• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96100502419
  • خبرنگار : 71234

حسینی‌کیا:

هدف از اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی، تفرقه میان کشورهای اسلامی است

هدف از اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی، تفرقه میان کشورهای اسلامی است

یک نماینده مجلس با بیان اینکه اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی در جهت به انحراف کشاندن اذهان عمومی به خاطر شکست داعش در منطقه بوده است، گفت که این کار با هدف تفرقه بین کشورهای اسلامی طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح، گفت: اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی و اسکتبار جهانی برای انحراف اذهان ملت به خاطر شکست داعش در منطقه انجام شده است، کاری که با هدف تفرقه بین کشورهای اسلامی طراحی شده، قطعا این توطئه‌ها همچون گذشته محکوم به شکست خواهد بود.

وی با اشاره به سالگرد ۹ دی، بیان کرد:‌ در آستانه ۹ دی روز بصیرت هستیم. مردم ایران اسلامی می‌دانند که فتنه سال ۸۸ برای براندازی نظام با همکاری سرویس‌های جاسوسی طراحی و اجرا شد که ضربات این خیانت قابل جبران نیست.

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: مردم در ۹ دی با بصیرت و حضور خود نقشه شوم آنها را نقش بر آب کرد که اگر امروز فتنه‌گران در حصر و غیرحصر فرصت پیدا کنند دست از توطئه بر نمی‌دارند.

حسینی‌کیا در ادامه با اشاره به لایحه بودجه ۹۷، گفت: در این لایحه توجه کافی به قشر محروم و متوسط جامعه نشده است به طوریکه شاهد گران شدن قیمت بنزین و حامل‌های انرژی و حذف یارانه نزدیک به ۳۸ میلیون نفر هستیم، آن هم در شرایطی که قیمت مرغ، تخم‌مرغ و لوازم اولیه زندگی گران شده است.  

وی با طرح این پرسش که چرا دولت حاضر به دور کردن مافیای اقتصادی از خود برای کاهش فشار به مردم فقیر نیست؟ اظهار کرد: رییس‌جمهور در وعده‌های انتخاباتی خود قرار بود کاری کند که مردم آنقدر در رفاه باشند که خود یارانه نگیرند نه اینکه یارانه‌شان را قطع کنند، آن هم در وضعیتی که نه سانتریفیوژها می‌چرخند و نه چرخ اقتصاد.

نماینده سنقر با درخواست از رییس‌جمهور برای عمل به وعده‌هایش، گفت: از سال ۹۴ تاکنون کشاورزان مظلوم خسارت دیده شهرستان سنقر منتظر دریافت خسارت‌شان هستند، آیا جرم‌شان این است که کشاورز هستند و رانتی برای احقاق حق‌شان در دولت ندارند؟

وی با بیان اینکه مردم در فقر به سر می‌برند، افزود: مردم در عسرت و سختی زندگی می‌کنند، آنها علاوه بر معیشت و بیکاری فرزندان‌شان اندک سرمایه‌ای که داشتند را توسط موسسات مالی و اعتباری به هدر رفته می‌بینند که نه رییس‌جمهور و نه بانک مرکزی پاسخگو نیستند. گناه مردم چیزی جز اعتماد به بانک مرکزی نیست.

حسینی‌کیا با طرح این پرسش که چرا چاره‌اندیشی نمی شود، گفت: چرا اجازه می‌دهید که این مسائل به مسائل امنیتی تبدیل شود. بهتر است قدری به این مسائل فکر شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رییس‌جمهور باید به فریاد زلزله زدگان این استان برسد، بیان کرد: زلزله‌زدگان در شرایط خوبی نیستند. باید از آه این مظلومان ترسید که برخی از آنها در وضعیت نابسامانی به سر می‌برند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha