• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۶ / ۰۱:۰۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 96082314146
  • خبرنگار : 71473

افزایش ۶۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته

افزایش ۶۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته

بازار سکه در یک هفته اخیر با شیب تندی در مسیر افزایشی قرار گرفت؛ به طوری‌که قیمت سکه تمام در این مدت بیش از ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بازار سکه در یک هفته اخیر بی سابقه‌ترین دوره‌ زمانی خود را در سال جاری پشت سر گذاشت و نرخ سکه با شیب تندی در مسیر افزایشی قرار گرفته است.

بازار سکه در سال جاری در چند مقطع دستخوش تغییر و تحولاتی شد که این تغییرات بیشتر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز بوده است. در اواسط مهر ماه زمانی که نرخ دلار از مرز ۴۰۰۰ تومان عبور کرد قیمت سکه تمام به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

حدود یک ماه اخیر سکه با نوسات نسبی همراه بود تا اینکه از هفته گذشته شیب افزایشی آن تند شد. نرخ سکه تمام در اواسط هفته گذشته یک میلیون و ۳۳۹ هزار تومان بود اما پس از آن با روند صعودی روبرو شد.

روز پنجشنبه (۱۸ آبان ماه) سکه تمام به یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان رسید و یکشنبه (۲۱ آبان ماه) با ادامه این روند این نوع سکه یک میلیون و ۳۷۳ هزار تومان عرضه شد.

حرکت صعودی سکه همچنان ادامه‌ یافت تا اینکه در روز گذشته - سه‌شنبه ۲۳ آبان - به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید تا رکورد قیمت حداقل دو سال گذشته را بشکند.

بررسی نرخ سکه در یک هفته گذشته نشان می‌دهد که سکه تمام بیش از ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

 در میان دیگر اقلام سکه، نیم سکه در یک هفته گذشته در کمترین مقدار خود ۶۸۱ و در بیشترین مقدار ۷۰۱ هزار تومان در بازار فروخته شده که در این بازه زمانی ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

همچنین ربع سکه در حداقل قیمت خود در یک هفته اخیر ۳۸۴ هزار تومان و در حداکثر قیمت ۳۹۱ هزار تومان فروخته شد تا در مجموع ۷۰۰۰ تومان نوسان قیمت را تجربه کرده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۴ ۱۳:۵۳

لطفا با انجام محاسبه (قیمت اونس طلا و دلار آزاد) مشخص فرمائید که ارزش ذاتی سکه تمام، در حال حاضر 1257000 تومان است و عملا 140000 تومان حباب توسط دلالان و سوداگران مفت خور، در قیمت فعلی سکه دمیده شده و آنرا اینچنین باد کرده است ! لطفا به خریداران از همه جا بی خبر، هشدار بدهید که در دام این مافیای بی رحم و مروت گرفتار نشوند. این حداقل وظیفه یک رسانه مردمی و دلسوز ملت بینوا است. ممنونم از شما.