اجرای طرح تحول سلامت و رفع برخی از نقاط ضعف در اجرای این طرح نیز بیان کرد: ما همواره در کنار دولت و وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت بودیم ولی امیدواریم با همکاری مجلس ضعف ها و نقص ها در این بخش برطرف شده و طرح تحول سلامت در مسیر بالندگی قرار گیرد.

وی اذعان کرد: در برنامه ششم توسعه بر توسعه پوششی و حمایتی تامین اجتماعی به عنوان یک چتر حمایتی واقعی از گروه های کارگری و کارمندی به عنوان پیکره واحد خدمات رسانی تامین اجتماعی تاکید شده و امیدواریم مدیران حوزه بیمه ای و درمان در استان ها تلاش کنند تا در یک شرایط تعاملی بتوان گفتمان مطلوب خدمت رسانی را جامه عمل پوشاند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی پاسخگویی به مطالبات بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارگران و کارفرمایان را به عنوان یک وظیفه انسانی و سازمانی یادآور شد و اظهار داشت: همه دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید تلاش کنند تا با همراهی دانشگاه علوم پزشکی بهترین خدمات رفاهی و درمانی به افراد تحت پوشش این نهاد انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha