• شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98031104646
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات اخیر رهبری

سلیمی: دانشگاهیان باید با تحلیل‌های آزادانه جلوی سوءاستفاده جریانات یأس‌آفرین بایستند

سلیمی: دانشگاهیان باید با تحلیل‌های آزادانه جلوی سوءاستفاده جریانات یأس‌آفرین بایستند

یک عضو فراکسیون امید مجلس درباره نقش دانشگاهیان برای ایستادگی در برابر جریانات یاس‌آفرین در جامعه گفت: دانشجو همواره نباید به هیچیک از جریانات سیاسی وابسته باشد بلکه دانشگاهیان باید با بی‌طرفی تحلیل‌های آزادی داشته و اجازه سوءاستفاده جریان‌های یاس‌آفرین از مسائل را ندهند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر وجود «امید» برای پیشرفت علمی کشور بیان کرد: از جمله مسائلی که از بعد روانشناسی بر روی سلامت روان جامعه اثر می‌گذارد امید است که کمک می‌کند جامعه‌ای پیشرفته‌تر داشته باشیم. اما با توجه به مشکلات اقتصادی و بحث اشتغال و معیشت مردم، امروز امید مردم تا حدودی کاهش یافته است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: زمانی که مردم احساس می‌کنند که نظارتی بر روی قیمت‌ها نیست و تقریباً بازار رها شده است و مشکلات اقتصادی در حال تشدید است ناامیدی در جامعه رخنه می‌کند. وجود برخی مشکلات اقتصادی با توجه به تحریم‌ها تا حدودی برای مردم قابل قبول است اما عدم وجود نظارت و رها شدن بازار توجیهی ندارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: امید باید از سوی دولتمردان و مسئولان در جامعه با عمل تزریق شود. اگر مردم شاهد برنامه و تلاش برای رسیدن به اهداف تعریف شده باشند قطعاً امیدشان را از دست نخواهند داد.

سلیمی در ادامه با اشاره به جریانات یأس آفرین و اهدافی که در سر دارند، بیان کرد: امروز عده‌ای با توجه به گستردگی فضای مجازی و فضاهای رسانه‌ای از اختلافاتی که متأسفانه در کشور در بین برخی جریانات و جناح‌ها وجود دارد سوء استفاده کرده و بر روی این موضوع مانور می‌دهند. ما با دست خودمان و رفتارمان نباید این فضا را برای دشمنان ایجاد کنیم.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان درباره نقش دانشگاهیان برای ایستادن در مقابل این جریان مأیوس کننده تصریح کرد: دانشجو همواره نباید به هیچیک از جریانات سیاسی وابسته باشد بلکه دانشگاه باید با بی طرفی تحلیل‌های آزادی داشته باشد و باید بتواند مطالبه و درخواست خود را به گوش مسئولان برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha