• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96092111469
  • خبرنگار : 71290

کولیوند در نطق میان دستور؛

واگذاری برخی اختیارات و اعتبارات به استان‌ها از نکات مثبت بودجه ۹۷ است

واگذاری برخی اختیارات و اعتبارات  به استان‌ها از نکات مثبت بودجه ۹۷ است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عملیاتی بودن بودجه‌های سالانه، گفت: واگذاری برخی اختیارات و اعتبارات به استان‌ها از نکات مثبت بودجه ۹۷ است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد کولیوند در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: گویا این وعده الهی به گونه‌ای رقم خورد که فکر و اندیشه بیش از یک میلیارد مسلمان جهان و تمام ادیان آسمانی به مسجد الاقصی سفر کرد.

وی افزود: حرکت نسنجیده و جاهلانه رییس جمهور آمریکا باعث یکپارچگی جهان اسلام و آزادی خواهان جهان و حتی بعضی از متحدان کشورهای اسلامی شد. آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در برابر شکست سنگین مقابل جبهه مقاومت در سوریه وعراق، ‌یمن و لبنان به خاک افتاده و برآن شده اند تا فتنه‌ای جدید را دست و پا کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس همچنین بیان کرد: فضاحت موضوع به حدی است که عربستان و برخی کشورهای منطقه در منجلاب مانده‌اند . جای بسی تاسف است که روز میلاد پیامبر(ص) را برای این امر انتخاب کردند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ملت ایران، نمایندگان، دولتمردان و قوای مسلح یکبار دیگر با تاسی به قرآن  و پیروی  از اهل بیت و مقام معظم رهبری سرود وحدت را در عمل سر دهیم ، ضمن این که باید برای وحدت جهان اسلام تلاش جدی و مشاعفی شود و از حرکت‌های تفرقه انگیز هم پرهیز شود.

کولیوند در بخش دیگری از نطق خود از وزیر علوم در خواست کرد تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف دانشگاه خوارزمی اقدام کند.

وی همچنین با مورد خطاب قرار دادن وزیر راه گفت: انتظار می رود سرعت اتمام کار در بزرگراه تهران-شمال و همچنین اتوبان شهید همت و شهدای البرز بیشتر شود تا قدری از ترافیک در این محدوده کم کند.

نماینده کرج و البرز در مجلس در پایان با تاکید بر این که بودجه سالانه باید عملیاتی دیده شود ، اظهار کرد: البته در برخی موارد که اختیارات به استان‌ها داده شده از نکات مثبت بودجه ۹۷ است که امیداوریم محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha