• چهارشنبه / ۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 97010100051
  • خبرنگار : 71498

درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای عبور از کم آبی

درخواست کمک وزیر نیرو  از مردم برای عبور از کم آبی

وزیر نیرو گفت: خواهش من از مردم ایران این است که با همکاری و اعتماد بیشتر به یکدیگر در مصرف انرژی و به ویژه آب به ما کمک کنند تا بتوانیم وظیفه خودمان را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مشترکان انجام دهیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا اردکانیان، در پیام تبریک خود به مناسبت نوروز ۱۳۹۷ با اشاره به این که کمتر از شش ماه است که با اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر نیرو انتخاب شده‌ام، گفت‌: این فرصت را غنیمت می‌دانم تا از همه شما کمک بخواهم تا در سال ۱۳۹۷ به ما یاری برسانید.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی‌ها در سال ۱۳۹۶، بیان‌ کرد: با توجه به این که میزان بارش برف و باران در سال گذشته مطلوب نبود، درخواست ما این است که مشترکان در نحوه مصرف خود مدیریت هر چه‌ بیشتری داشته باشند تا در شهرها و روستاها و همچنین بخش‌های مختلف کشور بتوانیم در سال ۱۳۹۷ نیز تامین آب و برق مناسبی را داشته باشیم.

به گفته وزیر نیرو موضوع سازگاری با کم آبی بحثی است که باید در سال ۱۳۹۷ مورد توجه بیشتر مشترکان قرار گیرد تا بتوانیم این سال را پر امید و سازنده پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۱-۰۱ ۱۲:۲۵

جالب اينجاست فقط ٢ درصد از آب كشور صرف مصارف خانگي ميشه و بقيه اش در صنعت و كشاورزي هدر ميره بعد إز مردم ميخوان صرفه جويي كنن.بسه ديگه تا كي آخه.........!!!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۰۱ ۱۳:۱۱

چرا همیشه از مردم شروع میکنید لطفا یک بار هم از دولت مثل شهرداریها که آب را بی حساب باهاش چمن کاری میکنن شروع کنید

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۱۰ ۱۱:۲۲

توده های بارندگی ایران عمدتا از سمت دریای مدیترانه و دریای سرخ به سمت ایران وارد میشود اما چند سالی است که توده های بارندگی از سمت دریای سرخ به سمت ایران حرکت نمی کند و فقط در عربستان میبارد

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۲۱ ۱۱:۰۰

مشکل کم ابی حل میشه. فقط اگه مسئولین دلسوزی پیدا بشه که واقعا بخوان کاری کنن. ..