• یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 98102216573
  • خبرنگار : 71628

اظهارات مداخله‌جویانه ترامپ درباره تجمعات شنبه شب تهران

اظهارات مداخله‌جویانه ترامپ درباره تجمعات شنبه شب تهران

رئیس جمهور آمریکا درباره تجمعات شب گذشته جمعی از دانشجویان برای یادبود جان‌باختگان حادثه مورد هدف قرار گرفتن غیرعمد هواپیمای مسافربری اوکراینی در ایران برگزار شده بود، اظهاراتی مداخله‌جویانه را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه توییترش اظهاراتی مداخله‌جویانه را درباره تجمعات شب گذشته جمعی از دانشجویان که برای یادبود جان باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در حادثه مورد هدف قرار گرفتن غیرعمد هواپیمای مسافربری اوکراینی برگزار شده بود، مطرح کرده و نوشت که ایران باید به گروه‌های حقوق بشر اجازه بدهد حقیقت کنونی اعتراضات در جریان مردم ایران را نظارت کرده و گزارش بدهند.

وی در اظهاراتی فرافکنانه خطاب به مردم ایران مدعی شد که من از ابتدای دوره ریاست جمهوریم با شما ایستاده‌ام و دولت من همچنان با شما خواهد ایستاد. ما اعتراضات شما را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آمریکا در پی این مطرح می‌شود که صبح چهارشنبه هفته گذشته بر اثر بروز خطای انسانی، هواپیمای مسافربری اوکراینی مورد اصابت قرار گرفت که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان از جمله دانشجویان و دانش‌آموختگان برخی دانشگاه‌های کشورمان و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.  عصر شنبه در پی تایید این خبر  دانشجویان دانشگاه‌های امیرکبیر، شریف،، تهران ، خواجه نصیر و ... با روشن کردن شمع داخل دانشگاه یاد ایشان را گرامی‌ داشتند.

هم‌چنین تعدادی از شهروندان تهرانی نیز در مقابل دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه‌های امیرکبیر، شریف، تهران و .... در همدردی دانشجویان با خانواده جانباختگان و گرامیداشت یاد دانشجویان همراهی کردند.

 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۱

اقای ترامپ برای خودش حرف می زنه . او هیچگاه به صلاح مملکتی صحبت نکرده و فقط به نفت ما چشم دوخته . هدفش از این همه تلاش دستیابی به ایران و چاهای نفتش هست و بس .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۳۸

شیطان بزرگ با مردم ایران است اعتراضات و اشوب و تشنج و بی ثباتی در ایران را از نزدیک دنبال و حمایت میکند اما خود باعث سختی های اقتصادی و تحریم های غذا و دارو است و با تخریب ایران به مشکلات مردم می افزاید حمایت شیطان بزرگ اینجوریه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۲۲

ما اجازه نمي دهيم تروريسم دولتي USA جهاني شود. ما اجازه نمي دهيم اشغالگري شما ادامه يابد. حتما بايد منطقه را ترك كنيد. دنيا ديد كه USA تروريست است. دنيا شنيد كه USA اصرار بر اشغال عراق دارد.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۲۴

پس چرا فرزندان مسئولين را از امريكا اخراج نمي كني و اين مردمي كه مي گويي هوادار آن‌ها هستي را تحريم مي كني.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۳۲

خفه شو مردک زرد ... هر چی دلت می خواد سر ما بلا میاری بعد میگی در کنار ما هستی خیلی غلط اضافه میکنی فعلا رهبری مقاوم داریم که سیلی های بعدی رو بهت میزنه .... حالمون ازت بهم میخوره .... هیچ بویی از انسانیت نداری ..... اگه داشتی که این نبودی زرد قناری....

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۵۶

تو پدر ما رو در اوردی کله زردکی

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۶:۵۸

امیدوارم هر چه زودتر کشورها با هم متحد شوند تا این قلدر نجس رو آمریکای لعنت الله را از زمین بردارند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۲۱:۲۰

آمريكا قصد تصرف هر كشوري رو داشته باشه اول سعي ميكنه بين مردم و دولتش فاصله بياندازه سپس به بهانه كمك به مردم به كشورشون حمله ميكنه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۰۴:۲۴

یه چیزی بگو بگنجه!