• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96100502618
  • خبرنگار : 71234

گودرزی: عده‌ای به دنبال ناراضی کردن مردم از نظام هستند

گودرزی: عده‌ای به دنبال ناراضی کردن مردم از نظام هستند

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان ولایی با انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن در بروجرد گفت که انگار عده‌ای به دنبال این هستند که مردم را از نظام ناراضی کنند. باید قبل از وقوع هر اتفاقی به دنبال احقاق حقوق مردم باشیم.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای تعمدا به دنبال ناراضی کردن مردم از نظام هستند، عده‌ای دیگر بی‌خیال هستند و در نهایت عده‌ی دیگری هستند که برای انجام مسئولیتشان باید از آنها بخواهیم که کاری را پیگیری و انجام دهند. حال اینکه وظیفه مسئولان رصد شرایط است تا اجازه ندهند نارضایتی در بین مردم ایجاد شود.

وی خطاب به وزرای دادگستری و اطلاعات گفت: متاسفانه عملکرد برخی از تعاونی های مسکن در بروجرد باعث بروز نارضایتی‌هایی در بین مردم شده است. نباید مردم اعتراض کنند که بعد بخواهیم به آن رسیدگی کنیم. به جای آن باید قبل از هر اعتراضی مشکلات حل شود.

نماینده بروجرد با بیان اینکه تعاونی تاکسیرانی و نساجی در بروجرد پول‌هایی از مردم جمع کردند که وضعیت آن معلوم نیست، افزود: باید وزیر اطلاعات این مسئله را در بروجرد بررسی و کنکاش کند و گزارشی را به مردم ارائه نماید.

گودرزی اضافه کرد: تعاونی مسکن اباصالح المهدی مربوط به فرهنگیان بروجرد بعد از گذشت ۵۰ جلسه با حضور فرماندار هنوز تعیین تکلیف نشده است. چه دستی پشت قضیه است که مردم را ناراضی می کند؟ چرا واحدهایی که کارش تمام شده را رفع مشکل نمی کنند تا به مردم تحویل دهند.

وی با انتقاد از وضعیت دو تعاونی مسکن ایثارگران و توحید بروجرد در مورد وضعیت موسسه اعتباری آرمان گفت: قرار بود که به سپرده‌گذارانی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان پرداختی‌هایی صورت گیرد اما مردم در مراجعات به ما از پرداخت نشدن پولشان گلایه مند هستند. تقاضای ما بررسی این مسئله به صورت ویژه از سوی رئیس بانک مرکزی است.

گودرزی در پایان در تذکری به وزیر بهداشت گفت: در حالیکه طبق برنامه ششم باید برچسب بر روی محصولات تراریخته زده شود، شاهدیم که این اتفاق رخ نمی دهد. حداقل اگر نمی توانید مانع وارادات تراریخته شوید بر روی آن کالاها برچسب زنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha