• شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96081307331
  • منبع : نمایندگی خوزستان

امام جمعه موقت اهواز:

وضعیت هزینه‌های اربعین باید مشخص شود

وضعیت هزینه‌های اربعین باید مشخص شود

ایسنا/خوزستان امام جمعه موقت اهواز گفت: مدیریت اربعین در خوزستان یکی از مدیریتهای جهادی و انقلابی است که در بخشها و دستگاه های مختلف شکل گرفته و الگویی است برای دیگر موضوعاتی که در خوزستان و کشور به آن نیاز داریم .

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در جلسه ستاد اربعین خوزستان در خرمشهر اظهار کرد: حضور آقای واعظی در پایانه مرزی چذابه و شلمچه نشان از اهتمام ویژه دولت و رییس جمهور نسبت به تردد زائران اربعین حسینی دارد .

وی افزود: امسال با اقدامات جهادی که صورت گرفت آب به مرز چذابه رسید و همچنین در جاده ای که به سمت چذابه می رود اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم در سال آینده تکمیل شود .

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اعتبارات استان خوزستان برای اجرای کارهای زیرساختی در بحث اربعین کافی نیست و علاوه بر این مساله، اولویتهای خوزستان نیز به هم می خورد. وقتی در اهواز مساله ای مانند مشکلات منطقه "منبع آب" را داریم دیگر نمی توان از شهرداری اهواز انتظار داشت تا امکانات خود را برای اربعین اختصاص دهد .

حسن زاده عنوان کرد: امیدواریم اعتبارات ملی در بحث اربعین برای استان خوزستان در نظر گرفته شود زیرا هزینه ها سال به سال رو به افزایش است .

وی بیان کرد: مدیریت اربعین در خوزستان یکی از مدیریتهای جهادی و انقلابی است که در استان در بخشها و دستگاه های مختلف شکل گرفته است و الگویی است برای دیگر موضوعاتی که در استان و کشور به آن نیاز داریم .

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه باید وضع هزینه ها را روشن کنیم، اظهار کرد: اینکه می خواهیم پول بیمه یا عوارض را در مردم دریافت کنیم یا خیر و همچنین مساله پارکینگ و دریافت هزینه از مردم باید به صورت واضح و روشن مشخص شود .

حسن زاده تصریح کرد: مساله اربعین باید به قداست خود باقی بماند و کاری انجام نشود تا عنوان کنند که دولت می خواهد نگاه اقتصادی به مساله اربعین داشته باشد. در این زمینه وضعیت هزینه به صورت کاملا مشخص و روشن شود تا مردم نیز از هزینه مطلع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha