• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021611479
  • خبرنگار : 71560

احمدی‌لاشکی:

دولت و مجلس برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کنند

دولت و مجلس برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کنند

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت و مجلس باید برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کرده و اجازه ندهند تا مردم با چالش جدی‌تری روبه‌رو شوند.

به گزارش ایسنا، قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ابتدا به عنوان یکی از نمایندگان استان مازندران از همه نمایندگان بابت محبت دیروزشان در تصویب منطقه آزاد استان مازندران تشکر می‌کنم. بنده امروز قصد دارم در صحبت‌هایم به منطقه خود بپردازم.

وی اظهار کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که سفره مردم به خاطر مشکلات جدی اقتصادی کوچک شده بود و امروز متاسفانه با شیوع ویروس کرونا این سفره کوچکتر شده است. هیات دولت و نمایندگان مجلس باید برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کرده تا مردم با چالش جدی‌تری روبه‌رو نشوند. به خانواده‌های جانباختگانی که عزیزان خود را بر اثر کرونا از دست دادند تسلیت می‌گویم. از ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت نیز سپاسگزارم؛ چرا که مدیریت صحیحی را برای مقابله با ویروس کرونا که شاید مهم‌ترین بحران بشر پس از جنگ جهانی بوده در پیش گرفته است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده آن روزی که به عنوان نماینده منطقه انتخاب شدم پروژه آزادراه تهران - شمال در توقف کاری بود، اما امروز که می‌روم قطعه چهار و قطعه یک این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده و پیمانکار قطعه سه نیز از پیشرفت 35 درصدی این پروژه و سرعت رو به جلوی آن خبر می‌دهد. آن روزی که بنده آمدم کجور با قدمت چند هزارساله خود یک روستا بود اما امروز یک شهردار شهرش را اداره می‌کند، کناردشت با قدمت چند هزار ساله تنها یک بخش بود، اما امروز در مجلس شورای اسلامی نامش به دنبال چالوس و نوشهر می‌آید. بزرگترین ناراحتی من عدم تحقق بخش سیسنگان است که آن هم به دلیل اختلافات داخلی محقق نشد.

وی ادامه داد: آن روزی که من آمدم یک منزل مسکونی - تجاری و اداری در کناردشت و مرزن‌آباد گاز نداشت، اما امروز همه این بخش‌ها به این نعمت دست یافتند. آن روزی که آمدم منطقه در فقر فضای ورزشی بود اما امروز استادیوم بزرگ نوشهر به افتتاح رسیده و سالن‌های ورزشی در شهرهای مختف بهره‌برداری شده است. حرکت علمی در استان روبه جلو است و با استفاده از صندوق توسعه ملی و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری از وقوع سیل در بسیاری از شهرستان‌ها جلوگیری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha