• سه‌شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98041809366
  • خبرنگار : 71616

ادعای جدید مشتریان رامک‌خودرو

برای تیوولی فروخته شده پول مجدد می‌خواهند!

برای تیوولی فروخته شده پول مجدد می‌خواهند!

برخی مشتریان رامک‌خودرو مدعی‌اند که این شرکت می‌خواهد برای تحویل خودروهایی که با شرایط قیمت قطعی فروخته و دعوتنامه آن‌ها صادر شده و خریداران تکمیل وجه کرده‌اند، مجددا پول دریافت کند.

چند وقتی است که برخی مشتریان شرکت رامک خودرو که نسبت به پیش‌خرید خودروی تیوولی در حدود دو سال اخیر اقدام کرده و هنوز موفق به دریافت خودروی خود نشده‌اند، اعتراضاتی را به عملکرد این شرکت مطرح می‌کنند.

در جدیدترین مورد در این زمینه چند نفر از مشتریان این شرکت در تماس با ایسنا اعلام کرده‌اند که علی‌رغم آنکه بعضاً در حدود دو سال پیش دعوتنامه خودروی آنها صادر و نسبت به تکمیل وجه در موعد مقرر نیز اقدام کرده‌اند؛ اما رامک‌خودرو تحویل خودروی آنها را مشروط به واریز مجدد وجه کرده است.

در این زمینه یکی از ثبت‌نام‌کنندگان خودروی تیوولی گفت: در فروردین ماه سال ۹۶ یک دستگاه خودروی تیوولی با قیمت قطعی ۹۹ میلیون تومان را با پرداخت ۵۰ درصد از پول، با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری پیش‌خرید کردم. آبان ماه آن سال تماسی از سوی شرکت برای تکمیل وجه و دریافت خودرو تا ۲۰ روز بعد از آن، گرفته شد که ضمن آن به پرداخت حدود ۱۰ میلیون اضافه‌تر از بابت مالیات بر ارزش افزوده، هزینه اسقاط چهار خودرو به جای دو خودرو و… اشاره شد.

وی افزود: بدین ترتیب قیمت تمام شده این خودرو با احتساب کم شدن سود پول مشتریان، ۱۰۸ میلیون تومان برآورد شد. ما نیز قبول کرده و تکمیل وجه کردیم. در قرارداد ما قید شده است که تا ۲۶ دی ماه ۹۶ سود محاسبه شده و بعد از ۲۰ روز خودرو تحویل داده می‌شود اما بهمن، اسفند و فروردین ۹۷ هم گذشت اما با بهانه‌های مختلف خودرویی تحویل داده نشد تا اینکه بعداً متوجه شدیم اعلام کرده‌اند اصلاً تا آن زمان خودرویی به نام ما وارد نشده است.

این مشتری خاطرنشان کرد: در این زمینه شرکت اعلام کرد که یک‌بار برای واردات خودروی ما ثبت سفارش صورت گرفته، اما باطل شده؛ لذا زمان طولانی از دست رفته و زمانی که دوباره ثبت سفارش انجام شود؛ مواجه شده‌اند با زمان افزایش نرخ ارز. این نکته بسیار حائز اهمیت است که در زمان ثبت‌نام و حتی تا زمان تحویل قید شده در قرارداد از نوسانات نرخ ارز، ممنوعیت واردات، تحریم‌ها و… خبری نبوده است و نرخ ارز در زمان ثبت‌نام خودرو، ۳,۲۰۰ تومان بوده و در زمان تحویل به ۳۶۰۰ رسیده بوده است؛ لذا شامل نوسانات و افزایش نرخ ارز نشده است؛ ضمن اینکه اگر شده بود هم این موضوع ربطی به مشتری ندارد؛ چراکه زمانی که مشتری تکمیل وجه کرده است، طبق قرارداد خودرو متعلق به او بوده و اگر دلار صد برابر هم می‌شد؛ شامل مشتری نباید بشود. ضمن آنکه تاکید می‌کنم در آن زمان اوضاع آرام بوده، نرخ ارز ۳۶۰۰ بوده و مشکلی از بابت تحریم‌ها و ممنوعیت واردات هم وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: در این شرایط رامک‌خودرو بعد از دو سال الحاقیه صادر کرده که در آن اعلام شده که باید ۱۸۰ میلیون تومان دیگر پرداخت کنیم تا خودروهای ما را تحویل بدهند.

یکی دیگر از مشتریان معترض رامک‌خودرو نیز گفت: حدود ۲۰۰ نفر هستند که همه ثبت‌نام‌های تیوولی مربوط به فروردین لغایت اردیبهشت ماه سال ۹۶ هستند که طبق قرارداد تحویل بعد از ۱۲۰ روز کاری، آخرین ثبت‌نام‌کننده نیز باید نهایت تا آبان ماه ۹۶ خودروی خود را تحویل می‌گرفته است. مشتریان در دو ماه ابتدایی سال ۹۶ با مبلغ نهایی قید شده در قرارداد و به رقم حدود ۹۹ میلیون تومان، خودروی تیوولی را با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ ثبت‌نام کرده‌اند. در بخش توضیحات طرح فروش ذکر شده است که الباقی مبلغ پس از صدور دعوتنامه واریز و پس از تکمیل کردن وجه توسط مشتری، خودرو تحویل خواهد شد اما رامک‌خودرو حتی در ارسال دعوتنامه نیز حدود سه ماه از تاریخ مصوب تحویل خودرو، تأخیر داشته است اما پس از صدور دعوتنامه در بهمن‌ماه ۹۶ به مشتریان اعلام شده است که از بابت تغییر مصوبات واردات خودرو به عنوان تغییرات نهایی قیمت خودرو، ۱۰ میلیون تومان اضافه‌تر باید پرداخت کنند.

وی افزود: علی‌رغم تکمیل وجه در آن زمان، تحویل خودرو از سال ۹۶ به دلایل مختلف عنوان شده از جمله مشکلات بارگیری خودرو در کشور، محدودیت‌های ترافیکی برای انتقال خودرو، ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودرو در سال ۹۷، تحولات ارزی و … صورت نگرفته است. نهایتاً در همین چند ماه اخیر با صدور دعوتنامه‌های جدید از مشتری خواسته شده مابه‌التفاوت ۱۸۰ میلیون تومانی را برای تحویل خودرو واریز کنند.

این موضوع از این شرکت پیگیری شد که حسن بیک‌محمدی - مدیر بازاریابی و فروش رامک‌خودرو - اظهار کرد: دعوتنامه‌های صادره در آن زمان علی‌الحساب بوده و این افراد باید مابه‌التفاوت قیمت را در حال حاضر پرداخت کنند تا خودرو به آنها تحویل شود. برخی از افرادی که خودرو تحویل آنها نشده نیز مابه‌التفاوت را پرداخت نکرده‌اند یا آنکه پرونده آنها مشکل قضائی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۲

از ما ۱۱۰ میلیون پول گرفتن و گفتن ۲۰ روزه تحویل میدن.قیمت این خودرو اون موقع ۱۰۰ تومن بود.ما ۱۰ تومن اضافه دادیم چون گفتن خودرو ها برای سال ۲۰۱۸ هست و خودروهای بازار ۲۰۱۷ بود.نمیشه یک ماشینو ده سال قبل بفروشی و پولشو کامل بگیری و بعد بگی علی الحساب بوده،علی الحساب هم طبق قانون یک مدت مشخصی داره و تا ابد که ادامه پیدا نمیکنه.برای جبران کم کاری های خودشون،میخوان از ما که به همه تعهداتمون عمل کردیم پول بگیرن.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۴۵

با سلام واقعا بعضی شرکت‌ها توی این اوضاع سواستفاده کردن و متاسفانه معلوم نیست به کجا وصل هستندن که جوابگو نیستند و هر کاری می خواهند با این ملت می کنند

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۱:۲۲

من هم اردیبهشت ۹۶ ثبت نام کردم و آذر ۹۶ تکمیل وجه. بعد از ۲ سال واندی خودرو تحویل نشده و مجددا ۲۰۰ میلیون در خواست کرده اند در صورتیکه قرار بود بعد از ۲۰ روز از تاریخ تکمیل وجه خودرو تحویل شود. این یک کلاهبرداری واضح از رامک خودرو است و متاسفانه هیچ نهاد قانونی هم وارد این قضیه نشده است و دست دزد کاملا باز گذاشته شده تا حق و حقوق مردم را پایمال کند. با تشکر از خبر دقیق شما

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۰

تمامی موارد فوق صحیح می باشد. اینجانب نیز در فروردین 96 یک دستگاه خودرو تیوولی از شرکت رامک خودرو به قیمت 99 میلیون تومان ثبت نام کردم . در ابتدا مبلغ 50 میلیون تومان پرداخت کردم. قرار بود بعد از 120 روز کاری خودرو تحویل داده شود ، که با تاخیر 4 ماه در آبان 96 دعوتنامه ها صادر و مبلغ خودرو 108 میلیون تومان اعلام شد(افزایش قیمت) . با پرداخت مابقی پول قرار بود ماشین تا یک ماه بعد تحویل داده شود. در این دعوت نامه ها مالیات بر ارزش افزوده نیز پرداخت شد یعنی معامله تمام و کامل انجام شد و علی الحسابی دیگر وجود ندارد و شرکت موظف به تحویل خودرو می باشد. اما از آن روز تا حدود دو هفته پیش تمام پیگیری ها بی نتیجه بود و با بهانه های مختلفی اعلام می کردند دولت مقصر است و اجازه ترخیص نمی دهد. یکباره دعوتنامه جدید با مبلغ حدود 200 میلیون تومان صادر شد و همچنین تهدید کرده اند که اگر این مبلغ را نپردازید دیگر خودرو به شما تعلق نمی گیرد. در این میان سازمان حمایت از مصرف کننده نیز وظایف خود را که نظارت بر این شرکت ، تعیین قیمت ماشین ، رسیدگی به شکایات مشتریان می باشد را به درستی انجام نداد و مراجعه بارها و بارها به این سازمان جز بیان شفاهی این جمله توسط ریاست این سازمان که " کسانی که تکمیل وجه کردند حتی یک ریال نباید پرداخت کنند" حاصل نشد.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۴۱

سلام و تشکر از شما حامیان مظلوم، بله دقیقا مطالب بالا سرنوشت اینجانب و خانواده نگون بدختم بوده که در دام این رامک کلاهبردار افتادم و بیشتر از دو سال زندگی ما رو خ آب کرده. و هیچ کس و هیچ کجا جوابگوی ما نیستند.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۴۷

کاملا موافقم من هم همدرد دوستان هستم و در فروردین سال 96 ثبت نام کردم و در ابان همان سال تکمیل وجه نمودم تا در اواسط بهمن طبق ادعای شرکت و مندرج در متن دعوتنامه خودرو تحویل شود ولی امروز بعد از گذشت 28 رامک از من مبلغ حدود 190 میلیون را طلب میکند که واقعا دور از ذهن و خواسته ای نابجاست/

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۴۷

باسلام/موارد فوق صحيح بودهو مورد تاييد اينجانب ميباشد-وقتي كسي يا شركتي قيمتي رو اعلام ميكنه وجنس رو ميفروشه و مشتري مبلغ رو كامل بده ولي بعد از ٢سال دبه كنه و پول سه برابر بخواد در واقع غش در معامله محسوب شده و و دادن يا گرفتن پول مازاد شرعا حرام است-مانند آنكه بنده زميني رو دو سال پيش بشما قيمت ٦ميليون بفروشم و دو سال بعد موقع سند زدن بشما بگويم قيمت زمين ١٨ميلبون شده و مابقي رو بده تا سند بنام كنم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۰۶

با عرض سلام و تشکر بابت پیگیریتون . این شرکت واقعا داره حق مشتریانشو میخوره. ما دنبال حق مون هستیم لطفا شما هم کمکمون کنید.ممنون از خبرگزاری وزین ایسنا

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۰۸

درپاسخ به صحبت نابجای بیک محمدی اعلام میکنم که دعوتنامه من درسال ۹۶ پس از تکمیل وجه قطعی بوده وقرار شده پس از ۲۰ روز کاری خودرو تحویلم گردد که هنوز تحویل نشده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۰۸

اینکه رامک خلف وعده کرده امری بدیهی است . ثبت نام فروردین 96 هستم و در آبان هم مابقی پرداخت ها را انجام دادم و بنا بود ماشین در اواسط بهمن تحویل من شود. ولی رامک بدقولی کرد و هم اکنون مبلغی نجومی از خریدار طلب میکند تا در قبال آن خودرو را تحویل دهد. درصورتیکه من تمامی مبلغ را همان موقع پرداخت نمودم و آن کس که به وعده اش عمل نکرده رامک است نه مشتری بخت برگشته

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۰۹

بنده نیز همان شرایط ذکرشده توسط مشتری فوق را دارم، توروخدافریادمظلومیت مارابه گوش رئیس محترم قوه قضاییه برسانید. باتشکر

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۱

با سلام و تشکر از ایسنا بخاطر مطلب خوب نوشته شده متاسفانه حق و حقوق مشتریان در این پرونده کاملا ضایع گشته و با عدم پاسخگویی مناسب از طرف شرکت رامک و بی اعتنایی به خواسته بر حق مشتریان از طرف مسئولین مربوطه روبرو هستیم . پاسخ آقای مدیر بازاریابی و فروش رامک کاملا غیر قابل قبول هستش چون قراردادها بصورت قطعی بوده و از طرف مشتریان هم در زمان مقرر مبالغ تکمیل وجه پرداخت شده ، پس مشتری به قرار خودش پایبند بوده و این خلف وعده از طرف فروشنده قابل پیگیری بوده و هست .انشااله که روزی باشه از این بی عدالتی ها دیگه تو مملکت قشنگمون نبینیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۲

بله درسته فروردين ٩٦ كل پول ماشين گرفتن كه ماشين بدن هنوز ندادن الان ميگن ٢٠٠ ميليون ديگه بيار كلاهبردارن لطفا رسانه ايي كنيد دستمون به جايي بند نيست ماشين هارو داره تو بازار ازاد ميفروشه اينا بفروشه ديگه دستمون به جايي بند نيست كلاهبردارن ٨٠٠٠ هزار مال باخته داره ١٢٠٠ تا ماشين كه داره ميفروشه كسي هم توقيف نميكنه اين همه شكايت كرديم كسي كاريي نميكنه اي كه دستت ميرسد كاري بكن!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۴۲

سعیدی من هم اردیبهشت ثبت نام بهمن تکمیل وجه قرار بود طبق قرار داد ۱۲۰ روزه تحویل شود مجدداُ ترفند سوم با الحاقیه در خواست۲۰۰ میلیون شده.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۴

من هم يكي از ادمهايي هستم كه تكميل وجه كرده بودم ولي الان ميگن 187 ميليون پول بديد اگه اينكار اسمش دزدي نيست پس چيه واقعا متاسفم براشون و متاسفم كه كسي رسيدگي نميكنه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۴

با سلام و تشکر از ایسنا بخاطر مطلب خوب نوشته شده متاسفانه حق و حقوق مشتریان در این پرونده کاملا ضایع گشته و با عدم پاسخگویی مناسب از طرف شرکت رامک و بی اعتنایی به خواسته بر حق مشتریان از طرف مسئولین مربوطه روبرو هستیم . پاسخ آقای مدیر بازاریابی و فروش رامک کاملا غیر قابل قبول هستش چون قراردادها بصورت قطعی بوده و از طرف مشتریان هم در زمان مقرر مبالغ تکمیل وجه پرداخت شده ، پس مشتری به قرار خودش پایبند بوده و این خلف وعده از طرف فروشنده قابل پیگیری بوده و هست .انشااله که روزی باشه از این بی عدالتی ها دیگه تو مملکت قشنگمون نبینیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۱۷

باتشکر از خبر دقیق وموثقتان خواهشمندم این قضیه را پیگیری فرمایید ودعای خیر ما تکمیل وجهی های 96را بدرقه راه روشن خود سازید مجدد ا ضمن تایید موارد ذکر شده در گزارش تشکر می کنم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۲۰

اینجانب ازمشتریان شرکت رامک بوده موضوع فوق مصداق بارز غش درمعامله وفعل حرام است

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۲۰

در سال ٩٥به شركت رامك خودرو مراجعه و مبلغ ٥٠ميليون تومان پيش ثبت نام كردم و در اوايل ٩٧به در خواست آنها تكميل وجه نمودم و مبلغ كل خودرو و ارزش افزوده هزينه شماره گزاري را نيز پرداخت نمودم. قرار بر اين شد بيست روزه ديگر ماشين تحويل داده شود و بعد از اين همه مدت اكنون حدود دويست ميليون درخواست كرده است تا تحويل دهد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۲۱

من هم يكي از مالباختگان رامك هستم و 110 ميليون پرداخت كرده ام بابت تيوولي و قرار بود 2 هفته اي تحويل دهند اما بعد از گذشت 2 سال ميگويند 187ميليون ما به التفاوت پرداخت كنيم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۱

باسلام وتشکر منهم درست مثل سرگذشت بالا دردام بی قانونی رامک خودرو افتاده ام ورامک خودرو با بی برنامگی خود هم برای طیف بزرگی ازجامعه ضرر و زیان زیادی درست کرده هم برای سیستم قضایی مشکلات فراوانی پدید آورده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۲

بله کاملا این مطالب درست است و من و خانواده‌ام درگیر این بلای زمینی شده ایم و حالا بعد از بیشتر از دو سال مبلغ 200 میلیون تومن از من کارمند طلب کرده اند و با تهدید و فشار به سلامت روحی و روانی و مالی خانواده من لطمه وارد کرده اند. واقعا چه کسی جوابگوی آه این همه مظلوم و مالباخته است

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۴

حرف حق جواب نداره. خود رامك هم مطمن هست كه در خصوص تكميل وجهي ها قصور داشته و علي رغم اينكه در دعوتنامه ذكر نموده اما از تحويل ماشين ها در سال ٩٦ خودداري نموده. شايد هم ديدن قيمت تو بازار آزاد بالا رفته ماشيناي ما رو در بازار آزاد فروختن.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۵

من یکی از مشتریان شرکت رامک خودرو هستم که دوسال پیش اقدام به خرید خودرو تیولی کردم اما پس از تکمیل وجه در ابان سال ۹۶ تا کنون خودرو به من تحویل نشد که اخیرا در بهار سال ۹۸ شرکت رامک خودرو در خواست مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از مشتری میکند تا خودرویی که ۲ سال پیش فروخته و قرار بوده ۲۰ روز بعدش تحویل بده دوباره بفروشه !!! شرکت رامک خودرو با بد عهدی و بی قانونی که انجام داده وبا سود جویی از شرایط نابسامان ارزی حادث شده و با بهانه عنوان علی الحساب که صرفا در ۱۲۰ روز کاری ( طرح فروش) و پیش از دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مشتری معنا می یابد پاسخی نادرست می دهد و خود را مبرا می کند. حال آنکه دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده (که آن را از تمامی مشتریان تکمیل وجه همان دو سال پیش دریافت کرده است) به معنای پایان خرید است. امیدوارم مسوولین با اتخاذ تصمیم درست جلوی این گونه سود جویی ها و مفاسد را بگیرند.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۳۷

با سلام بنده سال ۹۵ یک دستگاه تیوولی ثبت نام کردم. در مهرماه سال ۹۶ بنا به درخواست شرکت تکمیل وجه نمودم. حتی مبلغ بیشتری نسبت به قرارداد درخواست کرده بودن. ولی تا کنون ماشین تحویل ندادن. بنده حتی حکم قضایی دارم که دریافت هرگونه وجه اضافی در قبال تحویل خودرو از طرف رامک غیرقانونی می باشد. خبرگزاری اگه مایل باشن بنده حکم دادگاه حقوقی که دارم دراختیارشون میزارم تا دروغ های اقای بیک محمدی برملا بشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۴

با تائید مطالب بالا من تکمیل وجه ای هستم که بعد از دوسال رامک خودرو زورگو باز هم طلب پول کرده وبازهم میخواد ۱۸۰میلیون دیگر بگیرد وبعد از ۲۰روز کاری خودرو را تحویل دهد باورم نمیشه چطور میتونن اینقدر وقیح باشن و در عین بدهکاری خودشون رو طلبکار نشون بدن ممنون از همراهی شما

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۶

99 ثبت نام کردیم با تاخیره سه ماه رامک خودرو 110 تکمیل وجه کردیم حالا با تاخیر دوساله مجدد رامک خودرو حدود 200 میلیون دیگه باید بدیم؟!؟! نمی دانم واقعا نهاد ناظر کجاست؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۶

کاملا درسته. من خودم فروردین ۹۶ ثبت نام کردم و الان به من گفتن که ۱۸۷ میلیون دیگه بیاید بدید. تازه سود مشارکتمو کم کردن و ۳۰ میلیونم مثلا هدیه وفاداری کم کردن و شده انقدر. ماشینی که دو سال پیش باید به من میدادن و پولشو پرداخت کردم، با منت و دوزو کلک دارن برای من ۳۸۷ میلیون در میارن( بعلاوه هدیه وفاداری و سود مشارکت). خواهشا از ما حمایت کنین. ما با زحمت این پولو به دست اوردیم و الان میخوان پول زور بگیرن ازمون. رامک خودرو میگه وجه اضافه رو برمیگردونه. ولی اولا تجربه نشون داده پول ازین شرکت برنمیگرده هیچ، پول مازاد هم میخواهند همیشه. دو اینکه اصلا ما همه پولو دو سال پیش دادیم تموم شده رفته. چرا باید جواب بی تدبیری شرکت مذکورو ما بدیم؟ ما ماشینمون و جریمه دیر کردو میخوایم که کمترین حقمونه بعد از دو سال جنگ اعصاب و هزینه های اضافی.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۴۸

موارد آرائه شده فوق كاملا درست هست من خودم فروردين ٩٦ ثبت نام كردم و جزو گروه تكميل وجهي ها مي باشم و شركت رامك در اين ٢ سال به عناوين مختلف با ما بازي كرد و الان هم تقاضاي ١٨٠ ميليون مابه التفاوت كرده،تازه اين ١٨٠ ميليون به غير از هزينه پلاك هست كه واقعا ظلم بزرگي در حق ما تكميل وجهي ها روا داشته،لطفا به داد ما تكميل وجهي ها برسيد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۵۲

کاملا درسته. منم جزو ثبت نامی های فروردینم. از طریق همه چی و همه جا هم پیگیری کردم ولی هیییییشکی هیچ کاری نمیکنه و فقط میگن حق با ماست. تو رو خدا کمکمون کنین. ما برای این پول زحمت کشیدیم. تمام اعضای خانواده مریض شدن به خاطر این دزدی های خیلی واضح رامک.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۴:۵۷

خبر متاسفانه درسته . نه دین نه انسانیت نه وجدان نه نظارت

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۰۰

جناب آقاي بيك محمدي كجاي دعوتنامه در سال 96 نوشته تكميل وجه بصورت علي الحساب؟؟؟ شما قرارداد خودتون رو هم قبول نداريد... وقاحت تا چه حد!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۰۹

من در فروردین 96 با پول پاداش 30سال خدمتم تیوولی ثبت نام کردم و در آبان 96تکمیل وجه کردم تا بیست روزه ماشینو تحویل بدن ولی با بد قولیهای مکرر این کار رو نکردم تا به زمان تحریم و عدم ثبت سفارش رسید و این شرکت سود جویی بی حد و اندازه خودشو به مشکلات دولت ربط میدهد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۱۰

کاملا درست است قیمت قطعی که فروختن پول مجدد معنی ندارد بقیه قیمت تعیین شده چرا اینهمه تفاوت می خواهند

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۲۷

بله. بنده نیز در مهرماه 1390 با فریب رامک خودرو در زمانی که پیش فروش ممنوع بوده اقدام به خرید با موعد تحویل 150 روز کاری کردم که با ترفندهای شرکت قرارداد تا زمان موعد تحویل قرارداد، قرارداد به امضا بنده نرسید. پس از آن نیز تا تیر ماه 1397 از اطلاع رسانی واقعیت خودداری کردند و تا به امروز همچنان سرگردانم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۳۲

کاملا درسته متاسفانه شرکت رامک با برخوداری از حمایت قاطع وزارت صنعت داره حق و حقوق خریداران رو ۲۶ ماه قبل قرارداد بستن رو ضایع میکنه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۳۳

سعیدی من هم اردیبهشت ۹۶ ثبت نام کردم بهمن۹۶ تکمیل وجه بعد از ۲ سال واندی خودرو تحویل نشده ومجددا ۲۰۰ میلیون در خواست کرده اند در صورتیکه قرار بود بعد از ۱۲۰ روز تحویل شود.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۳۶

رامک شرکتی بسیار بدعهد و متاسفانه هزاران مالباخته دارد هیچکدام از صحبتهای مسیولین رامک صحت ندارد از رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی فوری به پرونده شرکت رامک در شعبه 22 جرایم اقتصادی را داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۳۷

با سلام رامك خودرو علاوه بر اينكه از تكميل وجه شدگان پول مي خواد تعهدي نسبت به خريداران هم نداره بنده در خرداد ٩٦ ثبت نام كردم قرار بود ١٢٠ روز كاري به بعد ماشينم رو تحويل بگيرم ولي متاسفانه تا به امروز كه دو سال و دو ماه مي گذره ماشينم رو تحويل نگرفتم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۴۲

چقدر ما را اذیت کردند الان دوساله از ما پول گرفتندقرا بود ۱۲۰ روزه با قرار داد ۱۰۰ میلیون تیوولی بدند حالا بعد از دوسال میگند باید ۳۸۰ میلیون بدید😢😢😢

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۴۲

شاید این شرکت تا ۱۰ سال دیگه هم ماشین تحویل نده، ۱۰ سال دیگه ما باید مابه التفاوت بدیم؟ مابه التفاوت در زمان تعهد شرکت موضوعیت داره(۱۲۰ روز طبق قرارداد) نه یک سال بعد از زمان مقرر

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۴۴

سلام و تشکر. تمامی مطالب بالا به غیر از اکاذیب آقای بیک محمدی صحیح است. شرکت رامک خودرو 108میلیون تومان در دی ماه سال1396 از ما گرفت تا بعد از 20 روز کاری ماشین را تحويل دهد بدون ذکر علی‌الحساب و یا عنوان دیگری ولی هنوز خبری از ماشین نمی باشد. مزید بر اینکه 194 میلیون تومان اضافه هم طلب می نماید.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۵:۴۶

متاسفانه بنده ام مالباخته فروردین 96 هستم تمام موارد ذکر شده صحیحه و تا الانم پاسخی در مقابل این بی عدالتی داده نشده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۰۴

با سلام موارد عنوان شده كاملا صحت داشته و در دعوتنامه سال ٩٦ صراحتا تحويل خودرو ٢٠ روز پس از تاريخ محاسبه سود پول در نظر گرفته شده كه توسط خود رامك نيز خلف وعده شده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۱۰

سلام، ضمن تشکر از شما من هم یکی از این افراد خزید نقدی تیوولی اردیبهشت 96 و تکمیل وجه با شرط وصول 20 روز ه دی ماه 96 شرکت رامک هستم که شاهد این اجحاف آشکار در حق زن و بچه ام توسط این شرکت میباشم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۱۲

با سلام من هم هم ثبت نامی دی ماه ۹۶ هستم و ۷۰ میلیون پرداخت کردم و قرار بود ماشین تا ۱۵۰ روز به من تحویل داده بشه. قیمت روز ماشین هم درقرارداد ۱۰۵ میلیون نوشته شده . متاسفانه بعد از گذشت حدود دوسال شرکت نه ماشینی به ما تحویل میده و نه پول پیش پرداخت را برمیگرداند. امیدوارم از طریق شما صدای ما به مسئولان برسد و به حق خود دست پیدا کنیم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۱۵

با سلام و تشکر از شما بابت گزارش دقیقتان. متاسفانه پس از تاخیر حدودا دوساله از موعد تحویل خودرو، خواهان مابتفاوت مبلغ نسبت به سال ۹۸ هستند!! خواهشمندم این مساله راپیگیری فرمایید. با تشکر

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۲۸

جا داره در ابتدا یک تشکر جانانه از گزارشتون داشته باشم که درد مشترک تمام تکمیل وجهی های96است ما زمانی که دعوتنامه برامون امد که تکمیل وجه کنیم بحث تغییرات نرخ ارز مطرح نبود که رامک دروغگو استناد به این تغییرات می کنه مصرانه از شما خواهشمندیم پیگیر این بی عدالتی باشد وقدرت رسانه را به همه نشان دهید

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۵۰

خبر كاملا درسته سال ٩٦ با ما تكميل وجه كردن و گفتن ٢٠ روز بعد خودرو تحويل ميشه ولي علي رغم ثابت بودن مبلغ ارز ولي تا الان خودرو ندادن و ادعاي پرداخت مابه التفاوت ارز به ميزان ١٩٠ ميليون تومان از ما رو دارند.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۵۱

با سلام و عرض تشکر از خبرگذاری ایسنا در جواب این حضرت آقا ( آقای بیک محمدی): بزرگوار شما ملت رو چطوری دیدید ..!؟ شما خودتون رو فقط معطوف ب علی الحساب بودن قرارداد میکنید درصورتی که اگر انصاف داشته باشید و مسلمون ، در قرارداد یک مدت و زمانی برای عمل ب تعهد نیز قید شده و پرواضح است که علی الحساب برای مدت زمان قید شده قابل ب تعریف است نه برای مازاد زمان قید شده چرا نمیگویید که بیش از دوسال ک دارایی مردم در اختیار شرکت بوده و منافع کلانی از قِبل ب جیب زده ....

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۵۶

باتشکر از پیگیری شما اینجانب نیز آذر96 ثبت نام کردم 70میلیون تحویل 150روز کاری اما هنوز هیچ خبری نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۵۵

روند خرید من هم نظیر سایر عزیزان است خرید نقدی ۱/۹۶ داشتم و ۲۰ ماهه منتظر تحویل خودرو هستم و مورد ظلم رامک خودرو کلاهبردارم امیدوارم به لطف خدا و با پیگیری عزیزان و شما خبرنگاران دلسوز حقمون گرفته شود . اجرتون با خدا

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۰۲

ازمن ۵۰ میلیون گرفتن گفتن ۱۲۰ روز کاری تحویل میدیم اونموقع تیولی ۱۰۳ میلیون بود الان معلوم نیست حالا بعد دوسال میگن باید به قیمت روز بخری این انصافه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۰۳

با سلام و تشکر از شما بابت این خبر،دقیقا موضوعی هست که گرییان گیر خیلی از ماها شده و به راحتی دارن سر مردم رو کلاه میذارن و پول اضافی که حاصل کلاه برداری شرکت رامک خودرو می باشد رو از ما میخوان بگیرن،کاش حداقل یک ارگان دولتی به داد دل ما مشتریان رامک خودرو میرسید که دارن بیچارمون میکنن

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۰۳

رامک خودرو پشتش گرمه که قوه قضاییه به فکر مردم نیس

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۰۷

همه مالباختگان رامک خودرو از قوه قضاییه تقاضای رسیدگی عاجل به این پرونده رو داریم. دو ساله از حدود ۸۰۰۰ نفر ۵۰ میلیون تومان به طور متوسط دریافت شده و هیچ کسی هم پاسخگوی این مردم دردمند نیست

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۲۷

سلام تشکر از شما که توجهی به مایی که تمام زندگیمونو نابود کردن را میکنید.وصدای مارو شنیدید ممنونم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۳۲

با سلام من یکی از مشتریان رامک خودرو هستم که در اذر 96 ثبت نام نموده و 60 میلیون به حساب شرکت واریز نموده ام تا با ثبت سفارش شرکت رامک خودرو یک خودرو تیوولی دریافت نمایم ولی متاسفانه شرکت وجوه واریزی را در پروژه های اقتصادی سرمایه گذاری نموده است و از ثبت سفارش خودداری نموده است . با توجه به وضعیت بازار ارز شرکت انون از تحویل خودرو استنکاف میکند لطفا به جرم امانت در خیانت این شرکت رسیدگی شود و حق مردم را از این خدا بی خبران بگیرید

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۷:۵۹

بإسلام ما تيرماه ٩٦ثبت نام كرديم به اين اميد كه ديماه ماشين تحويل بگيريم با ٥٠ميليون تومان پيش پرداخت ولي ديماه گفتند دارند ثبت نامي فروردين و ارديبهشت راتحويل ميدهند و اسفند تحويل ميشه اسفند ماه مراجعه كرديم گفتند ارديبهشت ٩٧و همينطور وعده هاي دروغين ادامه داشت الان بعد از گذشت ٢سال نه پول ما را ميدهند نه ماشين

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۸:۰۴

لطفا یکی حق ما مالباخته ها را از این شرکت رامک بگیره یک خودر amiriو را دوبار می خواهد به ما بفروشه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۸:۱۵

حالا همه این ها به کنار، شما در نظر بگیرید همون موقع تکمیل وجه، قیمت تیوولی تو بازار آزاد ۱۲۵ تومن بوده. یعنی تکمیل وجهی ها میتونستن با ۱۰-۱۵ تومن مبلغ بیشتر از تکمیل وجهشون، بدون درنظر گرفتن سود پول اولیه اشون، از بازار آزاد ماشین بخرن. یعنی دو سال صبر کردن ک ۲۰۰ تومن بیشتر به جای ۱۵ تومن بپردازن؟؟ از این اتفاقای خنده دار دردناک به جز ایران کجای دنیا میشه دید؟؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۸:۲۱

تمام مطالب فوق صحيح مي باشد به جز صحبتهاي إقاي بيك مرادي در مورد ما تكميل وجهي ها ثبت نام فروردين ٩٦كه حتي ماليات ارزش افزوده واسقاطخودروهاي وارداتي رانيز پرداخت نموده باقرارتحويل ١٢٠ روزكاري ولي خودرو تاكنون تحويل نگرفتيم وصحبتهاي ايشون دروغ مي باشد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۸:۲۴

سلام نظر اين دوستان صحيح است و اين بلا سر ما هم امده و گرفتار شديم و دو سال پيش هفتاد ميليون به حساب رامك خودرو واريز كرديم هنوز خبري نيست

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۸:۳۶

ضمن تشكر از خبرگزاري ايسنا بابت انتشار اين خبر.بنده نيز مانند جمع كثيري از دوستان جز مالباختگان اين شركت رامك خودرو هستم.مبلغ ١٠٨ ميليون از ابان ٩٦ گرفتن و بازهم درخواست ٢٠٠ ميليون ديگه كردن براي تحويل ماشين!!!!اميدوارم با پيگير و انتشار اين دست اخبار شايد ديگه شركتهاي خودرويي جرات كلاه برداري نداشته باشن. قدرت رسانه نميشه دست كم گرفت،وقتي كه روزنامه اي ميتونه يه رييس جمهور تو امريكا رسوا كنه !

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۹:۵۲

کلیه مطالب بالا را تایید میکنم.بنده هم جزو افرادی هستم که در دام شرکت رامک خودرو افتادم.خدا کنه یکی پیدا بشه حق ما را از این زور گویان بگیره.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۰:۵۰

سلام و عرض ادب بنده زمان ثبت نام نصف مبلغ قرارداد رو دادم و قرار بوده ۱۲۰ کاری ماشین بدن منم پولمو آماده کردم بعد گفتن ۱ماه یا ۲ ماه دیگه اولا که اصلا نمی دونستیم این شرکت مجوز ثبت سفارش نداشته دوما ما باید مثل بقیه دلار میخریدیم که پولمون حفظ ارزش بشه؟ این بهتر بود واسه مملکتمون؟ سوما زمان تحویل که هنوز تحریم نبودیم و قیمت ماشین مورد نظر ۱۲۰ میلیون بیشتر نبوده چرا ما باید مابهالتفاوت بدیم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۰۶

من اردیبهشت 96ثبت نام کردم ادر ماه تکمیل وجه کردم وطبق قرارداد رامک خودرو بیست روز بعد ماشین تحویل بگیرم که تا الان هنوز بموفق به گرفتن ماشین نشدم. قرار داد من قطعی بود نه الحساب!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۰۸

سلام بله درسته بگو تایید میکنی این خبرو رامک دقیقا همین کارارو کرده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۰۸

یکی صدای مارو به مسولین برسونه خوب حالا حقوق شهروندی داریم!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۰۸

با سلام...پیرو پیامهای دوستان اینجانب هم از تکمیل وجه کرده های رامک خودرو هستم...همانطور مه مستحضر هستید ما در اردیبهشت ۹۶ یک دستگاه تیولی با قیمت 99.900.000 با پیش پرداخت 50 میلیون تومان در اردیبهشت 96 از این شرکت خریداری کردیم با توجه به اینکه تحویل خودرو پس از ۱۲۰ روز کاری بود در اذر ۹۶ برای اینجانب و سایر دوستان دعوتنامه صادر و مابقی مبلغ خودرو بعلاوه مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه شامل پلاک گذاری بطور کامل پرداخت گردید با توجه به اینکه در قرار داد تمام سود و هزینه ها تا تاریخ دهم بهمن ماه ۹۶ حساب و طی دعوتنامه ارسالی تسویه کامل گردید و طبق یکی از بند های قرارداد پس از ۲۰ روز باید خودروی ما را تحویل میداد که این مهم تا الان بوقوع نپیوسته...لطفا شما که در خبرگزاری هستید صدای مارا به مسئولین برسانید بخدا خسته شدیم به عالم و ادم بدهکار شدیم...مدارک هم موجود است در صورت نیاز بفرمایید تا ارسال کنم...سپاس فراوان از زحمات جنابعالی

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۱۸

باسپاس از خبرگزاری ایسنا بابت درج این خبر...بله متاسفانه من هم به مانند بقیه این دوستان جز مالباختگان شرکت رامک هستم و این کلاهبرداری از ۲۶ ماه قبل و در زمانی که دلار ۳۲۰۰ تومان بود اتفاق افتاده و کماکان ادامه داره و بنده و نزدیک ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر دیگه رو گرفتار این طمع و زیاده خواهی خودشون کردند...امیدوارم این خبر رو و نظرات دوستان به گوش شنوای مرجع تصمیم گیرنده برسه..

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۲۰

ممنون بالاخره یه خبرگذاری حرف دل ما رو زد ضمن اینکه طبق ماده ۸ مصوبه لازم الاجرای ۷۴۱۵ هیات دولت، ((عرضه کننده موظف است هرگونه تغییر قیمت و یا سایر شرایط قرارداد را قبل از انجام تکمیل وجه به اطلاع مشتری برساند)) ، که در این خصوص در زمان تکمیل وجه بیش از ده میلیون اضافه از مشتری اخذ گردید و طبق فیش ،با دریافت مالیات بر ارزش افزوده ، تسویه حساب کامل شد ، همچنین به استناد رای قطعی دادگاه یکی از نفرات تکمیل وجه ، قید گردیده نفر تکمیل وجه هیچ مبلغی بابت مابه تفاوت ها که پس از تاریخ تکمیل وجه مصوب شده است را نباید پرداخت کنند و به عبارتی قانون عطف به ما سابق نمی شود که اگر می‌شد اکنون پلیس می بایست تمام تیوولی هایی که سال ۹۶ تحویل شد را توقیف و از صاحبان آنها ما به تفاوت می گرفت بنابراین این موضوع که آقای بیک محمدی بعنوان علی الحساب عنوان می کنند طنز تلخی بیش است نیست و طبق اظهارنامه هایی که به این شرکت دادیم می بایست هر چه سریعتر تا خودرو های ما در گمرک فرسوده تر نشده به تعهدات خود عمل کنند .

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۲۸

با سلام اينجانب سال ۹۵ یک دستگاه تیوولی با مبلغ قرارداد ٩٤ ميليون تومان نقدي از شركت رامك خودر ثبت نام کردم. در مهرماه سال ۹۶ بنا به درخواست شرکت تکمیل وجه نمودم.و دعوتنامه صادر كردن (در صورتيكه بايد در تيرماه ٩٦ ماشين تحويل مي دادند)حتی مبلغ ٧ميليون تومن بیشتر نسبت به قرارداد درخواست کرده بودن كه پرداخت كردم و قرار بود بعد ار ٢٠ روز ماشين تحويل بدن. ولی تا کنون ماشین تحویل ندادن. مجددا شركت رامك مبلغ ٢٠٠ ميليون تومن الحاقيه زده ...واقعا وجدانشون كجاست

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۳۰

مطالب بالا کاملا صحیح است. شرکت رامک تا آذر ماه ۹۶ مبلغ۱۰۸ ملیون تومان از ما گرفته ولی تا الان هیچ خبری از ماشین نیست تازه بعد از دو سال ۱۹۴ ملیون دیگه هم میخواد.... لطفا به داد ما برسید از این ظالم...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۳۵

من هم تکمیل وجه کردم و رامک نباید از ما پول اضافه بگیره

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۵۶

من هم مطالب ذکر شده را تایید می کنم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۲:۰۴

بنده نیز در آذر 96 تکمیل وجه نموده ومبلغ110میلیون تومان به رامک خودرو پرداخت کرده ام طبق دعوتنامه 20روز دیگر باید خودرو را تحویل می داد اما حالا بعد از دوسال ازما 200میلیون تومان دیگر درخواست کرده به هرجا هم فریاد می زنیم کسی پاسخگو نیست شما صدای مارا به مسیولین برسانید

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۲:۱۱

سلام . اردیبهشت ۹۶ برا تیوولی ثبت نام کردم و در آذر ماه ۹۶ تکمیل وجه یعنی کلا ۱۰۸ میلیون پرداخت کردم و قرار بود بعد از ۲۰ روز ماشین رو تحویل بگیرم .بعد از گذشت ۲ سال شرکت طلب ۲۰۰ میلیون دیگه کرده واقعا نمی دونم چکار کنم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۲:۲۸

فروردین سال 96 یک دستگاه تیولی ثبت نام کرده و در آبان ماه همان سال تکمیل وجه کرده به مبلغ 110 میلیون تومان در این مبلغ ارزش افزوده و 4 اسقاط ماشین و اضافه آبشن های ماشین رو از ما گرفته که بعد از 20 روز ماشین تحویل داده شود ولی با گذشت دو سال از تکمیل وجه امسال سال 98 برای تحویل ماشین از ما مبلغ بیش از مبلغ ماشین از ما خواستار هستند از شما رسانه مردمی خواهشمند است به صدای ما گوش کنید و صدای حق خواهانه ما باشید

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۲:۳۴

کاملا با موارد بالا موافقم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۰۴

به خدا قسم این کار رامک خودرو نامردیه.تا قبل از تیر ۹۶ نه سایت بسته بود و نه دلار بالای ۴۲۰۰ بود.کاهلی شرکت در ثبت سفارش و عدم تحویل ۱۲۰ روزه باعث شد تا ملت بدبخت بشن و خسارت ببینن.کاش قوه قضاییه بداد این ملت برسه.بخدا جونمون به لبمون رسیده.خدایا خودت نجاتمون بده.خسته شدیم به امام حسین

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۰۷

متاسفانه این کارشون عین کلاهبرداری است

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۱۹

سلام ممنون از درج خبر در خبرگذاری ..رامک خودرو کلاهبردار و حق تمام ثبت نام کننده گان رو پایمال کرده و میکند و متاسفانه کسی جلوی چاه طلبی آنها رو نمیگیرد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۳۵

همه خبر بجز آن بخش که صحبتهای مدیر فروش رامک خودرو است درسته و در غفلت سازمان حمایت می خواهند از مشتری که دو سال پیش با دلار ۳۲۰۰ تومانی تکمیل وجه کرده مجددا پول بگیرند، آیا هیچ نهاد نظارتی نمی تواند جلوی این سوی جریان در سازمان حمایت و تخلفات شرکت رامک خودرو را بگیرد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۳۶

سلام بله دقيقا همينطور من اذر ماه ٩٦ تكميل وجه كردم و تقريبا ٨٠ درصد پول پرداخت شده را وام گرفته بودم الان قسطهاش داره تموم ميشه متاسفانه خبري از ماشين نيست. كلي اعصاب من و خانواده را خورد كرده . اونروز از رامك خودرو زنگ زدند و گفتن ٢٢٠ ميليون تومن ديگه واريز كنيد.خدا به دادمون برسه واقعا كه ...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۴۷

ضمن تایید مطلب فوق علاوه بر تکمیل وجهی های شرکت ،این شرکت از هزاران نفر هم در سال ۹۶ و ۹۷ مبالغ هنگفتی پول دریافت نموده و به تعهد خودش مبنی بر تحویل ماشین و یا حتی عودت وجه ظرف یک ماه عمل نکرده و دو سال بخش اعظمی از دارایی این مردم رو در اختیار گرفته تا ارزش پول اونها به حدود یک سوم برسه و تمام تقصیر رو به گردن سیاستهای دولت و تحریمهای آمریکا انداخته طوریکه حتی بسیاری از ثبت نام کنندگان بعد از پیگیریهای فراوان و ناامیدی مجبور به شکایت شدند فرافکنی شرکت در حالیه که دوتا سوال اصلی وجود داره اول اینکه ماجرای گرانی دلار و ممنوعیت خودرو مربوط به سال بعد از ثبت نام هست و اگر مشکل درسال ۹۶ وجود داشته چرا شرکت قبل از رفع مشکل با قدرت و حتی تعداد بیشتر نسبت به ثبت نام حتی در سال ۹۷ ادامه داده و دوم صدها ملیارد پول دریافتی از مردم کجا سرمایه گذاری شده و چرا شفاف سازی نشده و آیا شرکت اجازه داشته با پولی که مردم برای خرید ماشین پرداخت کردن ساختمان و سوله و یا حتی سهام خریداری کنه و اگر داشته آیا ضرر افزایش قیمت دلار و ... برای مشتریه و چند برابر شدن قیمت ملک و سهام برای رامک خودرو، خسارت اون حقوق بگیری که ماشین زیرپاش رو در سال ۹۶ فروخته و حالا باید همون ماشین رو با چندین برابر قیمت بخره و نمی تونه کی باید بده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۵۳

سلام عرض ادب متاسفم واسه خودم واین مملکت که پدرمن جونش رو واسه این انقلاب داد که مردم کشورش تو ارامش باشند ولی یه مشته از خدا بیخبر چجور دارند با ابروی مردم بازی میکنند وهیچ کس تو این مملکت نیست جلوی اینها رو بگیره و به دادمون برسه من خودم مال باخته شرکت رامک خودرو هستم ولی نمیدونم چکار کنم الان چجور حق خودم رو از این شرکت بگیرم از کجا بیارم این مبلغ که رامک خواسته رو جور کنم بخاهی هم انصراف بدی که به کل دیگه پولت رو نمیدند خدایا خودت یه جور کمکمون کن دیگه به خلق خودت اعتماد ندارم یا راحتمون کن یا حقمون رو از اینا بگیر

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۵۸

وقتی شرکت ماموت کامیونت های خودشو توی بندر خوابونده و ماهی چندین ملیون پول پارکینگ میده ، دیگه از رامک انتظاری نیست... همیشه 1 مدیر سیبیله مدیره دیگه رو چرب میکنه...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۰:۰۴

ضمن تشکر از مسئولین خبرگزاری ایسنا لطفا به آقای بیک محمدی بفرمایید اول شما برو بند سه دعوتنامه هایی که در آبان96 برای ما فرستادید و بخون و بعد این اکاذیب و سرهم کن قرار بود 20روز بعد از تکمیل وجه خودرو ها را بدید نه بعد از دو سال وبا اخذ مبلغ اضافه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۰:۰۵

با عرض سلام خدمت هم وطنان و خبر گذاری ایسنا اینجانب نیز در تیر ماه نودوشش ثبت نام کردم و هنوز خودرویی تحویل نشده شرکت رامک کمال بی انصافی را در حق خودم و دوستان کرده است لذا عاجزانه از رئیس قوه قضاییه درخواست دارم نسبت به تعیین تکلیف ما اقدام کند و نگذارد شرکتی ابروی ایرانی به این با عظمت و با شکوه را ببرد و جمهوری اسلامی را زیر سوال. ببرد با تشکر

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۰:۵۷

با سلام و تشکر از همراهیتان خیلی از خانواده های درگیر در موضوع خرید ماشین از رامک خودرو با سرمایه های محدود هستند که این تاخیر ۲ ساله در تحویل ماشین باعث آسیب زیادی به خانواده‌ها شده است و متاسفانه هیچ مسوولی در هیچ رده ای و در هیچ سمتی به این مساله توجه نکرده و همه مسوولین رامک خودرو و دیگران به فکر منافع شخصی خود هستند و با انواع ارعاب سعی در منکوب نمودن مشتریان هستند در هیچ مرامی چنین وقاحتی وجود ندارد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۱:۳۱

جلوی این شرکت دزد شیادوبگیرید.جناب اقای رییسی ازحقوق ما دفاع کنید. این شرکت با فریب دستگاه قضا واستفاده از سازمان مثلا حمایت ازمصرف کننده داره با خوردن وپایمال کردن حقوق مردم فقط خودشو از غرق شدن نجات میده. تورا به جان عزیزانتون صدای مارو به گوش مسوولین برسونیدِمادستمون به جایی نمیرسه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۲:۱۸

لطفا اگه امکانش هست گزارشی از خط مونتاژ تیوولی نیز تهیه کنید . اصلا همچین خطی وجود داره یا اون هم کلاهبرداری بوده

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۳:۴۸

توروخدا یکی رسیدگی کنه اخه چرا پول زور!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۷:۰۲

بله درسته،واقعا مردمو گرفتار کردن

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۸:۳۲

همه بجز آن بخش که صحبتهای مدیر فروش رامک خودرو است درست می باشد، در غفلت سازمان حمایت می خواهند از مشتری که دو سال پیش با دلار ۳۲۰۰ تومانی تکمیل وجه کرده مجددا پول بگیرن آیا هیچ نهاد نظارتی نمی تواند جلوی این سوی جریان در سازمان حمایت و تخلفات شرکت رامک خودرو را بگیرد.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۸:۴۹

با سلام خدمت همه مردم شهید پرور و مسلمان ایران اسلامی تمامی صحبت های دوستان درست است و بنده هم همین مشکلات را دارم فقط چند تا سوال از مسئولان مومن و انقلابی و مسلمان ایران دارم آیا در یک مملکت اسلامی درست است که اینطور حق مردم پایمال بشود؟ بیت المال که چپاول شده و می شود دیگر چرا اجازه می دهید حاصل سالها دست رنج و سرمایه مردم به همین راحتی چپاول شود؟ چرا یک مسئول مسلمان پیدا نمی شود تا جلوی این دزدی بزرگ را بگیرد؟ چرا کسی که دو سال پیش پول ماشینش را داده الان باید دوباره 4 برابر بیشتر پول بدهد تا یک ماشینی که به لطف دیگر مسئولان مسلمان و مومن بیش از یک سال در زیر نور مستقیم آفتاب و ... پوسیده شده را تحویل بگیرد؟ آخرین سوالم اینه که اگر امام علی (ع) هم بود اجازه می داد تا همچین رفتاری با مردم بشه؟ طوری رفتار کنید که بشه اسم این مملکت رو اسلامی گذاشت!!! امیدوارم یکی پیدا بشه و حق مردم را بهشون بده در آخر باید بدونید که هرکاری میکنید به خودتون برمیگرده و باید جوابگوی مردم باشید "بترس از ناله مظلومی که جز خدا یار و یاوری ندارد" حضرت اباعبدالله الحسين «سلام‌الله‌عليه» در روز عاشورا و موقعي که همۀ اصحاب و ياران به شهادت رسیده بوده‌اند، يعني در آن موقعیت حساس، که لازم است مهم‌ترین و حساس‌ترین مطالب بیان شود، آخرین وصیت خود به فرزند برومندشان که در حقیقت آخرین وصیت ایشان به شیعیان و بلکه بشریت است را چنین بیان می فرمايند: «يا بُنَيَّ إِيَّاكَ وَ ظُلْمَ مَنْ لَا يَجِدُ عَلَيْكَ نَاصِراً إِلَّا اللَّهَ» «ای فرزندم، از ظلم به کسی که در برابر تو ، هیچ یاری کننده‌ای به جز خداوند ندارد، بر حذر باش.»

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۰۹:۳۵

با سلام اينجانب سال ۹۵ یک دستگاه تیوولی از شركت رامك خودرو با مبلغ قرارداد ٩٤ ميليون تومان نقدي ثبت نام کردم. در مهرماه سال ۹۶ بنا به درخواست شرکت تکمیل وجه نمودم.و دعوتنامه صادر كردن (در صورتيكه بايد در تيرماه ٩٦ ماشين تحويل مي دادند)حتی مبلغ ٧ميليون تومن بیشتر نسبت به قرارداد درخواست کرده بودن كه پرداخت كردم و قرار بود بعد ار ٢٠ روز ماشين تحويل بدن. ولی تا کنون ماشین تحویل ندادن. مجددا شركت رامك مبلغ ٢٠٠ ميليون تومن الحاقيه زده ...واقعا وجدانشون كجاست؟؟؟....تا كي مي خوان الحاقيه بزنن

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۰:۰۲

سلام اینکه گفته بیاید پول بدید تازه همه نیستن اونا که ثبت نام شون بعد از خرداد ۹۶ بوده هنوز اصلا تکلیفشون معلوم نیست و هیچی بهشون نگفتن

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۰:۱۵

ما که تکمیل وجه کردیم و تمام هزینه ها شامل پلاک گذاری و مالیات ارزش افزوده رو تمام کمال در تاریخ ۴ اذرماه ۹۶ پرداخت کردیم چرا باید مبلغ اضافه تر بدیم....من همون موقع اگه ۱۰ میلیون بیشتر میدادم میتونستم ماشینو خریداری کنم....اخه ظلم چقدر...زدوبند چقدر...حق مردم و خوردن چقدر...فقط ادعای مسلمونی داریم...اسلام کجا بود...این مسئولین .... ببینید مردم و چجوری اسیر کردن....خدا ازشون نگذره

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۱:۴۴

اینجانب هم از ثبت نام کنندگان پیش خرید خودرو از شرکت رامک خودرو هستم. این شرکت زمانی پول خریدارن را دریافت کرد که قیمت دلار کمتر از 4 هزار تومن بود و امروز بدون توجه به این مورد فقط با ادعای افزایش بهای ارز و استناد به یک بند قرار داد که "قیمت روز" ذکر شده بطور یکجانبه قیمت خودرو را نزدیک به 3 برابر افزایش داده است. این عمل کلاه برداری بحساب میاد. از قوه قضائیه و سازمان حمایت از مصرف کنندگاه خواهشمندیم در این مورد اقدام کنند و منتظر شکایت تک تک خریداران مغبون نشوند . شما را به خدا به داد ما برسید.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۱:۵۲

بخدا دوسال پولی که با زحمت و کارمندی در اوردم دادم به این حروم لقمه ها... چرا نظر قبلی رو نگذاشتید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۱:۵۸

صحت این خبر رو کاملا تایید میکنم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۲:۰۰

کاملا درسته. تازه ثبت نام های بعد خرداد که کلا رو هوا هستند. بعد دو سال دارند ماشین هایی که یک ساله زیر آفتاب بودند رو ۴ برابر قیمت میدهند. هیچکی به هیچکی هم نیست...هیچ سازمانی جوابگو نیست. نه سازمان حمایت. نه صمت نه قوق قضاییه نه .... همه ما رو پاس میدهند به جای دیگه....روی دزدی و خیانت و رذالت رو سفید کردند

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۲:۰۴

سعید ما با یک تراژدی ملی مواجه هستیم که در این زمینه درخواست داریم از تمام مسولین اعم از 3قوه به حق مظلوم رسیدگی نمایند. جوانان ما خون ندادند که تعدادی از خدا بیخبر با پول مردم شکم فربه کنند ما حقمان را به حول قوه الهی با همیاری مسولین خواهیم ستاند. تمام گفته های دوستان صحیح است در اوایل آذر 96کل پول را تکمیل وجه کردیم و تاکنون خودرویی دریافت نکردیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۲:۳۴

بنده سال ۹۶ رکستون با قیمت قطعی ثبت نام کرده بودم سال پیش برای گرفتن دعوت نامه به نمایندگی رامک مراجعه کردم همراه دعوت نامه یک عدد استامپ هم روی میز گذاشتند و گفتند سه نسخه رو امضا واثر انگشت بزن که بنده مخالفت کردم بسیار تحقیر آمیز دعوتنامه رو از من گرفتند و حتی امکان خواندن آن رو به من ندادند گفتند کلا ۱۵۰ تا ماشین وارد کردیم مال شما رو میدیم به نفر بعدی شما برو شکایت کن اکنون که حکم محکومیت رامک خودرو توسط بنده و جمعی از مشتریان رامک در سازمان تعزیرات تایید شده است "امکان اجرای ان موقتا وجود ندارد" یعنی بعد از اینکه تمام خودرو ها از گمرک ترخیص روانه بازار شد و پول ان به حساب رامک رفت بنده باید دنبال خودرویی که وجود ندارد بدوم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۴:۰۳

سلام من هم مرداد ۹۶ تبت نام کردم و ۶۰ میایون تومان پول دادم قرار بود دی ۹۶ تحویل بدهند اما تا الان هم تحویل ندادند و فقط وعده های بیجا میدهند تازه متوجه شدم که زمان ثبت نام ما ثبت سفارش بسته بوده و فروش مال غیر کرده این شرکت رامک خودرو انشالله خرج درمان نزدیکانشان بکنند این پولهای زوری که از ما میگیرند

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۴:۰۸

سلام من هم ثبت نام کردم برج 1 96 تکمیل وجه کردم نمیدن شکایت هم کردم هیچ خبری نیست به خوده رامک هم که زنگ میزنیم انگار ما دزدیم میگه همین که هست

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۵:۲۵

ورود و نظارت مسئولین قضایی، وزارت صنعت و معدن ، سازمان حمایت از مصرف کننده و گمرگ لازمه کار است

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۵:۳۴

آن صحن چمن را که بود خانه صیاد جز گریه به مرغان گلستان چه توان کرد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۶:۱۶

بله درسته

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۷:۵۶

متاسفم که گول رامک خودرو رو خوردم و پول بی زبانم و دوساله در خدمت این شرکت از خدا بی خبر گذاشتم‌بعد از دوسال هیچ کس هم پاسخگو نیست....فقط به خدا پناه میبرم...

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۸:۰۵

سلام این شرکت رامک خودرو بیش از دو سال است که خون مردم را در شیشه کرده. و بیک محمدی به صورت کامل در حال سیاه نمایی و دروغ گویی است. پول مردم را گرفتند.ماشین وارد کردند و در بازار آزاد فروختند. و با پول مردم برای خود دلار و کاخ خریدند. و قوه قضائیه تا بحال هیچ توجهی نکرده.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۸:۴۹

یعنی دزد تر و‌کلاهبردار تر از شرکت رامک و بقیه شرکت خودرو سازی نیست،هیچ ارگانی واقعا پاسخ گو ما نیست بعد ۲سال که ارزش پولمون به صفر رسیده باز هم باید پول پرداخت کنیم.نه وزرات صنعت جواب می‌ده نه سازمان حمایت،مبلغ ۱۸۷ میلیون چطوری حساب کردن؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۲۰:۴۶

ممنون از شما كه بخشي از درد و دل مشتريان اين شركت رو كه دوسال پيش به اميد سوار شدن ي ماشين پولي رو كه با هزاران زحمت به دست آورده بودن يا پس انداز چندين سالشون يا فروختن طلا و .... بود رو با اعتماد به اين شركرت دادن،و تا الان جز فريبكاري،نيرنگ از اين شركت چيزي نديدن،لطفا اين فريبكاري و به نوعي دزدي در روز روشن رو پيگيري كنيد و اخبار آن را منتشر كنيد

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۲۱:۰۸

مطالب ذکر شده مورد تایید بنده نیز هست. در فروردین 96 ثبت نام و در آذر ماه با تکمیل وجه 108 ملیون پرداخت کردم. قرار شد بعد از 20 روز ماشین رو تحویل بدن که بعد از دوسال طلب 194 ملیون اضافه هم کرده اند.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۲۱:۳۰

بله این خبر کاملا صحت داره. برای ما برج ۱۰ سال ۹۶ دعوتنامه صادر کردند و همون موقع از ما بیشتر از ۱۱۰ میلیون تومان گرفتند و قرار بود بیست روزه خودرو را تحویل بدهند. اما ندادند که هیچ اردیبهشت سال ۹۸ الحاقیه ای برای دعوتنامه صادر کردند و به ما که کل پول ماشین را داده بودیم گفتند ۱۹۰ میلیون تومام دیگر بعلاوه ۱۳ میلیون تومان بابت پلاک زدن خودرو باید بدهیم. واقعا با چه منطقی سازگاره؟ دلار در تیر و مرداد سال ۹۷ گران شد. چرا باید گرانی آن در‌ خودرویی که اردیبهشت ۹۶ نیمی از پول آن پرداخت و در بهمن سال ۹۶ تکیمل وجه شده و قرار بوده همان بهمن ۹۶ تحویل داده شود، تأثیر بگذارد؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۲۲:۲۳

با این فرض محال که قیمت محاسبه شده بر اساس یک آنالیز صحیح بدست آمده باشد، سوال اینجاست که چرا مشتری باید تاوان خطا (خوشبینانه) و یا سوء استفاده (واقع بینانه) این شرکت شیاد را بدهد؟! مشتریان عموماً یا مثل اینجانب قبل از بسته شدن سایت ثبت سفارش اقدام به خرید نموده‌اند که با مبلغ واریزی مشتری بایستی ثبت سفارش انجام میگیردیده است و یا بعد از بسته شدن سایت، شرکت اقدام به فروش نموده است که اساساً این اقدامی غیر قانونی است. در هر حال این شرکت اقدام به کلاهبرداری و سوء استفاده از مال غیر نموده و طبیعتاً خود نیز باید هزینه و تاوان شیادی خود را پرداخت نماید و منطقاً مشتری نباید مبلغی بیش از مبلغ محاسبه شده در موعد تحویل پرداخت نماید.

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۲۲:۴۵

با‌سلام.بنده‌هم‌دیماه۹۶‌ثبت‌نام‌کردم‌‌ طبق‌ قرارداد‌ بایستی‌تیر‌۹۷‌خودرو‌تیوولی‌تحویل‌میداد‌متاسفانه‌ پس‌ از گذشت‌‌ یکسال‌ از موعد‌ تحویل‌ هیچ‌ خبری‌از‌ خودرو‌ نیست‌ و به همه‌ جا‌ شکایت‌کردیم‌ متاسفانه‌ جوابی‌ نگرفتیم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۱۰:۴۰

با سلام من توی تیر ماه ثبت نام کردم به زور توی دفتر سعادت آباد ازمون پیش پرداخت گرفتن که که فردا این طرح و بر میدارن بعد از 1 ماه قرارداد تازه بهمون دادن که تاریخ قرارداد هم از زمانی که پول واریز شده بود 3 هفته بعد تر بودش. اگر نمی تونستید خودرو بدید همون موقع قبل از عید که موعد تحویل بودش اعلام می کردید 2 سال گردوندنمون حالا هم می گم 300 باید بدی چی فرض کردین ملت . ...دیگه هیچ کس هم پاسخگو نیست از حمایت گرفته تا صنعت .

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۱۱:۳۸

مردادماه96تیولی پیش خرید کردم مبلغ99میلیون 60میلیون نقدی دادم قرار بوده120روزه تحویل بدن 2ساله هنوز تحویل ندادن

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۱۳:۳۹

رامک خودرو مفسد اقتصادی وکلاهبرداری بیش نیست چون دوسال ازماقشرمتوسط که توان خریدخودروی نقدی نداشتیم پول گرفته درحالیکه حتی ثبت سفارش نکرده ومجوزهم نداشته حتی دراون بازه وحالاپول ماهیچ ارزشی بخاطرتورم اخیر کشور نداره و تمام دارایی وپس انداز چندین ساله مون رو باختیم وکسی جوابگونیست..‌بایدتمام اموالش توقیف شه ورضایت تک تک متقاضیان خودرو گرفته شه

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۱۵:۳۸

سلام ما هم دی ماه ۹۶ با مبلغ ۵۰ میلیون پیش پرداخت ثبتنام کردیم هنوز که هیچ خبری نیست و هیچ اطلاعی هم ندادن

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۱۶:۴۲

متاسفانه بنده هم یکی از مشتریان مالباهته رامکخودرو هستم که دوساله گرفتار این خدانشناسها شدم لطفا به هر ترتیب که میشه به ما کمک کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۲۳:۴۰

بنده هم اول مرداد 96 پنجاه میلیون تومان دادم به این شرکت دزد چی میشه اخر چکار کنیم؟ به کی بگی؟ خدایا چقدر اعصابمون خرد باشه چقدر بگیم کاش همون موقع بازار ازاد نقد 110 گرفته بودیم!! خسته شدیم از این وضعیت داد دلمون پیش کی ببریم؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۲۱:۳۵

بله متاسفانه اين مطلب درست هست ونماينده رامك دروغگو واينكه در زمان تكميل وجه ما ميتونستيم با ١٠ ميليون بيشتر يه ماشين صفر از بازار ازاد بخريم حالا درسته بعد ٢سال به جاي گرفتن خسارت مجبور باشيم ١٨٠ ميليون اضافه تر بديم

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۰ ۲۱:۵۲

مردادماه96تیولی پیش خرید کردم مبلغ99میلیون 60میلیون نقدی دادم قرار بوده120روزه تحویل بدن 2ساله هنوز تحویل ندادند ، این عمل کلاه برداری بحساب میاد. از قوه قضائیه و سازمان حمایت از مصرف کنندگاه خواهشمندیم در این مورد اقدام کنند و منتظر شکایت تک تک خریداران مغبون نشوند . شما را به خدا به داد ما برسید.فریادمظلومیت مارابه گوش رئیس محترم قوه قضاییه برسانید. باتشکر

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۷ ۱۰:۱۷

به هرجا میشد سر زدیم‌پیگیری کردیم هیچ جا جواب ندادن فقط حرف زدن معلوم نیست این شرکتا به کجا وصلا؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۲۷ ۱۴:۵۵

وقتی بانک مرکزی مملکت توی سکه دبه میکنه از یک مشت دلال رانتی چه توقعی هست؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۹ ۱۴:۵۳

کمیسیون اصل نود مجلس ورود کند تا معلوم شود چه کسانی از رامک حمایت می کنند

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۲۰:۰۲

آخرش گفتن کی میدن