• شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 96081307585
  • خبرنگار : 71539

تداوم گرد و غبار در مناطق مرکزی و جنوبی تا ظهر امروز

تداوم گرد و غبار در مناطق مرکزی و جنوبی تا ظهر امروز

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم پدیده گرد وغبار با غلظت کمتر در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب و مناطقی از مرکز کشور تا ظهر امروز خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تداوم گرد و غبار تا ظهر امروز در برخی مناطق جنوبی و مرکزی ایران، اظهار کرد:امروز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط غرب، شمال غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود همچنین شدت بارش در این روز برای جنوب اردبیل، غرب گیلان، نیمه شمالی زنجان، جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان قابل پیش‌بینی است.

وی افزود: فردا (۱۴ آبان ماه) بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال غرب، غرب و غرب خزر پیش بینی می‌شود. از ظهر دوشنبه (۱۵ آبان ماه) نیز با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی دوباره در برخی نقاط شمال غرب، غرب و سواحل غربی خزر، بارش پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوایی ایلام نیز گفت: آسمان ایلام امروز نیمه ابری تا ابری است و در بعضی ساعات شاهد رگبار و رعد وبرق، گاهی وزش باد و گرد وخاک در این شهر خواهیم بود. بیشینه دما در این روز به ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۱۶سانتیگراد می‌رسد. آسمان ایلام فردا کمی ابری تا نیمه ابری است. در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. دمای هوا در سرترین ساعات روز یکشنبه به ۱۲ و در گرمترین ساعت به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وظیفه با اشاره به پیش‌بینی آسمانی ابری و نیمه ابری برای کرمانشاه طی امروز اظهارکرد: برای بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد و گرد وخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای این استان در روز شنبه ۲۳ و کمینه آن ۱۱ درجه سانتیگراد است. فردا نیز کرمانشاه شاهد آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده  و وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای استان کرمانشاه در این روز به  ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی،  امروز اهواز آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط غبار آلود خواهد داشت. بیشینه دمای این روز ۳۱ درجه و کمینه آن ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. روز یکشنبه برای این استان، آسمانی قسمتی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای آن نیز ۳۲ درجه و کمینه آن ۲۲ درجه سانتیگراد برآورد می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی تهران طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان استان تهران فردا کمی ابری خواهد بود و در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد روبرو می‌شود. دمای هوا در گرمترین ساعت روز به ۲۲ درجه و در سردترین ساعت به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. روز دوشنبه آسمان تهران، کمی ابری و همراه غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. این استان در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد روبرو می‌شود. بیشینه دما در این روز ۲۳ درجه و کمینه آن نیز ۱۳درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha