• دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 98082717470
  • خبرنگار : 71511

سخنگوی دولت اعلام کرد

احتمال وصل اینترنت برخی استانها/ ارایه آمار دقیق کشته و زخمی‌ها نیازمند چند روز فرصت است

احتمال وصل اینترنت برخی استانها/ ارایه آمار دقیق کشته و زخمی‌ها نیازمند چند روز فرصت است

سخنگوی دولت با بیان اینکه من فکر می‌کنم رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد، تصریح کرد: دولت تصمیمی که با تایید سران قوا و کارشناسان اتخاذ شد را عملی کرد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری مشترک با مسئولین مربوط به طرح اصلاح قیمت بنزین، اعلام کرد: من فکر می‌کنم رئیس جمهور خود را فدای مصالح مردم و کشور کرد؛ دولت تصمیمی که با تایید سران قوا و کارشناسان اتخاذ شد، را عملی کرد.

وی تصریح کرد: تمام مبالغ حاصل از این طرح صرف اقشار کم درآمد می شود.

 وی ادامه داد: این مبلغ به همه مردم ایران اختصاص پیدا نمی‌کند. یک سیاست عادلانه کردن و برخورداری عادلانه در ذات این طرح نهفته است. مبارزه با قاچاق سوخت هم در این طرح در نظر گرفته شده است. چرا باید یارانه سوخت کشورهای دیگر را بدهیم؟

 ربیعی گفت: دولت سایر ارکان نظام را در جریان این طرح قرار داد و آن ها در سه جلسه مختلف این تصمیم را تایید کردند. با توجه به تایید سران سه قوه خوشحال هستیم که مورد نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.
سخنگوی دولت همچینین  گفت: رهبری شجاعانه از طرح تایید شده در جلسه سران سه قوه حمایت کردند.
ربیعی تصریح کرد: هر طرحی در آغاز با مشکلاتی رو به رو می شود که در ابتدای مسیر با نظر خبرگان تکمیل تر می‌شود. دولت همیشه نظر منتقدان خود را شنیده و باز هم می شنود.

 وی ادامه داد: دولت به انتقاداتی که در مورد افزایش تورم و باز توزیع منابع بوده توجه کرده و در این جلسه خدمت مردم توضیح داده خواهد شد. برخی در این جلسه و برخی در جلسات آتی توضیح داده می شود.

 سخنگوی دولت گفت: متاسفانه دیدیم برخی به بهانه اجرای مصوبه اقدام به اغتشاش، حمله به زیر ساخت ها ، اموال خصوصی مردم و تخریب مراکزی مثل بانک ها  کردند.

سخنگوی در ادامه دولت اظهار کرد: در برخی گزارشات آمده است که عده‌ای از سلاح های گرم و سرد استفاده کردند، از کروگان گیری تا شهادت، که تبریک و تسلیت به خانواده هایشان می‌گویم.
وی گفت:قطعا  کسانی که نگران معیشت خود هستند از کسانی که از سلاح ها استفاده کردند، جدا هستند. رفتارهای آن ها کاملا با رفتار تروریست های قدیمی ایران که به انتظار کوچک شدن ایران نشستند، منطبق است. در گزارشات اخیر خود مردم گزارش هایی دادند که عده ای صورت خود را با ماسک پوشانده و تخریب می کنند.
 وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراض را به حق می داند اما حساب اعتراض با اغتشاش متفاوت است. خدا را شکر که مردم شریف ایران صف خود را از این افراد جدا کردند.
ربیعی تصریح کرد: من فکر می کنم اغتشاش گران می خواهند فضایی درست کنند که صدای معترضین شنیده نشود. به همین دلیل مردم صف خود را از آن ها جدا کردند. بیش از هشتاد درصد آرامش در کشور وجود دارد. در عربده کشی ها صدای به حق مردم کمتر شنیده می شود.

سخنگوی دولت همچینین گفت: در این میان آمریکا که ظالمانه ترین اقدامات را علیه مردم ایران انجام داده، می گوید از مردم ایران حمایت می کند. بله آقای پمپئو که ظالمانه از تحریم دفاع کرده، معلوم است که از اغتشاش گران دفاع می‌کند. شما حتی به مردم خودتان هم دروغ گفتید.
 وی افزود: افرادی که هیجانی تا دیروز در این تجمعات حضور داشتند، امروز دیگر نیستند.
 ربیعی گفت: کشور ما چه با تحریم و چه غیر تحریم نیازمند اصلاح ساختاری است. در این ایام سخت است که معلوم می شود چه کسانی پای منافع ملی ایستاده اند و چه کسانی به فکر کسب منافع جناحی و محبوبیت گذرا هستند.
وی گفت: موضوع گیری مقام معظم رهبری به همه ما درس داد که در زمانی که همه پا پس می کشند ایشان پا به میدان گذاشتند. از ایشان مجدد تشکر می کنیم.
ربیعی همچنین گفت: امیدواریم با کمک همه بتوانیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

وی در ادامه این نشست خبری گفت: بازنشستگان و حقوق بگیران ثابت جزء این طرح هستند. گروه های زیادی از مزد بگیران ما در این طرح هستند. حتی بیکاران حاشیه نشین شهری که دفترچه سلامت گرفتند، نیز در این طرح هستند. باز هم ممکن است تعدادی از افراد را ندیده باشیم. سامانه ای به آن ها اعلام می شود با حدود دویست کلمه توضیح می دهند به چه علت خود را محق می دانند و اجازه بررسی این موضوع را به ما هم می دهند.
 وی گفت: هفتاد و پنج درصد از مردم کشور تحت پوشش این طرح هستند.

ربیعی در ارتباط با نحوه اطلاع رسانی اجرای طرح مذکور گفت: تجربه به ما نشان می داد انتشار خبر زود هنگام دستاوردی جز فعال شدن قاچاقچیان، زد و بندهاو هدر رفتن منابع عمومی ندارد. در این زمینه ها آتش سوزی منجر به مرگ ، خسارات مالی و جانی داشتیم. اصل سناریو مطرح شده بود، هر دولتی حتی دولت ترکیه که این سوال از طرف خبرنگارش پرسیده شده ، برای اجرای طرح کار مطالعاتی می کند و منتشر می کند اما این طور که بگویند ساعت فلان و روز فلان این طرح اجرا می شود نیست. اعلام چنین سیاست هایی نیازمند رعایت جوانب است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در ارتباط با آمار کشته شدگان  و تعداد تجمعات اخیر گفت: حدود هشتاد درصد امروز کاهش تجمعات را داشتیم. از  دیروز به این طرف ما مردم نگران حادی را نمی بینیم. هیچ کسی در خیابان مجروح نشده است، همه در حمله به تاسیسات نظامی بودند. تعدادی هم با تیراندازی هایی بوده که بیرون آمده است. برای ارایه آمار دقیق نیازمند چند روز فرصت هستیم تا آمار ارقام مجروحان و معترضین را گزارش دهیم.

ربیعی در بخش دیگری از  این نشست خبری با بیان اینکه متاسفانه دیدیم که برخی به بهانه اجرای این مصوبه به اغتشاش و آتش زدن بانکها و حمله به زیرساخت‌های کشور پرداختند، گفت: در برخی از موارد و شهرها گزارشاتی داریم که از سلاح گرم و سرد به طور مکرر استفاده کردند و تعدادی از ماموران انتظامی و امنیتی ما را مورد حمله و گروگان‌گیری قرار دادند، به اموال عمومی لطمه زندند و در آتش زدن پمپ بنزین ها کاری کردند که ماموران این پمپ ها دچار سوختگی شدند.

وی تاکید کرد: قطعا حساب معترضینی که ما چیزی جز خدمت به آنها نداریم و نگران معیشت زندگی خود هستند با کسانی که با سلاحی که وقتی مطالعه شده مشخص شده که گلوله‌اش از سلاح‌های معمول مورد استفاده دولتی نیست، جدا است. رفتارهای آنان کاملا با سیاستهای تروریستهای قدیمی در این کشور که همواره با عملیات تروریستی به دنبال کوچک کردن و شکستن ایران هستند، منطبق است.

ربیعی افزود: اغتشاشگران می خواهند فضایی ایجاد کنند که صدای معترضان دلسوز هم شنیده نشود. به همین دلیل هم مردم صف خود را جدا کردند و امروز نسبت به دیروز تا هشتاد درصد کاهش تجمعات را داشته ایم و فردا و پس‌فردا مسائل خاصی از جهت اغتشاشگری نخواهیم داشت و نوبت سخن گفتن بیشتر با مردم و شنیدن صدای آنان خواهیم بود. در هیاهوی تیراندازی‌ها، عربده‌کشی ها و فریادها اعتراضات به حق مردم کمتر شنیده می شود.

وی با بیان اینکه امروز حتی برخی از افرادی که در این مسائل حضور هیجانی داشتند نیز دیده نمی‌شوند، گفت: ما برای آنان هم احترام قائلیم چرا که حق دارند نوع اعتراض خود را داشته باشند ولی کسانی  که امروز در صحنه حاضرند حتی از آن جمع هم نیستند.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از این نشست خبری با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم این پرداختها قطعاً صورت می‌گیرد، اظهار کرد: همینجا اعلام می‌کنم که اگر منابع جدیدتری هم در اختیار ما قرار گیرد حتما حمایت اجتماعی را افزایش می‌دهیم. ضمن اینکه بارها هم در این جلسات گفته ایم که برای افزایش قیمت بنزین سناریوهای متخلفی داریم و هیچ وقت چنین چیزی را تکذیب نکردیم. آنچه که من تکذیب کردم این بود که از من پرسیدند قرار است این طرح فردا انجام شود و من گفتم نه. ما هنوز تصمیم نهایی نگرفته ایم. این موضوع هفته پیش از من سوال شد و من گفتم این کار سناریوهای مختلفی دارد و ما هنوز تصمیم نهایی نگرفتیم و به محض مشخص شدن، اعلام می کنیم.

ربیعی در خصوص انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی افزایش قیمت سوخت گفت: در رابطه با اطلاع‌رسانی توصیه می‌کنید که بگوییم فردا می‌خواهیم قیمت را گران کنیم؟ اطلاع زودهنگام چیزی جز فعالیت قاچاقچیان و هدررفت منابع نداشت. ما قبل از این در اطلاع‌رسانی زودهنگام شاهد آتش‌سوزی منجر به مرگ بودیم. البته در ایران نیز مانند همه جای دنیا هر زمان تصمیمی اتخاذ می‌شود، چند روز قبل پیرامونش صحبت‌هایی صورت می‌گیرد. ما بارها مطالعاتی در این خصوص منتشر کرده بودیم.

سخنگوی دولت در ارتباط با قطع شدن اینترنت گفت: وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود اما  وقتی سنگ در خیابان ها خالی می شد و از طریق اینترنت اطلاع رسانی می‌کردند  شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی  مشکلی ندارند.

وی ادعا کرد: تا یکی دو روز آینده ان شاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۳۰

آقای ربیعی گویا علاقه خاصی به طنز داره. حیف که دیگه خنداننده شو رامبد جوان پخش نمیشه.وگرنه ایشون می تونست خنداننده برتر بشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۳۳

چه پدر دلسوزی! .... مردم را فراموش کردین!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۳۶

چه فداکاری بزرگی! نمی تونید حرفی بزنید، بهتره حرف نزنید. تا ۱۴۰۰ چیزی نمونده!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۴۱

شما که اینقدر خوبین ، آقای روحانی که فدایی شده! اینترنت رو چرا پس قطع کردین ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۱

هرکاری میکنید بکنید فقط اینترنت قطع نکنید😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۲:۴۹

ما اینترنت لازم نداریم بهتره قطع بمونه راضی نیستیم وصل بشه خداوشکر امروز هم کذشت و وصل نشد و اینترنت دیگه ملی شد رفت بهتره دنبال وصل شدنش نباشید کسی اینترنت اجنبی را لازم نداره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۳:۵۳

واقعا همینه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۴۳

باباجان درب مملکت را چرا بستید؟ ما که به اندازه کافی تحریم هستیم اینترنت را چرا تعطیل کردید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۴۵

ایسنا یه خبر برای اینترنت هم بزن تو بورکینافاسو هم این کار رو نمیکنن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۴۶

ان‌شالله که این طور باشه با 50 تومن نیم کیلو گوشت حداقل در این ماه می تونیم بگیریم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۴۸

دلخوش به همین مقدار نباشید...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۵۱

.... خدايا چقدر صبرت زياده..... كمكمون كن خدايا خودت به فريادمون برس

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۵۳

مردم کم درآمد وسط خیابونن اونی که سیره تو خونه رو مبل لم داده داره به ریشمون میخنده. اونی که یه میلیارد ماشین داره دیگه فرقی نداره براش بنزین هزاری بزنه یا سه هزاری! تو ایران سانسور خبریه قطعیه اینترنته صبح تا شب اغتشاشات اروپا و آمریکا رو نشون میده اما امان از داخل کشور

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۲:۵۹

امان از دست شما... خدا به داد ما مردم برسه...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۰۲

ببخشید آقای ربیعی اگر آرامش برقرار شده لطفا اینترنت رو وصل کنید. با تشکر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۴۶

تو رو قرآن وصل کنید من کارم از طریق اینترنت هست این جوری بیکار میشم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۵:۰۶

در كارت گل بگير مردي جووني برو بيل بزن اقاي خودت باش بزار اينترنت قطع باشه بهتر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۴۹

ملت بسیاری از کارهاشون بواسطه قطع اینترنت مختل شده ایشون تازه الان میفرمایند تا یکی دو روز آینده بعضی از استانها وصل میشه!!لذت میبرم از اینهمه احساس مسوولیت!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۵۰

یک تا دو روز؟ چه خبره. کل کار و زندگیمون خوابیده. بس کنین دیگه. مثل اینکه واقعا فقط هستین تا مردم رو حرص بدین. نه کار میتونیم بکنیم نه تفریح.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۳۳

مردم دارن جون میدن،تو فکر تفریح ات هستی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۵۱

تکلیف ما پس چیه سه روز از کار و زندگی افتادیم؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۳:۵۹

شما که انقدر مدعی هستید که همه چی رو در کنترل دارین، چرا اینترنت قطع کردید!!! میدونین با قطع اینترنت چقدر از کسب و کارهای اینترنتی، از نون خوردن انداختین، متاسفم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۰۷

لطفا اینترنت را زودتر وصل کنید ما دانشجویان چه گناهی کردیم ما که حتی از خانه بیرون نرفتیم و اتومبیل نداریم چرا باید اینترنتمون قطع بشه؟ بخدا پایان نامم مونده وصل کنید اینترنت اهواز رو.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۲۰

واقعا باید از خودت خجالت بکشی همنوعات به خاطر فقر و بدبختی اعتراض می کنن ، به خاطر احقاق حقوقشون اعتراض می کنن شما به فکر خودتی فقط؟؟ این مساعل گریبان تو رو نمیگیره ؟ بهت قول میدم اگ همچین مسِولایی نداشتیم الان تو هم ماشین داشتی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۲۰

هموطن ، دلیلی نداره هرچیزی رو با بقیه چیزا قاطی کنیم وقتی شماها کارای بی منطق میکنید ( اعتراض دارید برید اعتراض چرا بانک و ... رو اتیش میزنین ) دلیلی نداره تقاصش رو ما ببینیم که

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۱:۲۴

امثال تو درد جامعه ای

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۰۹

یعنی با قطع اینترنت کاری کردید که مردم از بنزین یادشون بره من یکی جونم به اینترنت بسته است حاضرم با پاهام پیاده برم ماشین برندارم اما اینترنت و وصل کنید من از عزیزام بی خبررررررررررررررررررررررم در خارج دارم دق می کنم نمی تونم ببینمشون

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۳

شما که زنگ میتونی بزنی حداقل .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۲۹

تیپ جدیدت مبارک

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۱۶

حس میکنم گوشام دراز شده و بدنم کرکی....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۵۱

مردم یه دلخوشیشون اینترنت که اونم قطع کنید واقعا چقدر دیگه باید این تحقییر هارو تحمل کرد!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۵

هممون همین‌حسو داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۲۳

ترو خدا زودتر اینترنت رو وصل کنین از کارو زندگی افتادیم بخدا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۳۱

اینترنت آزاد حق ملت آزادِ. اگه ادعا میکنیم که ملت آزادی هستیم توی رفتارمونم باید همین باشیم. اگه فیسبوک و توییتر و تلگرام بده باید برای همه بد باشه نه اینکه مسئولان اجازه دسترسی داشته باشن و مردم عادی نداشته باشن. این تبعیضها باعث اعتراض مردم میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۳۱

اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۳۲

ما همه کارمون لنگه اینترنته وصل کنید اینترنت و قرن ۲۱ همه کارا با اینترنت انجام میشه...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۳۸

اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...اینترنت...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۰

بیشتر به یک کودتا شبیه بود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۱

ادامه قطعی اینترنت فقط لجبازیه. اینترنت را وصل کنید. زندگی مردم معلق مانده. و در مقایسه با ضرری که قطعی اینترنت می رساند، ادامه دادن آن نمی ارزد. منطقی نیست. حق شهروندی را زایل کردن است. حقوق آحاد ملت که غالبا با اینترنت هم سروکار دارن، نادیده گرفته شده است.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۱۰:۱۳

پایان شب سیه سپید است...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۱

لطفا اینترنت دانشگاه هارو وصل کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۹:۴۹

کسی که دانشجو نباشه لیاقت اینترنت نداره؟ یا قشر دانشجو فرهیخته هستند خونشون از بقیهرنگین تره مثلا؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۲

چرا اینترنت قطعه پس؟ تمام سایتهای خرید اینترنتی هزینه ارسال را تا ۵۰ درصد افزایش دادن. قیمت اتومبیل را خبر دارید؟ و ...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۳

یعنی چی برخی استان ها!!! بابا تو هر استانی بی نهایت آدم هستن که مثل من درآمدشون از طریق اینترنته چرا این کارا رو میکنین آخه ما چه گناهی کردیم. وااای مغز آدم سوت میکشه از این کارا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۳

آیا جلوی فکر کردن مردم را با قطع کردن اینترنت توانستید بگیرید؟؟!!وقاهت و جهالت تا کجا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۶

تازه یکی دوروز دیگه شاید برخی استانها رو وصل کنید؟؟؟؟؟!!!!! بابا شما چقدر به فکر مردم هستید خدایی شرمندمون نکنید!!!!! یا خدا چه گناهی کردیم تو این کشور به دنیا اومدیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۷

اینترنت تهران رو وصل کنید ماها همینطوریشم کلی مشکل و تحریم هزار تا دردسر داریم ما برنامه نویسا چه گناهیی کردیم که باید ما جور اعمال یکی دگ رو بکشیم اخه اینجا چجور کشوریه حرفمونو به کی باید بگیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۷

فقط تهرانی ها آدمن ؟ عجبا!؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۷

خواهشا سریعا اینترنت جهانی رو باز کنید، کسب و کار ما کاملا اینترنتی هست و سه روزه چندین نفر بیکار نشتیم و هر روز ضرر مالی زیادی رو تحمل میکنیم. این ضرر خیلی بیشتر از اضافه شدن قیمت بنزین برای ماست.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۷

اینترنت را وصل کنید تا جایگزینی مثل ماهواره بجای تلوزیون درست نشود . آگاهی مردم بهترین راهکار است و شما ضعیف عمل کردید . ساعت و روز مهم نبود درک فواید و راهکار مناسب اهمیت داشت . کسب و کار و دانش ما در گرو ارتباط به جهان است .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۸

ایشالا بعد از وصل اینترنت، هزینه ی استفاده از اینترنت رو ده برابر می کنن تا یک درصدش رو به نورچشمی هاشون بدن و بقیه ش رو هم خرج خرید سیستم های فیلترینگ از برادرهای چینی کنن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۴۹

اینترنت اگه بده که کلا وصل نکنین .اگر ماشین ها و موتور ها رو هم توقیف کنین خیلی بهتر میشه چون جابجایی آشوبگران هم با این ها انجام میشه . یکمی جدی تر برخورد کنین چیز های بد رو حذف کنین به کل،تا ما مردم در امان باشیم. خدا خیرتون بده. شما محافظین ماهستین.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۳۳

خدا آدمايى مثل تو رو شفا بده ما اينقدر بدبختى نداشتيم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۰

بدبختی رو نگا!!!! تو دیگه کی هستی ک اینو نوشتی!؟!!؟ اُف بهت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۸:۰۲

همون اسمی که برای خودت نوشتی نداشته !!!!!! قطعا تو ازون نداشته های هیچی نئداری چون اگر انسانیت و عقل داشتی اینطور افکارت نبود خدا ما رو از شر امثال شماها نجات بده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۵۰

ما نخوایم کسی خودشو فدای ما کنه کیو باید ببینیم ! ما دیگه به جایی رسیدیم دیگه نمیخوایم شما حتی کاری بکنید ....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۵۱

سنگ توی خیابون چه ارتباطی به کانکشن اینترنت داره؟! یکی دیگه تخلف کرده شورای امنیت باید سنگ رو بزنه به کسب و کارهای اینترنتی؟ خسارت این تصمیمات رو چه کسی پرداخت میکنه؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۵۲

عجب آدمایی هستینا چرا زورتون به نت میرسه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۴:۵۴

یکی دو روز تازه بعضی استانها، بخدا درآمدمون از اینترنته

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۱

اقا اینترنت رو وصل کنید بابا میخام پلی استیشن انلاین بزنم میخام فیفا بزنم تورو قران وصل کنیدچند روزه نزدم دلم واست اینترنت تنگ شده 😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۵

برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد :( :)

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۱

پ چرا ما نمیبینیم اشوب و تخریبو 😑

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۳

به نظرم کار خوبی کردن که اینترنت رو قطع کردن.. خیلی کمک کرد به آروم شدن اوضاع.. اینترنت مهمه...اما امنیت و آرامش مردم مهم تره...زندگی مردم داشت کاملا مختل میشد..

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۷

👎👎👎👎👎👎👎👎👎

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۶

بدبخت مایه دار تو حالیت نیست بنزین ۱۵۰۰ یعنی تورم ۵۰درصدی.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۸

دوست عزیز فکر اونهایی رو هم کردی که کار و زندگیشون و آرامش روانشون با قطعی اینترنت بهم ریخته ؟ میدونی چقدر ضرر مالی کردم ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۶

زپلشککککک

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۹

توروخدا نگا فقط نظر اینو!!!!!!! آخه آدم چی بگه!؟ فوش بده ک درج نمیکنن،،،با منطق کامنتشو جواب بدی ک این نشون میده اصن منطق حالیش نی! آخه آدم چی بنویسه در جواب اینجور آدما!؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۲:۴۰

با کیا شدیم هشتاد میلیون! همینه وضعمون اینه دیگه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۳

حرفاتون درد داره...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۳

چندتا جامعه شناس در سیستم شما پیدا نمیشه که بهتون بگه طبعات منفی قطع اینترنت بیشتر از آثار مثبتشه ؟؟ آهاااااای دولتمردان گوش کنید جوانی که اینترنت و تفریح نداشته باشه میاد تماشای اغتشاشات و کم کم قاطی این مسائل میشه . از ما گفتن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۴

من یک برنامه نویس هستم. با قطع اینترنت از کامپایل کد هایم مانده ام. عملا خروجی کارم ۰ شده. آیا چاره ای جز پیوستن به معترضین برایم باقی مانده؟ شما بگویید...

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۰۸

احسنتم ! دوروزه دسترسی به اینترنت قطع شده ادعا هم میکنید که قادر به کنترلید ! کسب و کار مردم هم مهم نیست !

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۱۴

امثال کسانی که یه گوشه نشستن وتماشا کردن چه گناهی دارن که اینترتشون باید قطع باشه جز آعتراض کنندگان نبودن برای تهران را هم وصل کنید توروخدا حتی یه چیز کوچیک هم اینترنت باز نمیکنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۳۷

متاسفم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۱۵

خب ممنون ما همون مردمیم که بصیرت داریم و خطمون رو از دشمن جدا کردیم خواهشا نت رو وصل کنید احساس حبس انفرادی به ملت دست داده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۸

باو من مسابقات فیفا دارم چند روز انلاین نزدم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۱۵

برای شما یکی دو روز چیزی نیست به خدا ما یکی دو ساعت هم برامون بدون اینترنت ضرره تورو خدا وصلش کنید یکی حرف های مارو بشنوه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۱۹

وصل کنید اینترنت رو با قطع کردن اینترنت کلی ضرر که زدید تا الان سودتون رو نخاستیم!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۱۹

آقا من یه سوال دارم لطف کنین جواب بدین تورو به خدا هرکی دید جواب بده من تو دوره حساس زندگیم یعنی کنکورم نمونه سوال هایی رو که معلما گذاشتن برین حل کنیم برای امتحان نمیتونیم ببینیم پس فردا صفر بگیریم کی جواب میده؟؟ تورو خدا جواب بدید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۱

دوست عزیز مدیران مملکت همه دکتری دارن ببین وضعیت رو زیاد حرص درس خوندن نزن فدای سرت صفر برای مرد لازمه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۳

اقا اینترنت رو وصل کنید بابا میخام پلی استیشن انلاین بزنم میخام فیفا بزنم تورو قران وصل کنیدچند روزه نزدم دلم واست اینترنت تنگ شده 😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۴۷

چقدر شما بامزه‌ای! کسب‌وکار مردم به مشکل خورده شما دنبال بچه‌بازی هستی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۴

شما رو بخدا نت جهانی وصل کنید من شرکت طراحی سایت دارم خودم که ۶ تا کارمند دارم هیچ،هزارتا کسب و کار اینترنتی دیگه که من سایتشون رو طراحی کردم روزی صد بار زنگ میزنن که داریم بد بخت میشیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۸

مثل بچه مدرسه ای ها کسایی که اروم تر بودن جایزه اینترنت شون وصل میشه ولی اونهایی که شلوغ کردن حالا حالا نه تنبیه هستن خدایا خودت ببین به چه روزی افتادیم ما ملت ایران

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۶

تعبیر قشنگی بود.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۴۱

خیلی زیبا گفتید.......

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۲۸

اقای ربیعی شما رو به قران اینترنت و وصل کنید مشهد هیچ خبری نیست ارومه من دلم به دیدن بچه ام خوشه در خارج هر روز بچه ام و نبینم دق می کنم دلم داره میترکه ماادر نشدید که بفهمید اشکی که امروز سر نمازم ریختم شما ندیدید اما خدا دیده بترسید از آه ما مردم مظلوم ما چه گناهی کردیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۰

با قطع اینترنت فقط خشم مردم رو زیاد میکنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۰

مگه قرار نبود طرح اینترنت ملی اجرا بشه پس چی شد؟باز که میخواین وصل کنین؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۲:۵۹

طنز نازیبایی بود، مشکل شما اینترنته؟ الان راحتی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۲

توروخدااااا وصل کنید ، بابااا بخدا کار داریممممم ..کدوم کشوری دو روز تمام نتو قطع میکنه ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۲

چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۳

منت گذاشتن یکی دو روز دیگه وصل میکنن اونم بعضی از استان ها. خدایا شکرت.کسب و کار ما که اینترنتی هست تو این گرونی و بی پولی و بیکاری هم به جهنم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۳

ایسنا تو رو به خدا حرفم و که گذاشته بودم و بزار من یک مادرم و داره دلم پاره میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۴

😂😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۶

به خدا بیکار شدیم .اینترنت رو وصل کنید.کارمون به اینترنت وابسته است.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۳۹

اینترنت جهانی رو سریعا باز کنید ، ببین کی گفتم بعدا پشیمون میشیدها! نگی نگفتید! زود هرچه سریعتر اینترنت جهانی رو باز کنید ، سریع ،زود

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۴۵

این بود ارمان های امام...قطع اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۲

اینترنت جهانی چیه میشه توضیح بدی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۴۵

انتظار داره آبنبات و لواشک توخیابون خالی کنن داش عباد قول داده استانهایی که انضباطشون ۲۰ باشه اینترنتشون وصل میشه نیست این قطعی نت پشت اعتراضات رو شکسته و روزبروز آمار شهیدو زخمی ها کم و کمتر میشه

avatar

آقا حداقل یک نصف روز وصل کنین ما هاست هامونو انتقال بدیم ایران باز بعد قطع کنین آقا به سایت های خودم دسترسی ندارم کلی کار دارم کلی برنامه ریزی حداقل یه خبر بدین میخوایین قطع کنین یک فکری بکنیم ما

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۴۷

یکی اینترنتارو وصل کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۴۷

خدمت مسولان بگید قطع اینترنت حتی اونهایی که داخل مکانی هستند و در خیابونها نیستند و بیخطر هستند رو به خیابونها میکشونه از بیکاری .کاملا تو این کار اشتباه کردند نفرت عموم رو بیشتر میکنه.حالا اگر تستی بوده یا هر دلیل سیاسی دیگه کاملا به ضرر مسولان هست چون تنها دلخوشی مردم همینه .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۴۹

بهتر که وصل نکنید مردم بیشتر عصبی میشن ....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۰

من قول ميدم از هركي بپرسي از زندگي تو ايران چقدر احساس رضايت ميكني،٩٠ درصد زير صفر انتخاب ميكنن بعد هم طبق معمول روزانه ، درود ميفرستن به جبر روزگار ك چراااا تو ايران متولد شدن!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۱

از رونق زندگی مردم میگن. درحالی که فاتحه کسب و کار اینترنتی رو خوندن! بقول معروف قسم حضرت عباس رو باور کنیم، یا دم خروسو؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۳

آقا تو رو خدا اینترنت رو وصل کنید. من همه کار و زندگیم با اینترنته. والا دیشب خواب دیدم اینترنت وصل شده 😔😔😔

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۸

دقیقا منم دیشب همین خوابو میدیدم😒🙄🙄

avatar

منم دیشب خواب دیدم ... وااای دیوانه شدیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۶

لطفا اين اينترنت رو وصل كنيد... اين مطالبه هزاران زن و مردی است که درآمد ، کسب و کار و تحقیقات دانشگاهی و علمیشون رو از طریق اینترنت انجام میدن... نشان بدید که مطالبات مردم رو میشنوید و آن را عملی میکنید. با سپاس

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۶

تنها چیزی که براتون مهم نیست مردمن کسب و کارمون دو روزه تعطیل شده، به فرموده تون دو سه روز دیگه هم تعطیل خواهد بود، صد برابر اون چندرغازی که قراره به حسابمون بریزید ضرر دادیم تو این دو روز چرا میخواین مردمو عصبانی تر از اینی که هستن بکنید قطع اینترنت یعنی دشمنی مستقیم با مردم و کسب و کار مردم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۷

پیگیر اییینترنت بااااشید نیمی از کشور دانشجو هستند و زندگی و کارشون با اینترنت گره خورده! مثل اینه که آب یه کشورو چندین روز قطع کنید. مسئولین با این کار فقط حس انزجار در بین مردم ایجاد میکنند.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۵:۵۸

در این شرایط وموقعیتهاست که مردم باید امثال ربیعی وماهیت وجودی شون رو بشناسن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۱

اقای روحانی این بود ارمان های امام قطع اینترنت😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۲

بستن اینترنت فقط باعث تحریک مردم می شود شما وقتی اینترنت رو قطع می کنید یعنی خیلی اتفاق بزرگی افتاده این یعنی باید اومد بیرون دید چه خبره و این یعنی افزایش تجمعات مردی و........ متاسفم برای کشورم .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۴۳

آره واقعا! من تبریزم، میرم بیرون میگردم میبینم هیچ خبری نیست و همه جا امن و امان، میان خونه میبینم باز اینترنت قطعه! این ناآرامی ها که بهانه قطع اینترنت شدن پس کجان؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۲

آقا اجازه استان ما خیلی خوب بوده اینترنتش رو وصل کنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۷

من یک نفر راضی تو نظر خواهی نمی بینم پس همه ما اغتشاش گر هستیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۷

حداقل نیم ساعت وصل کنید به همسرم که خارج از ایرانه بگم پیام رسان داخلی نصب کنه. دو روزه ازم خبری نداره نگرانه حتما :'((

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۴۴

یعنی یه تماس تلفنی هم نمیتونی باهاش بگیری اینو بهش بگی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۲۰

استاد پیام رسان داخلی هم باشه چه فرقی میکنه؟ ارتباط با خارج از کشور قطعه، با هر پیام رسانی میخواید باشید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۰۹

اقای ربیعی کشته ها زخمی ها چه ربطی،به اینترنت داره😔

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۳

زندگی تمام مردم یک کشور رو مختل کردین . کار و درآمد و زندگی این همه آدم وابسته به اینترنته . یعنی واقعا برای همچنین موقعیتی هیچ سناریو منطقی تری ندارین ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۳

دستتون درد نکنه. قربون دستتون واسه حفظ امنیت گاز و برق زو هم قطع کنید.خیلی جواب میده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۵

من نه به گرانی بنزین کاری دازم نه به اعتراضات و نه به دلیل قطعی اینترنت فقط اینو میدونم که با قطعی اینترنت قدرت و توان نون خوردن از خیلیا از جمله من گرفته شده . خواهشا این مشکل رو برطرف کنین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۷

شخصا مخالف وصل اینتر نتم باید داخلی بشه و تحت نظر دولت ما جنبشو نداریم ب والله استفاده خارجی جنبه بالایی میخواد دمشون گرم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۵

داداش شما به فکر با جنبه بودن بقیه مردم نباش...سرت تو کار خودت باشه بهتره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۲۳

شما یه بیکاری هستی که مامانت خرجیتو میده مردم چیکار کنن که با قطع اینترنت کارشون مختل شده؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۵

تو جنبه نداری به ما چه جناب بی جنبه جمع نبند

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۵

خودتو با بقیه جمع نبند حتما کاری کردی که انقدر نگرانی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۸

آقا ما که اصلا توی تجمع شرکت نکردیم چه گناهی کردیم که اینترنت رو به روی ما بستین؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۳۹

اینا هموطنانت نیستن؟! تو مهمی و اینترنتت؟! محتاج نون شب نشدیه هنوز

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۱۹

اين گراني بنزين يه طرف گناه ما دانشجو ها و دانش اموزان چيه كه اينترنت نداريم كلي كار تحقيقاتي و اداري رو سرمون ريخته نه تنها ما نميدونين كه چقدر به ااستارتاپ هاي اينترنتي دارين ضرر وار ميكنين

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۲۰

خدایا به دادمون برس😢😢

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۲۳

شهرکرد که اصلن هیچ خبری نبود دو روزه اینترنت کامل قطعه! چرا؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۳

همینو بگو!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۲۳

اقا بنزین رو که گرون کردین هزینه هامون اضافه شد اینترنت رو هم بستین که درآمدمون هم قطع بشه ممنون که به فکر ما هستین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۲۳

فقط اینترنت منو وصل کن پول و بنزین نمی خوام

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۲۸

شما که می گید استان تهران امن و امانه پس چرا اینترنتش وصل نمی شه😐

avatar

جناب مدیر سایت خبرگزاری دانشجویان ایران اگر از جنس دانشجو و این ملت هستید میدانید که در ذهن این ملت و دانشجو چه میگذرد.حرفم این هست اگر میخواهید نظر اکثریت مردم ایران را بدانید به نظرات اشخاص مختلفی که در زیر این خبر نوشته شده اند دقت کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۳۴

اگه واقعا به فکر مردم هستید پس چرا اینترنت قطع میکنید من الان سه روز بیکار شدم کل کارم به اینترنت نیاز داره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۱

به اندازه یکسال پول بنزین ۳هزارتومنی این دوسه روز با قطعی اینترنت ضرر کردم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۹

کارت چیه ؟؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۳۷

جون مادرتون پنج دقیقه وصل کنید من بازی اسپانیا و رومانی رو شرط بندی کنم دوباره قطع کنید!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۳۹

سه روزه با دوس دخترم تماس تصویری نداشتم فقط و فقط به خاطر قطعی اینترنت

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۴۳

من افسرده شدم تو این دو سه روز دارم خفه میشم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۴۵

بابا وصل کنید اینترنت و آخه یعنی چی قرن 21 زمان قاجار نیست که بدون نت باشیم زمان قاجار هم تلگراف بوده یعنی از زمان قاجار هم کمتر شدیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۴۷

من میدونم نظرم تایید نمیشه ولی مینویسمش.این درخواست های توروخدا نت وصل کنید....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۴۷

میخواید موبایل هوشمندم جمع کنید یازده دوصفر بدید برگردیم هزارو پونصد سال پیش شما فدا نشی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۴

نکته اول : لینک به توییتر ، تلگرام و فیسبوک پایین این پست چه معنی داره ؟ نکته دوم : برفرض که نکته معنی داشته باشه . اینا که همش فیلتره ! نکته سوم : حتما این نظر رو منتشر کنید . چون این نظر این مشکلی نداره

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۶

سلام به آذری جهرمی برسونین ، بگین ، این‌قدر حق الناس حق الناس نکنه، خواب ریاست جمهوری رو هم ببینه

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۶

شماها مردم رو چی فرض کردید؟....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۷

نکنید تورو خدا نکنید آقای ربیعی که انقدر راحت میاین حرف میزنین درد مردم آنقدر راحت نیست....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۶:۵۷

آقای ربیعی صبر ایوب رو درخواست کردن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۰

اقای ربیعی داره بازبون بی زبونی میگه هرکی بچه ی خوبی باشه اروم باشه سروصدا نکنه اینترنتش وصل میشه دارن خرمون میکنن بابا واقعا ک

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۰

ما دلسوز و فدایی نخواهیم چه کسی رو باید ببینیم. آقای ربیعی اگه حرف نزنین ....

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۴

بخش زیادی از کسب کار های خصوصی و استارت اپ ها با اینترنت میچرخه برای جوانانی که خودشون با خون دل کسب کار راه انداختن کاری که نکردین حداقل سنگ جلو پاشون نندازین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۰۶

اگه ریگی به کفشتون نیس چرا اینترنتو قطع کردین؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۰

اینترنت گرگان چرا قطعه؟ گرگان که شلوغ نشده. لطفا وصل کنید .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۳

وصلش کنید بابا کار داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۵

با اين حساب قطعا تهراني ها تا يك هفته اينده نت ندارن😂🥴

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۵

بیا یه بوست بکنم که اینترنت رو قطع کردی

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۶

خبرگزاری ایسنای محترم لطفا دغدغه‌ی مردم نسبت به قطع شدن اینترنت رو پوشش جدی بدین. از کار و زندگی افتادیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۲۷

این موتور جستجو ایرانی هم هنگه همش این بود اینترنت ملی!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۲۷

مگه اعتراض حق همه نیست به صورت محترمانه من خیلی ساده و محترمانه در باره ی گیمر ها نوشتم ولی شما پیام من رو نذاشتین پس من کجا حرف بزنم؟؟ اینترنت بسته تو خیابون برم دستگیرم اینجا هم که نمیزارید مرسی و یه تشکر از همه مسئولین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۳

من کارمند یک شرکت هستم که نحوه فروش کالا از طریق اینترنت هستش مدیرعامل 1 ریال هم بابت افزایش نرخ بنزین به حقوقمون اضافه نکر هیچ به بهانه قطعی اینترنت میخواهد تعدیلمون هم بکنه من جوان چقدر غصه بخورم که تو سن 22 سالگی مثل یک انسان 50 ساله شدم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۶

عه اینترنت همجا قطع شده؟؟؟ سه روزه فکر میکنم مال من قطعه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۶

دمتون گرم خدایی ، مردمی که دو روز پیش برای گرون شدن بنزین اعتراض داشتن ، الان بنزین رو فراموش کردن ، منتظر وصل شدن اینترنتن به این میگن سیاست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۱:۳۰

دقیقا

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۷

باشه تا دو روز دیگه وصل کنید .. ولی من کارم و کل درامدام از طریق اینترنته .. ممکنه تا دوروز دیگه منم برم بیرون ببینم این اشرار یه موقع حرف حساب می زنند.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۳۹

تو رو خدا اینترنت را وصل کنین من قسط دارم اخرماهه کارم با اینترنته بخدا این از گرون کردن بنزین بیشتر به من ضرر زده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۱:۱۵

+

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۴۲

با سلام بر شما و تشکر از زحمات شما عزیزان در ایسنا.میخواستم بدونم تکلیف کسانی مثل ما که عموما تجارت با خارج از کشور داریم و مجبوریم از اینترنت بین المللی استفاده کنیم چیست؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۴۳

منزل و مقصد تویی کعبه بهانه است ...‌‌

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۲

اینترنت رو وصل کنید. از کار و زندگی افتادیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۳

اقا حالا ما به کنار من کلی رفیق چینی دارم که تو دانشگاه بین الملل قزوین درس میخونن و هیچجوره نمیتونن با خانواده هاشون ارتباط برقرار کنن در خارج از کشور جم کنید این بساطو همه رو بازیچه دست خودتون کردید.حق ندارید اینترنتو از ما بگیرید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۷:۵۹

ما دانشجو ایم تو بابلسر اینجا حتی یه سطل ام آتیش نزدن ما چه گناهی کردیم نت مارو قطع کردین همه کارامونم با نته، به خدا یه کاری میکنید آدم عصبانی شه با اینکه نمی‌خواد برگرده تهران و بره تو خیابون!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۰۶

خوب الان مشکل کجاست دولت یا مردم اگه مشکل از دولت نیست چرا مردم این همه ناراضی هستن اگه از مردم هست مشکل خوب توجیه کنن مردم رو با قطع اینترنت ما مردم عادی فقط از دولت دلسرد تر‌میشیم .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۱۱

یعنی روزی میرسه که وقتی مرورگر گوشیم را باز میکنم آرم رنگی گوگل بیاد بالا. یعنی میشه خدا این آرزوی من رو اجابت کن به حق پنج تن.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۱۹

اگر نسبت به وضعیت اینترنت هم اعتراض داشته باشیم آیا اغتشاشگر محسوب میشیم؟! چرا هر روز مسائل جدیدی خلق می‌کنید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۲۰

نت زیاد مهم نیست عوضش امنیت داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۲۴

نمیشد به جای قطع کلی اینترنت، پیام رسانها رو قطع کنید! از کار و زندگی افتادیم، هیچ کاری نمیشه کرد بی اینترنت!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۳۸

میشه شما راهکار ارائه ندی؟من خودم کارم با اینترنته ولی بعضی خانوادهاشون خارج از ایرانه چون پیام رسانا قطعه دارن از نگرانی میمیرن!

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۳:۴۰

خانم محترم ایرانی بازی درنیار

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۸:۳۱

وای چقدر جک های با حالی گفتی خیلی خندیدم حتما برو دنبال طنز پردازی خیلی موفق میشی برادر

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۱۹:۰۶

صلوات محمدی , سایت شما از خارج از کشور قابل دسترس شد داران باز میکنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۱:۳۰

کدوم شهر؟سرور خارج؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۰:۲۲

اینترنت رو وصل کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۰:۴۰

عجب. من مشکل امنیتی تو استان گیلان نمیبینم که اینترنت قطع هنوز

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۱:۱۹

آقا اینترنتا رو وصل کنید بخدا دو سه روزه از کار و زندگی افتادیم. یه عده میان وحشی بازی در میارن ما باید چوبشو بخوریم؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۷ ۲۳:۱۴

سه روزه نتونستم با عشقم چت کنم دارم دیوونه میشم توروخدا وصل کنین اون اینترنتو چه وضعشه آخه :((

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۳۰

چقدر چندش آور .... بدبخت گدا خب پیام بده

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۳:۰۱

مهندس شاید عشقش خارج از کشوره چقدر تو باهوشی آخه جای تو ناسا ست

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۵:۵۵

دکتر محمد باهوش منم خواهرم خارج هست با خط خودش زنگ میزنه فکر کنم کلا تو عمرت بیرون از کوچتون نرفتی تا چاپلوس هایی مثل شما برای یه دختر هست تو این مملکت وضع همینه

avatar

آقا اجازه ما بچه های خوبی بودیم توروخدا نتمون رو وصل کنین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۶:۱۶

خدایی اگه این فیلتر شکن ها و تلگرام ها قطع کنید عالی میشه دیگه زن های متاهل کم تر می رن دنبال دوست پسر مجازی خیانت کم تر میشه و طلاق ها دوستون گرم (:

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۹:۴۷

متوجه هستی چی داری میگی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۳۴

باشه میگیم برای تورو قطع کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۴۰

کاری که خودتون و اطرافیانتون انجام میدن رو به بقیه نسبت ندین لطفا.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۸:۲۴

نت وصل کنید کلش برم اتکم دیر شد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۳۷

هر هر خندیدیم

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۹:۵۳

آقا لا اقل ی موتور جستجوگر ایرانی معرفی کنین ما بتونیم از اینترنت ملی استفاده کنیم .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۰۹:۵۷

خوش به حالت ایرانی !

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۰:۴۷

لطفا اینترنت را وصل کنید روزی ما را قطع نکنید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۱:۱۰

پایان نامه ام مونده، خدا چه کنم............

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۲:۰۶

وصل کنید بابا ما حتی ی دیکشنری هم نمیتونیم باز کنیم 🤦🏻‍♀️

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۳:۰۶

چرا اینترنت هارو ریختین توو اینترانت ها :(

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۳:۴۶

این مسخره بازیا چیه نت رو وصل کن لطفا بچه بازی در نیار

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۳:۵۳

نت ندارید که ندارید بودی کی وار!!!! در عوظ برای رکورد زدن در اختلاس امنیت دارند چرا متوجه نیستین

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۴:۰۷

خواهشا دفعه بعدی بازیارو دیگه فیلتر نکنید قطعا از چت کانتر برای هماهنگی اختشاش استفاده نمیشه !

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۵:۱۳

نسل جديد بي عرضه كامنت رو ميخونم شرم ميگيره اينترنت قطع كه قطع بيست سال پيش اينترنت بود؟!!! بجاي اينكه شما از دولت اتو بگيرن الان دولت از شما اتو ميگيره بزار هر كاري ميخوان بكننن اينترنت كه هيچي حاضريم غذا هم نخوريم ولي وضع معيشت مردم خوب شه اين حرفا رو نزينيد ما همه چيزمون به اينترنت وابسته هست ادم شرمش ميشه حيا كنيد

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۱۷:۱۲

الان با بیست سال پیش دنیا خیلی فرق کرده.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۲۳:۰۵

آقای باعرضه بفرمایید کسایی که درآمدشون از اینترنته چیکار کنن. خیلی ممنون.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۸ ۲۳:۰۱

این که تلگرام رو جمع بستی نشانه سوادته.