• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97020200851
  • خبرنگار : 71234

توضیحات پزشکیان درباره‌ جنجال " دختر خوشگلا "

توضیحات پزشکیان درباره‌ جنجال " دختر خوشگلا "

نایب رئیس مجلس درباره‌ی صوت منتشر شده مجلس که حاوی صدای " دختر خوشگلا را به ما هم نشان بده" است توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در پاسخ به تذکر کواکبیان درباره‌ی لزوم دفاع هیات رئیسه از شأن و اقتدار مجلس و حواشی پیش آمده بعد از انتشار فیلم با صدای " دختر خوشگلا را به ما هم نشان بده"  گفت: این صوت شیطنتی است که فضای مجازی درست کرده است.

وی توضیح داد: صوتی در فضای مجازی پخش شد. این صوت مربوط به زمانی است که آقای محبی نیا صحبت می‌کند و صدای دیگری کنار صدای ایشان شنیده می‌شود. این شیطنتی است که فضای مجازی درست کرده است و با آبروی انسان‌ها بازی می‌کند.

وی افزود: در جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته گذشته برادرمان آقای سلیمی اعتراضی راجع به پالرمو داشتند مبنی بر این که شورای نگهبان این مصوبه مجلس را قبول نمی‌کند که بنده در توضیح به ایشان گفتم نباید شورای نگهبان در این باره دخالت کند. آقای سلیمی موضوع را برای من شرح داد و توضیح داد که اشتباه ترجمه در معاهده پالرمو همچون آن است که "به ما گندم نمایی کرده و بعد از آن جو فروختند". یا این که وقتی به خواستگاری دختری رفتی و در آن خواستگاری "دختر خوشگلی" را نشان داده اما "دختر زشت" را به صیغه تو درآوردند.

وی افزود:‌ این صحبت‌ها را به گونه‌ی دیگر در فضای مجازی پخش کرده و تنها بخش "دختر خوشگل" را درآوردند. این یک فضای زشتی است حال این که چیز دیگری بوده مثل این می‌ماند که ما از کسی بپرسیم نماز نخواندی و بعد در رسانه‌ها این را پخش کنند که فلانی گفته که نماز نخوانید.

نایب رئیس مجلس اضافه کرد:‌ این بی اخلاقی که گاهی در فضای مجازی پخش می‌شود و تمام مسائل را نمی‌گویند این روند باعث از بین رفتن آبروی انسان‌ها می‌شود باید به شخصیت افراد احترام بگذاریم تا شاهد چنین زشت نمایی‌هایی در جامعه نباشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت ادب گفت: بحثی کاملا تخصصی و علمی مطرح بوده ولی طور دیگری نشان دادند.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان با استناد به مواد ۷۹ و ۲۴ آیین نامه گفت: جریانی برای تخریب نمایندگان راه افتاده که متاسفانه هیات رئیسه هم ساکت است.

وی افزود: یکی از نمایندگان واژه‌ای را به اشتباه خواند و تمامی فضای مجازی علیه آن نماینده بسیج شد. اخیرا هم یکی از نمایندگان در جلسه ای غیر از مجلس بحث فقهی را مطرح کرد که آن را به حواشی صدای منتشر شده از مجلس چسباندند بعد می‌گویند که نمایندگان دنبال چه و چه هستند.

نماینده‌ی تهران با تاکید بر این که نمایندگان جزء پاکدست‌ترین افراد و عصاره‌ی فضائل ملتند، گفت:‌ باید هیات رئیسه در این باره جدی باشد. بداند عده‌ای می‌خواهند اقتدار مجلس را بشکنند باید با جدیت با این موارد برخورد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۳۱

برادر بزرگوار. اینقدر سیاه نمایی نکنید. حتی این تمثیلی که جنابعالی بکار بردید کلمه ما توش نبود ولی اون نماینده به صراحت داره میگه این دختر خوشگلا را به ما.... چرا نمی پذیرید که عده ای از نماینده ها توی مجلس برای اینکار نبودند! دنبال حرف مفت و چرت هستند

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۳۴

واقعا مایه تأسف است.درکشوری که مردم بامشکلات زیادی دست وپنجه نرم میکنند مجلس دچار این حواشی بی مایه و مقدار است.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۳۶

مثل همیشه ملت رو احمق فرض کرده اند!

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۵۴

آقای پزشکیان خودتی!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۰۵

این آقای دکترپزشکیان نه جوشکاری رابلده ونه صافکاری را!

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۳۶

چرا همه چیز ور گردن فضای مجازی میندازید...اگر کسی بلد بود تقطیع کنه در متن هم میتونه تقطیع کنه ...خیلی از این مثلا رسانه‌هایی که تحت لوای رسانه دارن فعالیت میکنن هم ید طولایی در تقطیع حرفای دیگران دارن..حالا ایشون هم اگر منظوری نداشته بررسی میشه و حقی ازش ضایع نمیشه ...که به نظر میرسه اونچه اقای پزشکیان گفته درست باشه

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۴۲

مردم رو احمق فرض نکنید لطفا

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۱

این صدا از‌ رادیو پخش‌ شد و همه ملت شنیدن، شما مردم رو چی‌فرض میکنید؟ حتی اگر این کار شیطنت در‌فضای مجازی بوده باشه و صدای ایشان برش خورده باشه همین کار هر روز توی صدا و سیما داره میوفته و با آبروی همه بازی میکنه.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۵:۱۱

علت بدبختی و فلج بودن همه امور تو مملکت ما دقیقا همین اشخاصی هستن که به جای کار کردن در مجلس وقت خودشونو با این مزخرفات میگذرونن و نتیجتاً کاری از پیش نمیره و مشکلی از مشکلات ملت حل نمیشه

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۸:۱۰

باشه تو راست میگی

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۲ ۱۸:۱۹

بهترین فرد برای شهادت دادن آقای محبی‌نیاس که کنار گوشش گفتن..چرا انقدر ماجرا رو سخت می‌کنید..اون میدونه از کجا به کجا رسیدن و چی گفتن ..

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۰۹:۳۱

کم کم داره دم خروس میزنه بیرون

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۰۹:۳۳

ماستمالیزاسیون در حد لالیگا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۱۹

آقای پزشکیان خواهشاً برای شعور مردم کمی ارزش قائل شوید

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۲۰

بیخود نیست میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۲۶

آقای پزشکیان هرچند نمیخوانی ولی مطمئنم به گوش شما خواهند رساند: برای یک اشتباه هزار دلیل هم که بیاوری میشود هزار ویک اشتباه

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۳۰

الآن منطقی تر از توجیه غیر معقول آقای پزشکیان آن بود که آقای لاریجانی مثل همه بیانیه هایش که بعنوان موضع مجلس ورییس مجلس مینویسد واز تریبون قرائت میکند یک بیانیه معذرت خواهی از مردم مینوشت و به نمایندگی از نمایندگان از مردم پوزش میخواست

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۳۲

پزشکیان-کواکبیان-مطهری اساتید توجیه آقای کواکبیان که در این مسئله طلبکار هم شده بود

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۳۶

چنین توجیهات ابتدایی وعامیانه وغیر قابل باور مردم را نسبت به انقلاب ونظام سست میکندو همچنین دید آنان نسبت به نمایندگان وتصمیمات آنان تغییر میدهد