• دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99012514684
  • خبرنگار : 71616

اختلاف نظر بر سر قیمت‌گذاری جدید خودرو

اختلاف نظر بر سر قیمت‌گذاری جدید خودرو

در اولین جلسه خودرویی ستاد تنظیم بازار در سال جدید، به دلیل وجود اختلاف نظر حاضران جلسه، همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف مانده و قرار شد گزارشات ارائه شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند و در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری ها انجام شود.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه)، اولین جلسه خودرویی ستاد تنظیم بازار در سال ۱۳۹۹ که  هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار بوده است، برگزار شد. در این جلسه قرار بود با ارائه گزارش دبیرخانه کمیته تنظیم بازار خودرو از فرآیندها و ضوابط سیاست‌گذاری این بخش، دستورالعمل‌های تعیین نرخ خودرو توسط معاونت امور صنایع، مرکز ملی رقابت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین شود.

بر همین اساس گزارش دبیرخانه کمیته تنظیم بازار خودرو از فرآیندها و ضوابط سیاست گذاری این بخش و دستورالعمل ها توسط سازمانهای ذی‌ربط تعیین و خوانده شد؛ اما بروز اختلافات در میان اعضای حاضر در جلسه باعث شد تا همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف بماند و بررسی آن به جلسات آینده این ستاد موکول شود.

در این جلسه اختلاف نظر بر سر قیمت خودرو به حدی بود که در نهایت قرار شد گزارشهای ارائه شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند و در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار تصمیم گیری ها انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۱۸:۰۴

دزد ها دعوا داشتند سر سهمشون؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۱۸:۵۳

لگن قیمت نداره همینطوری دانه ای ده میلیون تومان......

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۱۹:۲۱

مبارک باشه . چه اختلاف خوشایندی دزد داد میزنه دزد رو بگیر

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۲۱:۳۱

واقعا سواری گرفتن از مردم بسه دیگه . خودروهای غیر استاندارتون آیا دوزار ارزش دارن ؟ از کرونا بد تر ایران خودرو و سایپا هستن ‌. خدا لعنت کنه بانیش رو

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۲۳:۲۹

جلوی این شرکتهای خودرو سازی رو بگیرید،توی نمایندگی هشون دارن خودروهای صفر با قیمت آزاد بیشتر از قیمت بیرون به مردم میفروشن،در واقع دارن قیمت سازی میکنن این چه وضعش

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۵ ۲۳:۳۳

سلام . بهترن نیست دیگه این شرکت ها دست از سر ما بردارند . به خدا اگر این دو شرکت را تعطیل کنند و به جای آن وسیله نقلیه از خارج وارد کنند و سود حاصل از واردات آن را بین کارگران پخش کنند در بلندمدت کشور سود بیشتری می برد . سالانه 20 هزار نفر کشته و هزاران نفر قطع نخاع و هزینه های درمانی و غیره که قسمتی از آن به دلیل بی کیفیتی وسایل نقلیه است .